Top/flop spelers

DeletedUser73657

Guest
Iemand die zoveel treinen laat doodlopen en simpelweg zegt dat je risicos moet nemen, laat je er niet opspelen als hij er net opspeelt. Maar natuurlijk, commentaar geven is simpel he :eek:

Wij hebben nog niemand gekickt omdat hij suckt in tw hoor, wij leren ze gewoon bij in de plaats ;) Beter een matige speler die zen best doet dan geen speler of een inactieve
 

DeletedUser69459

Guest
Wij hebben nog niemand gekickt omdat hij suckt in tw hoor, wij leren ze gewoon bij in de plaats ;) Beter een matige speler die zen best doet dan geen speler of een inactieve

Je leest niet he? Hij wilde niet veranderen.
 

DeletedUser73657

Guest
Je leest niet he? Hij wilde niet veranderen.

Je zegt enkel dat hij vond dat er risico's genomen moesten worden, hoe moet ik daar uit afleiden dat hij niet wilt veranderen? Of moest ik dat zien in mijn glazen bol?
 

DeletedUser69459

Guest
Je zegt enkel dat hij vond dat er risico's genomen moesten worden, hoe moet ik daar uit afleiden dat hij niet wilt veranderen? Of moest ik dat zien in mijn glazen bol?

Dat heb ik er idd niet bijgezegd, mr dan weet je het nu wel en is het best logisch dat zo iemand eraf wordt getrapt, als hij net nieuw is.
 

DeletedUser73657

Guest
VF69 & the gardener geblokkeerd. Komt er een 2de aftrek aan voor vf? :p
 

DeletedUser52513

Guest
Dark Ghost, helaas op delete gegaan vannacht. Nu de grote vraag; Top of Flop?
 

DeletedUser73204

Guest
top. hy was een goeie speler en helaas hy sal syn reden wel hebben
 

DeletedUser

Guest
Flop : want je laat je account niet op delete zetten .

Dark ghost kan ik wel ergens begrijpen, een van de co's zijn grootvader was erg ziek en dan met die absurde ban en nog andere problemen + dat er nog anderen op delete gingen. Uiteraard was VV afgeven beter maar goed.
 

DeletedUser54299

Guest
Dark ghost kan ik wel ergens begrijpen, een van de co's zijn grootvader was erg ziek en dan met die absurde ban en nog andere problemen + dat er nog anderen op delete gingen. Uiteraard was VV afgeven beter maar goed.

Wut?
 
Bovenaan