Top/Flop Spelers

DeletedUser75177

Guest
Hoe krijg je het voor elkaar Lord Banaan? Ziek hoog edellimiet, die hard farmen en extra gs productie?
 

DeletedUser73650

Guest
Gewoon de juiste pesticiden gekregen van Sagra. Zo wordt je een big boy :cool:
Misschien moet AOL eens een grondig onderzoek doen naar de pesticiden die zij gebruiken. Want volgens mij houden ze niet alle ziekten tegen...
 

DeletedUser73817

Guest
Gewoon de juiste pesticiden gekregen van Sagra. Zo wordt je een big boy :cool:
Misschien moet AOL eens een grondig onderzoek doen naar de pesticiden die zij gebruiken. Want volgens mij houden ze niet alle ziekten tegen...

nou nou jij ben een echte stoer kabouterplop figuur he crazy en dat op casual wow :D
lijk wel of jij enkel alleen Tw beheers .

oorlog uitroepen vlug een stammetje erbij roepen ( die kwa punten vele malen groter is in de 120% ) en dan een andere stam ff bashen .
nou ik wacht op je :cool:
 

DeletedUser73817

Guest
zo mag ik het zien strijd op het forum ga door ga door

nou je ben toch met me eens dat deze oorlog nergens over ga ritjes van meer dan 30 uur ????
nou dan val je 1 persoon aan en die M> denken dat we noobs zijn ofzo hahahahaaha het moet niet gekker worden .
plus ze doen net of sagra MOET mee doen van hun maw sagra is ondergeschikt aan M. dit dacht ik niet :)
 

DeletedUser70174

Guest
nou nou jij ben een echte stoer kabouterplop figuur he crazy en dat op casual wow :D
lijk wel of jij enkel alleen Tw beheers .

oorlog uitroepen vlug een stammetje erbij roepen ( die kwa punten vele malen groter is in de 120% ) en dan een andere stam ff bashen .
nou ik wacht op je :cool:

Bij welk acc moet ik dan precies zijn??:rolleyes:
 

DeletedUser70174

Guest
Stel je voor dat we hem aan kunnen vallen :)
Dan moet hij zich bewijzen tegenover mensen van hetzelfde niveau en dat is te veel gevraagt :)
 

DeletedUser70174

Guest
Ik heb hem gevonden en kan hem nog aanvallen ook :)

Loop maar 60u, we gaan elkaar nog ontmoeten :)
 
Bovenaan