Top/flop spelers

DeletedUser63648

Guest
Dg is in zekere zin top te noemen, ze waren het beste van dat zooitje ongeregeld wat zich ghosts noemde. En ze spelen voor hun plezier, laten ze zich niet ompraten door waanideeën als dat je er voor je stam moet zijn.

Begrijp me goed: als je er voor je stam 'moet' zijn, is het helemaal mis. Je wilt er voor je stam zijn, dat moet de bedoeling zijn. Respect dat hij dan zo'n keuze ook gewoon maakt.
 

DeletedUser65908

Guest
Dark ghost kan ik wel ergens begrijpen, een van de co's zijn grootvader was erg ziek en dan met die absurde ban en nog andere problemen + dat er nog anderen op delete gingen. Uiteraard was VV afgeven beter maar goed.

wie ging de vv dan doen, jij niet vermoed ik stilletjes
 

DeletedUser

Guest
wie ging de vv dan doen, jij niet vermoed ik stilletjes

Waarom niet? Ik had voorgesteld op onze ghostforum om niet op delete te gaan en de vvs te verdelen, ook nog per pm met pepijn. maar goed nu word de wereld grijzer en binnen een paar mannden zal het terug volgekleurd zijn :p
Ik heb nu ook 2 vvs waarvan iemand van een andere stam.
Verleden week 3 vvs

btw, fourteen zijn aanvallen kwamen toe vanavond maar ik was zijn aanvalsgolf al totaal vergeten, of teminste wanneer ze zouden toekomen. :rolleyes:
 

DeletedUser63648

Guest
2 vv's in vakantietijd, wauw.

3 defvv's een heel dagdeel doen (Als je dat hele dagen of nog langer doet dan ben je zo levenloos als Peeta, dat wil je niet en dat begrijpen we volkomen) is natuurlijk een ander verhaal he. En voordat je daar ja op gaat zeggen, wij vallen ghosts niet serieus aan dus kan nooit een serieuze def vv zijn.
 

DeletedUser69459

Guest
Cgrain die op een zaterdagavond post op het AF, moet hij niet wat liggen zuipen met vrienden, aangezien hij een leven heeft? :eek::eek::eek::confused:
 

DeletedUser63648

Guest
Nee want ik kom net terug van vakantie, heerlijk anderhalve week italie gepakt met mijn ouders :)
 

DeletedUser69459

Guest
Dat is zeker een reden om met je vrienden te gaan zuipen. Jonge toch, ik zou bijna denken dat je niets beters te doen hebt dan op dit forum te zitten :eek:
 

DeletedUser

Guest
2 vv's in vakantietijd, wauw.

3 defvv's een heel dagdeel doen (Als je dat hele dagen of nog langer doet dan ben je zo levenloos als Peeta, dat wil je niet en dat begrijpen we volkomen) is natuurlijk een ander verhaal he. En voordat je daar ja op gaat zeggen, wij vallen ghosts niet serieus aan dus kan nooit een serieuze def vv zijn.

Ik werk als manager in een camping, in de zomer is het het drukste periode van het jaar, ik kan geen actieve def vvs doen want ik kan er niet de hele tijd opletten, zeker als er een recap moet gestuurd worden enz.. ik kan wel heel veel snel online komen om te checken of een aanval te versturen enzo maar niet de hele tijd.

Ik heb het geprobeerd met een vv te doen voor CC en net op die manier ben ik een dorp kwijtgespeeld. Ik kon dat dorp recappen maar door gebrek aan tijd ging het niet door en dan was het al te laat.

Op die manier ben ik niet te vertrouwen als actieve def VV. Dat heb ik dat ook laten weten. Korte VVs of waar er niet elke moment moet op gespeeld worden ok.
Ik ben zelfs mijn eigen account vergeten te deffen vanavond met de aanvallen van fourteen omdat ik druk bezig was op de camping. gelukkig kon ik net op tijd checken. Stel je dan voor dat ik dan een defvv moet doen met 800 incommings ofzo.
 

DeletedUser

Guest
Maar Manson, je kunt wel 24/7 posten op het AF? Dit tijd kun je dan beter in Vv'en steken ;)
 

DeletedUser

Guest
Maar Manson, je kunt wel 24/7 posten op het AF? Dit tijd kun je dan beter in Vv'en steken ;)

ik heb toch 2 vvs?
en op het af posten kan ik vanuit overal doen vanuit de camping want altijd wel online op de een of andere manier.
Vannacht moest ik opblijven omdat er bliksem was en regen, probleem is dat we al redelijk veel regen hebben gehad, als het plots fel begint te regenen loopt een deel van de camping onder water, dan moet ik wel opblijven om de pompen in gang te steken, anders wordt het een ramp.

Ik moest me wel wakker houden en gilles heeft me de hele nacht gezelschap gehouden :p
 

DeletedUser69112

Guest
blij voor jou dat je steeds zo'n goed internet hebt daar, want ik kan op 1 vinger tellen hoe vaak ik al degelijk internet heb gehad op een camping :D
 

DeletedUser54299

Guest
Camping internet zuigt

@cgrain, ik vind dat iedereen een bijdrage hoort te/moet leveren aan een stam, maar evengoed weet ik dat sommige dag gewoon niet kunnen doen door omstandigheden.
 

DeletedUser63648

Guest
Wat ik probeer duidelijk te maken is dat zodra het een verplichting wordt, het al mis is natuurlijk. als het goed is, heb je zo'n leuke stam dat je dat met veel plezier doet. als dat niet zo is, moet je een andere stam zoeken of op del gaan.
 

DeletedUser

Guest
blij voor jou dat je steeds zo'n goed internet hebt daar, want ik kan op 1 vinger tellen hoe vaak ik al degelijk internet heb gehad op een camping :D
Dat is enkel zo bij de drukste perioden want dan zijn er teveel die online zijn op hetzelfde moment.
Aangezien we hot spots werken kan het internet soms teregnd langzaam gaan. maar een forum vraagt niet veel, dan valt het nog mee. maar iets downloaden of normale games spelen, films bekijken enz.. zit er niet tijdens van het seizoen.


Wat ik probeer duidelijk te maken is dat zodra het een verplichting wordt, het al mis is natuurlijk. als het goed is, heb je zo'n leuke stam dat je dat met veel plezier doet. als dat niet zo is, moet je een andere stam zoeken of op del gaan.

Dat is correct.
 
Bovenaan