Beste mensen,
Waarschijnlijk gaan mensen van Juvy ter verdediging het verleden opbrengen.
Een verleden van een mislukte Fusie tussen vijanden die daarna terug vijanden werden.
Tevens vinden de ene mensen de ander leugenaars of CF's....
Maar dit slaat alles. Wij worden benaderd door een account dat inactief was en dorpen verloor. Namelijk captain hook.
Wij aanvaarden hem in onze stam. Bij de eerste stamacties werd al snel duidelijk dat Captain niet wou/kon meedoen.
Nog niets ergs aan de hand.
Een tijdje later 2de stamactie, meneer kon/wou nog niet meedoen, ik persoonljik kreeg argwaan in zijn toetreding naar FeL en werd kritischer in mijn vragen. Carlo kon dan bljikbaar alleen maar kwaad worden of zeggen dat ik een te dominante leiders was.... Wat eigenlijk achteraf alleen maar bleek dat ik gelijk had om hem te wantrouwen.
Ondertussen begon zijn fusie met een speler van FeL (TheArrow account), alsook het interne van Ex Zwollenaars dorpen (die op bb was gegaan).
Bij de volgende stamactie liep het volledig mis tussen mijzelf en captain. Hij hou alweer niet meedoen aan een stamactie tegen juvy! hij had dit keer een NAP afgesloten met de vjiand. Je kan mss geloven dat iemand echt zo achterlijk kan zijn om een NAP aan te gaan met je vijand zonder dit op voorhand te besprken met de stamleiding, maar er zat uiteraard meer achter, een flauw excuus om weer niet te moeten troepen inzetten.
Hierdoor is captain uit de stam gegaan, raar genoeg ook Arrow account, wat oorspronkelijk een Kern account van Fel was en groot gemaakt door Maarten (I am legion) Dit vonden we ook al verdacht dat die arrow plots zijn trouw vertoont aan captain ipv ons. Tot een week terug werd er besproken en beloofd dat captain toch zal deelnemen aan onze acties en terug zal keren naar FeL.
Tijdje later, krijgen we te horen dat Captain terug naar Juvy zal gaan, alsook zwart op wit bewijs dat hij maanden lang de spion was die info lekte aan onze 2 vijanden, Juvy en STARK.
Captain ondertussen 1,4 mil punten rijker van dorpen van FeL opent de aanval op een onbewaakt stuk grens met I am legion... Ja waarom zou je je "front" bewaken voor een man die al maanden in je stam heeft gezeten en weldra mss terug komt.
Neen Hij gaat naar Juvy, Juvy is meer dan blij om een man die in de eerste plaats al wegliep van juvy om die gewoon terug te nemen, waarschijnlijk voor bewezen diensten van spionage.
Om dit verhaal nog gekker te maken, worden de spelers vanop Arrow verplicht mee te gaan Juvy omdat ze anders het account op delete laten gaan.... Geen idee hoe ze in bezit zijn geraakt van het account maar goed.
Dit alles getuigd van het laagste van het laagste, hoe het verleden ook gelopen is, waarbij er eens een CF of een mislukte fusie is gebeurd, is dit gewoon rampzalig zielig dat je dit moet doen om te kunnen blijven winnen.
Maanden lang bedrog, mensen doelbewust tegen elkaar opzetten en intriges waar zelfs "bold and the beautifull" niet aan kunnen tippen. Ik denk dat we hiermee kunnen besluiten dat Juvy! de meest onrespectable winnende stam ooit is.
Verder ben ik benieuwd wat iemand als verdediging zou kunnen hebben, want die is er niet... Het verleden is penuts vergelijk met dit. Verder heb ik ook gesproken met sommige leden van Juvy!, de meeste interesseert het weinig en zeggen er niets mee te maken te hebben, maar aangezien je een deel van juvy bent ben je een deel van deze acties. Alleen je stilzwijgen al steunt het. Jullie zijn als het ware de poortwachters van een concentratiekamp en denken onschuldig te zijn. De geschiedenis leert anders.
Met heel veel haat naar de verantwoordelijken,
Pieter
[20:45:22] Pieter: er is geen sprake meer van hoe het moet, of etische waarde
[20:45:34] Pieter: Arrow is een account groot gemaakt door maarten...
[20:45:41] Pieter: Dankzij maarten heb je toegang op dat account
[20:45:47] Pieter: Yves ging stoppen
[20:45:53] Pieter: en kreeg een kans om verder te spelen
[20:45:55] Pieter: dankzij maarten
[20:45:57] Louis: Maarten? wouter heeft mij er op gezet he
[20:45:57] Pieter: alleen maar gul
[20:46:04] Pieter: Wie is wouter?
[20:46:16] Pieter: Ja maar maarten heeft het account groot gemaakt
[20:46:32] Louis: leiding juvy
[20:47:17] Pieter: Leiding van juvy heeft je op dat account gezet
[20:47:21] Louis: jap
[20:47:28] Pieter: Via yves dan veronderstel ik
[20:47:34] Pieter: die heeft je ww gegeven
[20:47:36] Louis: ongeveer ja maar niet helemaal
[20:47:44] Pieter: yves zocht een co
[20:47:48] Pieter: wrs?
[20:47:52] Pieter: vertel me hoe het gegaan is
[20:48:04] Pieter: Dus jij was ook bedoeld om spion te zijn en ons te bedriegen?
[20:48:29] Louis: jap
oei (worry)
[29/01/2015 20:37:03] Pieter: hoe komt het
[29/01/2015 20:37:08] Pieter: ben nog niet volledig mee met de zaak
[29/01/2015 20:37:20] Louis: zal je effe een voorsmaakje geven
[29/01/2015 20:37:23] Pieter: wel jammer dat je al bepaalde dingen over je heen krijgt terwijl je er nog maar net bent
[29/01/2015 20:37:23] Louis: [donderdag 29 januari 2015 20:33] Carlo | w38 The Incredible Hippo - w39 MelloNL:
<<< omdat maikel er moeilijk over deed
denk je dat ik graag een account waar ik makkelijk 250€ aan pp heb ingestoken fgeef aan iemand die ik zelf niet eens ken
en dat front daar heb ik zelf voor gekozen
ik heb dagelijks gestreden voor jouw account
en nu dat het allemaal ik kannen en kruiken is was het allemaal voor niets geweest
dat laat ik niet gebeuren
en ik gun het maarten zeker niet
juvy is de juiste keuze louis
de enige keuze alleszins
[29/01/2015 20:37:44] Pieter: Hmz
[29/01/2015 20:38:01] Pieter: Carlo heeft opzich niets te zeggen over Arrow account toch
[29/01/2015 20:38:03] Pieter: (worry)
[29/01/2015 20:38:09] Louis: [donderdag 29 januari 2015 20:12] Louis:
<<< Kijk ik was idd een spy van juvy
ik moest info voor hen halen zodat ze jullie een stap voor waren
ik wou al lang niet naar juvy reden? te groot front en een onstabile stam
ik heb info over die nachtblitz gegeven drm staat er daar ook deff van mij
Wij gingen normaal gisterennacht met zel allen op jou gaan
ik heb me terug getrokken
omdat ik dat niet wou
en het schade aan het acc ging toebrengen en een te vuile stab naar jullie toe was
yves is van plan om mss de mail van het acc te veranderen
omdat hij weet dat ik fel ga joinen wss
ik heb info gelekt over de massa's dat jullie gingen doen
Dat is best stom
dat is alles
[29/01/2015 20:38:09] Pieter: Het is oorspronkelijk Maarten zijn account
[30/01/2015 17:29:51] Louis: [vrijdag 30 januari 2015 9:01] Yves | FreddyMercury #42# |:
<<< Je hebt tot vanavond;
[30/01/2015 17:30:06] Pieter: ?
[30/01/2015 17:30:17] Louis: ik heb tot vanavond om te zeggen dat we in juvy gaan
[30/01/2015 17:42:31] Louis: ik wil zelf ook niet naar juvy
[30/01/2015 17:42:41] Louis: maar heb ook geen zin om het vuil te spelen meer
[30/01/2015 17:42:43] Louis: ben het wat beu
[30/01/2015 17:42:48] Pieter: (worry)
[30/01/2015 17:42:57] Pieter: Snap ik
[30/01/2015 17:43:05] Louis: Als ik ja zeg ga ik inc op maarten moeten sturen
[30/01/2015 17:43:08] Louis: ben ik nu al zek
dag louis
ik kom effe de opties bespreken over wat er gebeurd op de account van the arrow
optie 1) de account gaat naar juvy. niks aan de hand. alles loopt goed
optie 2) de account gaat naar fel. ik grijp persoonlijk in, verander het ww en zal nadat ik alle troepen op fel gedumpt heb de account op delete zetten
dat zijn de opties
gedaan met zeveren
-- Carlo | Captain Hook, donderdag 29 januari 2015 20:26
Beste forumgangers,
Het zal jullie niet ontgaan zijn dat Postabon al tijden stil ligt, de kwaliteiten van de speler waren ver te bekennen en al tijden zijn er geen dorpen meer verroverd. Na een lange zware periode is het binnen DET gelukt om de speler van Postabon te motiveren om zichzelf te verbeten en over te gaan tot actie.
het overgaan tot actie verliep helaas niet vlekkeloos, de speler melde dat er een stapje terug gedaan zou worden waaruit protest en begrip vanuit de stam kwam. Met verschillende manieren werd geprobeerd om de speler terug actief te laten worden en zichzelf verder te ontplooien, dit door middel van begrip tonen maar toen dat niet werkte door middel van het belachelijk maken (ja een heel scheve mannier eigelijk).
Gisteren was het dan zover
![]()
Postabon wist zichzelf te herpakken en ook een vijandig dorp te herpakken. maar in het achterhoofd houdend heerst nog steeds de vraag of dit nu het begin van de wederopstanding is of de laatste adem vanaf postabon, de toekomst zal het ons leren.....