Top/Flop spelers

DeletedUser73237

Guest
Dan zou mental echt de meest noobige stam van tw.nl zijn.

Kweet niet hoor Laurens, stamlimiet is 60, dat is het maximum. Meestal zijn dingen die het maximum zijn niet 'noob', of ken je de betekenis niet :S.

En daarbij, hoezo oordelen jullie op het aantal van noob zijn, er kunnen 25 pro's zijn maar ook 60 ;) Best grappig dat je je frustreert op het feit dat wij momenteel in de meerderheid zijn qua leden. Door erop te gaan zagen gaat het zeker niet helpen :*

Let the hate come :rolleyes:
 

DeletedUser28445

Guest
Kweet niet hoor Laurens, stamlimiet is 60, dat is het maximum. Meestal zijn dingen die het maximum zijn niet 'noob', of ken je de betekenis niet :S.

En daarbij, hoezo oordelen jullie op het aantal van noob zijn, er kunnen 25 pro's zijn maar ook 60 ;) Best grappig dat je je frustreert op het feit dat wij momenteel in de meerderheid zijn qua leden. Door erop te gaan zagen gaat het zeker niet helpen :*

Let the hate come :rolleyes:

:eek: Yentl.. Maak het alsjeblieft niet meer belachelijker dan het is.
 

DeletedUser68973

Guest
neutral-feel-like-a-sir-clean-l.png
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Kweet niet hoor Laurens, stamlimiet is 60, dat is het maximum. Meestal zijn dingen die het maximum zijn niet 'noob', of ken je de betekenis niet :S.

En daarbij, hoezo oordelen jullie op het aantal van noob zijn, er kunnen 25 pro's zijn maar ook 60 ;) Best grappig dat je je frustreert op het feit dat wij momenteel in de meerderheid zijn qua leden. Door erop te gaan zagen gaat het zeker niet helpen :*

Let the hate come :rolleyes:

dit bewijst dat jij maar een simpel jongentje bent die nog geen ervaring heeft op dit spel.

Best grappig dat je zegt 'ik zit liever bij mijn dixie vrienden' terwijl er geen enkele dixie speler meer in mental zit..
 

DeletedUser73237

Guest
dit bewijst dat jij maar een simpel jongentje bent die nog geen ervaring heeft op dit spel.

Best grappig dat je zegt 'ik zit liever bij mijn dixie vrienden' terwijl er geen enkele dixie speler meer in mental zit..

Joh een simpel jongetje, wat moet ik dan wel zijn? Een koning? :/
Ik heb dan ook speciaal gezegd 'meestal zijn dingen die het maximum zijn' en niet op tw :x maar dan nog, dat is een mening van iemand, of niet.
Hoezo begin jij over mijn ervaring, iedereen weet dat jij 'over the top goed bent', wow man, knap veel genolifed.

Ik zie nergens in mijn post ook maar iets over Dixie staan :confused: waar zie je dat nu weer :? Of moet je al met andere dingen komen om een deftige post te gaan maken :rolleyes:
 

DeletedUser66129

Guest
Laten we verdergaan met het onderwerp waar het over zou gaan zou ik zeggen, wie gaan we beoordelen? :p
 
Bovenaan