Top/Flop Spelers

DeletedUser65908

Guest
Postabon, de wederopstanding

Beste forumgangers,

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat Postabon al tijden stil ligt, de kwaliteiten van de speler waren ver te bekennen en al tijden zijn er geen dorpen meer verroverd. Na een lange zware periode is het binnen DET gelukt om de speler van Postabon te motiveren om zichzelf te verbeten en over te gaan tot actie.

het overgaan tot actie verliep helaas niet vlekkeloos, de speler melde dat er een stapje terug gedaan zou worden waaruit protest en begrip vanuit de stam kwam. Met verschillende manieren werd geprobeerd om de speler terug actief te laten worden en zichzelf verder te ontplooien, dit door middel van begrip tonen maar toen dat niet werkte door middel van het belachelijk maken (ja een heel scheve mannier eigelijk).

Gisteren was het dan zover
c3a5d8a060c71cb91e991c9bdd632a6f.png

Postabon wist zichzelf te herpakken en ook een vijandig dorp te herpakken. maar in het achterhoofd houdend heerst nog steeds de vraag of dit nu het begin van de wederopstanding is of de laatste adem vanaf postabon, de toekomst zal het ons leren.....

DeletedUser73561

Guest
Re: Postabon, de wederopstanding

Ik heb altijd mijn vertrouwen in hem gehouden!:tongue:

DeletedUser71655

Guest

Altijd mee profiteren van anderen die Postabon:mad:

Deleted User - 2242732

Guest

ik moest helpen timen :( hij wist niet meer hoe het moest :(

DeletedUser58964

Guest

Misschien was het wel gewoon een verdwaalde edel :rolleyes:

DeletedUser59368

Guest

Nah, dat word niks Cona kan alleen maar deffen :p

DeletedUser

Guest

Postabon zei al dat hij farmde met edels, maar ik wist niet dat hij ook spelers farmde.:rolleyes:

DeletedUser54257

Guest
Flop spelers? Waar zal ik beginnen...

Beste forum leden, ik kan ondertussen een boek schrijven over Carlo (Captain hook , the incredible hippo, waar hij ook mogen vertoeven.)

Onze beste man is in het dagelijkse leven kapper en acteur.
Ik wil dan ook dit volgende stukje uit ander topic plaatsen:

Beste mensen,

Waarschijnlijk gaan mensen van Juvy ter verdediging het verleden opbrengen.
Een verleden van een mislukte Fusie tussen vijanden die daarna terug vijanden werden.

Tevens vinden de ene mensen de ander leugenaars of CF's....

Maar dit slaat alles. Wij worden benaderd door een account dat inactief was en dorpen verloor. Namelijk captain hook.
Wij aanvaarden hem in onze stam. Bij de eerste stamacties werd al snel duidelijk dat Captain niet wou/kon meedoen.

Nog niets ergs aan de hand.
Een tijdje later 2de stamactie, meneer kon/wou nog niet meedoen, ik persoonljik kreeg argwaan in zijn toetreding naar FeL en werd kritischer in mijn vragen. Carlo kon dan bljikbaar alleen maar kwaad worden of zeggen dat ik een te dominante leiders was.... Wat eigenlijk achteraf alleen maar bleek dat ik gelijk had om hem te wantrouwen.

Ondertussen begon zijn fusie met een speler van FeL (TheArrow account), alsook het interne van Ex Zwollenaars dorpen (die op bb was gegaan).

Bij de volgende stamactie liep het volledig mis tussen mijzelf en captain. Hij hou alweer niet meedoen aan een stamactie tegen juvy! hij had dit keer een NAP afgesloten met de vjiand. Je kan mss geloven dat iemand echt zo achterlijk kan zijn om een NAP aan te gaan met je vijand zonder dit op voorhand te besprken met de stamleiding, maar er zat uiteraard meer achter, een flauw excuus om weer niet te moeten troepen inzetten.

Hierdoor is captain uit de stam gegaan, raar genoeg ook Arrow account, wat oorspronkelijk een Kern account van Fel was en groot gemaakt door Maarten (I am legion) Dit vonden we ook al verdacht dat die arrow plots zijn trouw vertoont aan captain ipv ons. Tot een week terug werd er besproken en beloofd dat captain toch zal deelnemen aan onze acties en terug zal keren naar FeL.

Tijdje later, krijgen we te horen dat Captain terug naar Juvy zal gaan, alsook zwart op wit bewijs dat hij maanden lang de spion was die info lekte aan onze 2 vijanden, Juvy en STARK.
Captain ondertussen 1,4 mil punten rijker van dorpen van FeL opent de aanval op een onbewaakt stuk grens met I am legion... Ja waarom zou je je "front" bewaken voor een man die al maanden in je stam heeft gezeten en weldra mss terug komt.

Neen Hij gaat naar Juvy, Juvy is meer dan blij om een man die in de eerste plaats al wegliep van juvy om die gewoon terug te nemen, waarschijnlijk voor bewezen diensten van spionage.
Om dit verhaal nog gekker te maken, worden de spelers vanop Arrow verplicht mee te gaan Juvy omdat ze anders het account op delete laten gaan.... Geen idee hoe ze in bezit zijn geraakt van het account maar goed.

Dit alles getuigd van het laagste van het laagste, hoe het verleden ook gelopen is, waarbij er eens een CF of een mislukte fusie is gebeurd, is dit gewoon rampzalig zielig dat je dit moet doen om te kunnen blijven winnen.

Maanden lang bedrog, mensen doelbewust tegen elkaar opzetten en intriges waar zelfs "bold and the beautifull" niet aan kunnen tippen. Ik denk dat we hiermee kunnen besluiten dat Juvy! de meest onrespectable winnende stam ooit is.

Verder ben ik benieuwd wat iemand als verdediging zou kunnen hebben, want die is er niet... Het verleden is penuts vergelijk met dit. Verder heb ik ook gesproken met sommige leden van Juvy!, de meeste interesseert het weinig en zeggen er niets mee te maken te hebben, maar aangezien je een deel van juvy bent ben je een deel van deze acties. Alleen je stilzwijgen al steunt het. Jullie zijn als het ware de poortwachters van een concentratiekamp en denken onschuldig te zijn. De geschiedenis leert anders.

Met heel veel haat naar de verantwoordelijken,

Pieter

Alsook werd op arrow een speler geplaats met volgende bewijzen, maar dat hou ik voor de flop speler Yves van Arrow,

[20:45:22] Pieter: er is geen sprake meer van hoe het moet, of etische waarde
[20:45:34] Pieter: Arrow is een account groot gemaakt door maarten...
[20:45:41] Pieter: Dankzij maarten heb je toegang op dat account
[20:45:47] Pieter: Yves ging stoppen
[20:45:53] Pieter: en kreeg een kans om verder te spelen
[20:45:55] Pieter: dankzij maarten
[20:45:57] Louis: Maarten? wouter heeft mij er op gezet he
[20:45:57] Pieter: alleen maar gul
[20:46:04] Pieter: Wie is wouter?
[20:46:16] Pieter: Ja maar maarten heeft het account groot gemaakt
[20:46:32] Louis: leiding juvy
[20:47:17] Pieter: Leiding van juvy heeft je op dat account gezet :p
[20:47:21] Louis: jap
[20:47:28] Pieter: Via yves dan veronderstel ik
[20:47:34] Pieter: die heeft je ww gegeven
[20:47:36] Louis: ongeveer ja maar niet helemaal
[20:47:44] Pieter: yves zocht een co
[20:47:48] Pieter: wrs?
[20:47:52] Pieter: vertel me hoe het gegaan is
[20:48:04] Pieter: Dus jij was ook bedoeld om spion te zijn en ons te bedriegen?
[20:48:29] Louis: jap

Verder allemaal mensen die voor juvy werken, of uit juvy komen of een band hebben met juvy zijn in mijn ogen allemaal medeplichtig aan dit vuil spel. Poortwachters van concentratie kampen zijn ook niet onschuldig. Elke lid die beweert niets te weten of zich niet aan te trekken steunt deze acties van hun laffe leiders. Ze hebben skills, ja, maar blijkbaar kunnen ze met die skills niet de winsten boeken waar ze oo zo graag over stoefen.

Oja, bedreigingen van Carlo naar andere spelers:

oei (worry)
[29/01/2015 20:37:03] Pieter: hoe komt het
[29/01/2015 20:37:08] Pieter: ben nog niet volledig mee met de zaak
[29/01/2015 20:37:20] Louis: zal je effe een voorsmaakje geven
[29/01/2015 20:37:23] Pieter: wel jammer dat je al bepaalde dingen over je heen krijgt terwijl je er nog maar net bent
[29/01/2015 20:37:23] Louis: [donderdag 29 januari 2015 20:33] Carlo | w38 The Incredible Hippo - w39 MelloNL:

<<< omdat maikel er moeilijk over deed
denk je dat ik graag een account waar ik makkelijk 250€ aan pp heb ingestoken fgeef aan iemand die ik zelf niet eens ken
en dat front daar heb ik zelf voor gekozen
ik heb dagelijks gestreden voor jouw account
en nu dat het allemaal ik kannen en kruiken is was het allemaal voor niets geweest
dat laat ik niet gebeuren
en ik gun het maarten zeker niet
juvy is de juiste keuze louis
de enige keuze alleszins
[29/01/2015 20:37:44] Pieter: Hmz
[29/01/2015 20:38:01] Pieter: Carlo heeft opzich niets te zeggen over Arrow account toch
[29/01/2015 20:38:03] Pieter: (worry)
[29/01/2015 20:38:09] Louis: [donderdag 29 januari 2015 20:12] Louis:

<<< Kijk ik was idd een spy van juvy
ik moest info voor hen halen zodat ze jullie een stap voor waren
ik wou al lang niet naar juvy reden? te groot front en een onstabile stam
ik heb info over die nachtblitz gegeven drm staat er daar ook deff van mij
Wij gingen normaal gisterennacht met zel allen op jou gaan
ik heb me terug getrokken
omdat ik dat niet wou
en het schade aan het acc ging toebrengen en een te vuile stab naar jullie toe was
yves is van plan om mss de mail van het acc te veranderen
omdat hij weet dat ik fel ga joinen wss
ik heb info gelekt over de massa's dat jullie gingen doen
Dat is best stom
dat is alles
[29/01/2015 20:38:09] Pieter: Het is oorspronkelijk Maarten zijn account
[30/01/2015 17:29:51] Louis: [vrijdag 30 januari 2015 9:01] Yves | FreddyMercury #42# |:

<<< Je hebt tot vanavond;
[30/01/2015 17:30:06] Pieter: ?
[30/01/2015 17:30:17] Louis: ik heb tot vanavond om te zeggen dat we in juvy gaan

[30/01/2015 17:42:31] Louis: ik wil zelf ook niet naar juvy
[30/01/2015 17:42:41] Louis: maar heb ook geen zin om het vuil te spelen meer
[30/01/2015 17:42:43] Louis: ben het wat beu
[30/01/2015 17:42:48] Pieter: (worry)
[30/01/2015 17:42:57] Pieter: Snap ik
[30/01/2015 17:43:05] Louis: Als ik ja zeg ga ik inc op maarten moeten sturen
[30/01/2015 17:43:08] Louis: ben ik nu al zek

dag louis
ik kom effe de opties bespreken over wat er gebeurd op de account van the arrow
optie 1) de account gaat naar juvy. niks aan de hand. alles loopt goed
optie 2) de account gaat naar fel. ik grijp persoonlijk in, verander het ww en zal nadat ik alle troepen op fel gedumpt heb de account op delete zetten
dat zijn de opties
gedaan met zeveren
-- Carlo | Captain Hook, donderdag 29 januari 2015 20:26

Neen, ze moeten een project opzetten van maanden of weken om zo accounts te kunnen jatten... En neen, er zijn mss geen regels gebroken. Maar de manier waarop slaat alles! Dit is bij mijn weten in de geschiedenis van TW nog nooit zo erg gebeurd.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65908

Guest
even @ i am legion en silence attack:

ik weet niet hoe de vinger precies in de pap zit en dat maakt mij in principe ook niet zoveel uit maar de manier waarop jullie met mensen omgaan is ronduit belachelijk
- jullie beschuldigen al van dingen die nog niet gebeurt zijn en maken mensen zwart
- er worden beledigingen geuit
- dingen die naar zijn worden toegewenst
- er worden dingen geclaimd dat ze van jullie zijn hoewel dit niet het geval is

Ik heb met een speler van Arrow zitten praten en daaruit haal ik niet dat hij al in juvy zit maar jullie veroordelen hem wel dat hij in juvy zou zitten. gewoon 5min rustig praten met hem zou meer opleveren voor w38 dan alle bullshit die jullie uithalen.

Er zijn via socialmedia dingen toegewenst aan spelers om een spel, jongens wordt volwassen en snap dat het een spel van strategie en tactiek is . Een overstap van stam is niet altijd het slimste of meest eervolle wat je kan doen maar iedere stam heeft wel een verhaal van een lid binnenhalen die niet altijd even acceptabel is voor de rest van de wereld maar de rest weet zich vaak wel nog in te houden en te beseffen dat het om een spel gaat.

Ik weet niet hoe vaak ik heb moeten lezen dat Thearrow zou zijn van Maarten maar als ik de regels goed heb gelezen dan haal ik eruit dat de persoon met de mail in principe de eigenaar is van een account. Als maarten niet de eigenaar is van de mail dan is. Volgens deze logica van jullie is elk account binnen FEL van maarten omdat hij het account een kans heeft gegeven om te groeien bla bla bla. complete bullshit dus.

hoewel ik als DETter graag de account binnen FEL had zien blijven begin ik me steeds meer af te vragen of jullie wel de accounts verdienen want als ik een lid zou zijn geweest van FEL had ik ook mijn biezen gepakt en weggegaan.

Als de accounts zo graag naar JUVY wouden waarom hebben ze dan langer dan de afspraken voor minimum overstappen gewacht? hieruit kan ik halen dat de spelers nog niet zeker weten waar ze het meeste thuis zouden zijn.

jullie moeten je schamen!

DeletedUser54257

Guest
Beste,

Ik maak mezelf niet belachelijk op dit forum, ik had wel verwacht dat er idd iemand dit ging zeggen, te serieus nemen, maar ik denk dat wel allemaal dit spel soms vrij serieus nemen als we uren achter de pc zitten om aan te vallen of te deffen...
Als je al die uren rekent dat er gesproken is en vertrouwen geweest is. dan komt er idd emotie los als het allemaal bedrog was.

Ik ben helemaal niet opgefokt en zeker niet zielig, Ik ben daadkrachtig als het gaat om de schuldigen en de verantwoordelijken met de vinger te wijzen. Komen ze naar voren nee? Ze blijven weg... Dan kom jij hier als 3de partij met een stok zwaaien waar je zelf de helft vanaf weet....

Zelf heb ik aan Arrow gevraagd waarom hij ons gestabbed heeft... Geen antwoord, kan alleen afleiden dat er schaamte is vanuit zijn kant. Wij hebben hem nooit mishandeld, er is 1 ruzie geweest waarbij ik Captain geconfronteerd heb dat ik wantrouwen had... Daaruit werd ik afgeschildert als gek of als dominante leider, en wat blijkt, idd ik kan krachtig overkomen maar mijn wantrouwen was compleet terecht. Dus al hun standpunten en al hun gedachtes over ik de kritische vragen stelde aan captain waren terecht. Dan moeten ze inzien dat niet mijn toedoen deze miserie voortgebracht heeft maar eerder Carlo's diskrediet en verraad aan ons.

Verder vraag ik dat je nu gewoon je mond houd over speculaties hier op het forum, ik benader je wel op skype , laat plaats voor de schuldigen om naar voren te komen, op welke zinnige verklaring ze hebben voor alweer zo'n vuil spel.

Verder dat jij hetzelfde zou doen, mag je me ofwel uitleggen vanuit welke grond, of ben je even erge verrader.

p

DeletedUser65908

Guest

Beste forumgangers,

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat Postabon al tijden stil ligt, de kwaliteiten van de speler waren ver te bekennen en al tijden zijn er geen dorpen meer verroverd. Na een lange zware periode is het binnen DET gelukt om de speler van Postabon te motiveren om zichzelf te verbeten en over te gaan tot actie.

het overgaan tot actie verliep helaas niet vlekkeloos, de speler melde dat er een stapje terug gedaan zou worden waaruit protest en begrip vanuit de stam kwam. Met verschillende manieren werd geprobeerd om de speler terug actief te laten worden en zichzelf verder te ontplooien, dit door middel van begrip tonen maar toen dat niet werkte door middel van het belachelijk maken (ja een heel scheve mannier eigelijk).

Gisteren was het dan zover
c3a5d8a060c71cb91e991c9bdd632a6f.png

Postabon wist zichzelf te herpakken en ook een vijandig dorp te herpakken. maar in het achterhoofd houdend heerst nog steeds de vraag of dit nu het begin van de wederopstanding is of de laatste adem vanaf postabon, de toekomst zal het ons leren.....

Gisteren was het dan zover, Postabon heeft maar liefst 37 vijandelijke dorpen weten te veroveren en hiermee de tanden van de bespelers flink laten zien en de vijand heeft gevoelt dat de tanden ook nog kunnen bijten. Nu duidelijk is dat Postabon bezig is met zijn wederopstanding kunnen wij ons het volgende afvragen: gaat de golf van verwoesting die Postabon nu zet door en gaat deze golf alle vijanden op het pad wegspoelen of is dit de inleiding van de tsunami die vanuit het zuidwesten komt en de bijnaam DET heeft over de wereld heen.....

Echter moeten we niet vergeten dat de wereld niet alleen bestaat uit water, Grote rotsen in de verte doemen op en torenen hoog boven de wereld uit, Een waar gebergte is zich in het oosten van de wereld aan het vormen en heeft wordt het "Juvy!" gebergte genoemd en door verschuivingen op de wereld groeit ook deze bergketen. Zou dit gebergte de tsunami kunnen stoppen en functioneren als een golfbreker?

to be continued

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
Niet teveel verwachten van mij he, ik ga weer op stand-by. Doei!

Bovenaan