Top/Flop spelers?

DeletedUser17825

Guest
Eerst en vooral wil ik alle spelers van We Can feliciteren met deze toch wel meer dan verdiende overwinning !
Jullie zijn allemaal , stuk voor stuk, top-spelers, team- spelers in hart en nieren !

Ook een dikke proficiat aan onze Speedy Pizza, pracht van een speelster ! Jij bent terecht de winnaar van deze classic :)

Ik ben heel blij dat ik toch een grote 2 maand samen met jullie mocht spelen, mijn allereerste classicje zal ik niet snel vergeten, hahaha. Ik die dacht tw te kunnen spelen, jaaa, dat wel, maar classic spelen zoals jullie hier deden, dat was wat anders ! Ik kreeg eerste week al direct een massa op onze nek, eentje die kon tellen, en ja ik ging op mijn bek, jaaa ik was blij dat iemand anders verder wou deffen, na grote 2 uur alles geven wat ik kon. 1 brok stress was ik :p en ik voelde me zo noob als maar kon in vergelijking met jullie !

Zou niet bij 1 massa blijven, en petje af voor de aanvallers, waren stuk voor stuk mooi opgezette aanvallen, die echt wel mij in een stresskieken van formaat lieten veranderen. Maar er stonden een bende lieverds achter mij, morele steun, os sturen, en helpen in de vorm van vv draaien, en dat geeft de moed en de kracht om te groeien, om bij te leren, om er ten volle voor te gaan (wat ik altijd doen)

Voor mij is er niet 1 echte topspeler, maar zijn jullie dat allemaal !

Thx Nathan, Boris en Mark, dat jullie met mij, ik kon jullie ma wel wezen, deze classic verder wilden spelen !
Thx voor de mooie woorden, Nathan en Robbeke !

Thx allemaal voor de kans die ik hier kreeg, en hopelijk is dit niet de eerste en laatste keer dat ik classic mee draai ergens op een accountje !

Grts
Dorine
 

DeletedUser73696

Guest
Gelukkig wordt het account lokboy erg gewaardeerd. Graag gedaan hoor jongens, ik voel me niet onzichtbaar ofzo hoor.
 

DeletedUser

Guest
Ja, want jij met je 100 BB's edelen en nog is 100 dorpen van gestopte spelers edelen hebben goede prestaties neer gezet.

ja hoor wij waren het account wat de deftroepen leverden en de gaten ging vullen(activiteit was het minst van de stam), dus als stamspeler op die manier gepresteerd en de anderen aangevuld;)

Heldendood (Goud - Level 4)

Verlies bij de ondersteuning van andere dorpen 100.000 van je eenheden!

Totaal: 1.395.496

Versterking (Goud - Level 4)

Ondersteun andere spelers in 3.000 gevechten.

Totaal: 3.125
 

DeletedUser

Guest
ja hoor wij waren het account wat de deftroepen leverden en de gaten ging vullen(activiteit was het minst van de stam), dus als stamspeler op die manier gepresteerd en de anderen aangevuld;)

Heldendood (Goud - Level 4)

Verlies bij de ondersteuning van andere dorpen 100.000 van je eenheden!

Totaal: 1.395.496

Versterking (Goud - Level 4)

Ondersteun andere spelers in 3.000 gevechten.

Totaal: 3.125

Voor deff-troepen te leveren hoef je heus geen BB's te edelen.
Maar als je activiteit minder ligt is het wel af en toe handig om je cluster op te schonen ookal is het door BB's.

Je heldendood&versterking zeggen niet veel althans toch niet in grote maten.

Heldendood (Goud - Level 4)

Verlies bij de ondersteuning van andere dorpen 100.000 van je eenheden!

Totaal: 3.276.997

Versterking (Goud - Level 4)

Ondersteun andere spelers in 3.000 gevechten.

Totaal: 7.882
 

DeletedUser

Guest
Voor deff-troepen te leveren hoef je heus geen BB's te edelen.
Maar als je activiteit minder ligt is het wel af en toe handig om je cluster op te schonen ookal is het door BB's.

Je heldendood&versterking zeggen niet veel althans toch niet in grote maten.

Heldendood (Goud - Level 4)

Verlies bij de ondersteuning van andere dorpen 100.000 van je eenheden!

Totaal: 3.276.997

Versterking (Goud - Level 4)

Ondersteun andere spelers in 3.000 gevechten.

Totaal: 7.882

klopt zijn anderen die meer zullen hebben , maar geef alleen maar aan wat onze bijdrage was voor de stam aangezien we gewoon safe lagen midden in de stam en das ook wel wat ons beperkte die ligging en het feit dat er echt amper iemand was van ons laatste 1,5 mnd.
 

DeletedUser39679

Guest
Bedankt Siemen.

Maar, om even on topic terug te komen. Het gaat hier ten slotte over de top/flop speler/speelster. Inderdaad beste vrienden. We zijn met zijn allen geklopt door speedy pizza. En dit account wordt bespeeld door een vrouw. Solo slim. Ik kan niet met zekerheid zeggen of het de eerste vrouwelijke overwinning is, daar mijn classic geschiedenis niet tot het begin terug gaat. Maar een solo overwinning van een vrouw, ben zeker van wel.

Hoe dan ook.

DIKKE PROFICIAT AAN SPEEDY PIZZA.
Verdiende overwinning.

Gezien ik in 'mijn' topic er weinig woorden vanaf heb gebracht wil ik hier ook wel even op verder gaan. Ik vind dat in een afscheidspost er weinig diepgang moet zijn over één account. Echter ben ik van mening dat Dorine een uitzondering is.

De recruit Speedy Pizza was natuurlijk een risico. Voorheen oorlogje mee gespeeld en werden we allemaal geblokkeerd. Durven we het aan, met als risico straks wat geruzie in de stam te hebben? Achteraf was het een 'top'zet. Een echte teamplayer. Staat dorpen af aan Hear Me Roar, voordat ze uberhaupt al is gejoined. Verslaat Behnaan en Neymar zonder echte stamclears en helpt Lineweaver en Kiss my bow met de nodige defence. De laatste dagen, als Speedy al zeker is van rang 1, werd het hele account omgegooid om nog te helpen op The Symbol of Confusing. Zodat er lekker gebashed kon worden. Dus of Speedy rang 1 verdient, eens!;)
 
Bovenaan