Top/flop Spelers

DeletedUser

Guest
En nog steeds is onze oud speler Sokoh een laffe speler die wederom zijn zelf voorgestelde nap van 7 dagen niet nakomt

eerst 40 dorpen edelen (als ruil) van bravehart1969 daarna snel naar wifi gaan en geen 40 dorpen terug geven
Dan tijdens de nap mijn dorpen in zijn cluster snel edelen
Nu vandaag valt die thijskrijs aan

ik vraag heel w36 om te helpen deze speler weg te bashen van w36 dus wie clears over heeft stuur mij ingame een pm
ik beloon een ieder rijkelijk met premium punten. Deze speler moet opzouten en mag blij zijn inderdaad dat dit een virtueel spel is. Als dit een rl bokswedstrijd was geweest was die KO :D en nee is wederom geen dreigement maar een feit
en vergelijking tussen een virtuele game en een rl wereld waarin ik zo iemand tot de orde zou roepen op een normale manier

Uit het feit dat je me post compleet negeert kan ik opmaken dat je uitgepraat bent?
 

DeletedUser38246

Guest
lol keep on dreaming, deze bewering hebben al meerdere mensen gemaakt op menig wereld

in 1 tegen 1 zal je het dik afleggen tegen mij elke ervaren speler zal dat kunnen beamen zelfs mijn vijanden:D

Lol nee, 1 tegen 1 leg jij het zwaar af want dan kun je niet alles stacken. Je laat nu alles stacken en als je geen def meer krijgt ga je pm's rond sturen dat je def wilt en anders op delete gaat. En niet gaan ontkennen, ik heb het zelf meegemaakt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
als ik het goed heb ben jij de leider van die stam toch of??

Jij als leider kunt dan wel leuk winst boeken tegen |D| , maar als jouw stam zwaar negatief in de stats tegen |D| staat betekent dat toch dat de leider (jij dus) aan het floppen is.
Het is dus zeer zeker wel relevant.

Vetgedrukte staat weeral een foutieve melding van jouw onkunde om relatief te communiceren.
Top/Flop Spelers ga jij weer met STAM vergelijken..foutje..bedankt !!
 

DeletedUser66265

Guest
Vetgedrukte staat weeral een foutieve melding van jouw onkunde om relatief te communiceren.
Top/Flop Spelers ga jij weer met STAM vergelijken..foutje..bedankt !!

Ah ja, de een probeert onder een discussie uit te komen door bijna alles te negeren, de ander probeert een discussie te winnen door grammer nazi uit te hangen.

Als jij werkelijk denkt dat ik hier stammen aan het vergelijken bent scheelt er iets bij jou..
Ik zeg dat zijn stam het zwaar aflegt, ik zeg niet dat zijn stam top/flop is.
Ik zeg dat het falen van zijn stam aan de leider ervan verweten kan worden, en gezien hij de leider is is hij aan het floppen.
Hierom is het dus GEEN top speler, maar eerder een flopper.

Lezen is lastig..foutje..bedankt!!
 

DeletedUser

Guest
Jij zult dan wel de TOP speler zijn hier ? Je begint alwéér over zijn STAM ! Dus vergelijk je een STAM met een speler ??
Dan moet je die brilleglazen eens doorzichtig maken, dan zie je misschien wat je schrijft.
 

DeletedUser66265

Guest
Jij zult dan wel de TOP speler zijn hier ? Je begint alwéér over zijn STAM ! Dus vergelijk je een STAM met een speler ??
Dan moet je die brilleglazen eens doorzichtig maken, dan zie je misschien wat je schrijft.

ik heb geen idee of ik een top speler ben, in hoeverre is dat nu relevant?

Nee, hij leid die stam, en dat loopt niet op rolletjes.
Dat betekent dus dat hij geen goede leider is, wat voor mij een flop betekent (y)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nikki weer op dreef zo te zien:p
 

DeletedUser

Guest
Vetgedrukte staat weeral een foutieve melding van jouw onkunde om relatief te communiceren.
Top/Flop Spelers ga jij weer met STAM vergelijken..foutje..bedankt !!

Jij zult dan wel de TOP speler zijn hier ? Je begint alwéér over zijn STAM ! Dus vergelijk je een STAM met een speler ??
Dan moet je die brilleglazen eens doorzichtig maken, dan zie je misschien wat je schrijft.

Ringo post statistieken van hem VS |D|. Hiermee probeert hij een geflatteerd beeld over de oorlog te schetsen. We weten immers allemaal dat Ringo dusdanig vol gestackt staat dat het ook wel héél erg noob zou zijn als hij überhaupt een dorp verliest. Een buitenstaander of iemand die de oorlog niet zou volgen zal gaan denken dat |D| aan de verliezende hand zou zijn.
Echter wordt dit (terecht) gecorrigeerd door de post van conquerking, die laat zien dat |D| wel degelijk een voorsprong heeft op N-S.

Het feit dat jullie dan terug moeten vallen op kinderachtige argumenten over posten in het verkeerde topic is jullie probleem. Als het je zo ernstig stoort kan je gebruik maken van
report-40b.png
om de post te rapporteren. De mods kunnen dan beslissen of het daadwerkelijk off topic is.

Gezien de onderstaande forum regel zal ik mijzelf ervan weerhouden om jouw posts te marken als spam.

Vergeet niet dat er mensen van verschillende leeftijden het forum bezoeken, waaronder sommigen minder snel spel-tips oppakken dan anderen. Probeer dan ook zo geduldig mogelijk te blijven indien er vragen naar boven drijven die je zelf misschien als stom/kinderlijk ervaart.
 

DeletedUser

Guest
Ah ja, de een probeert onder een discussie uit te komen door bijna alles te negeren, de ander probeert een discussie te winnen door grammer nazi uit te hangen.

Als jij werkelijk denkt dat ik hier stammen aan het vergelijken bent scheelt er iets bij jou..
Ik zeg dat zijn stam het zwaar aflegt, ik zeg niet dat zijn stam top/flop is.
Ik zeg dat het falen van zijn stam aan de leider ervan verweten kan worden, en gezien hij de leider is is hij aan het floppen.
Hierom is het dus GEEN top speler, maar eerder een flopper.

Lezen is lastig..foutje..bedankt!!

Dat gaat over KR dan neem ik aan? Maar daar heb je inderdaad gelijk. Hij doet alles om zijn eigen einde zo lang mogelijk uit te stellen, met stamspelers opofferen voorop. Weet je dat zelfs Echo Tripper nu al een intern zal zijn. Acc. van 3M, toont maar weer de onkunde van KR en brave om echte spelers aan te vallen :(. Toekomstig nog Mungis ook om dan nog maar te zwijgen van alle lopende interns ... Wat een boeltje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ja KR= King Ringo, wil niet teveel tijd aan die gozer verspillen :(

Ringo post statistieken van hem VS |D|. Hiermee probeert hij een geflatteerd beeld over de oorlog te schetsen. We weten immers allemaal dat Ringo dusdanig vol gestackt staat dat het ook wel héél erg noob zou zijn als hij überhaupt een dorp verliest. Een buitenstaander of iemand die de oorlog niet zou volgen zal gaan denken dat |D| aan de verliezende hand zou zijn.
Echter wordt dit (terecht) gecorrigeerd door de post van conquerking, die laat zien dat |D| wel degelijk een voorsprong heeft op N-S.

Het feit dat jullie dan terug moeten vallen op kinderachtige argumenten over posten in het verkeerde topic is jullie probleem. Als het je zo ernstig stoort kan je gebruik maken van
report-40b.png
om de post te rapporteren. De mods kunnen dan beslissen of het daadwerkelijk off topic is.

Gezien de onderstaande forum regel zal ik mijzelf ervan weerhouden om jouw posts te marken als spam.

Vergeet niet dat er mensen van verschillende leeftijden het forum bezoeken, waaronder sommigen minder snel spel-tips oppakken dan anderen. Probeer dan ook zo geduldig mogelijk te blijven indien er vragen naar boven drijven die je zelf misschien als stom/kinderlijk ervaart.

Helaas moet iedereen het hier eens zijn met Werner, maar het is wel duideiljk dat |D| flink voorstaat tegen N-S en dat ook zal toenemen nu het noorden zich gevestigd heeft tegen vinckie/huilbaby/demarkie.

Denk ook niet dat je het anders met BigHowdy eens kan zijn, maar dan nog
 

DeletedUser38246

Guest
Jij zult dan wel de TOP speler zijn hier ? Je begint alwéér over zijn STAM ! Dus vergelijk je een STAM met een speler ??
Dan moet je die brilleglazen eens doorzichtig maken, dan zie je misschien wat je schrijft.

Tussen het laatste woord van de zin en een uitroepteken mag géén spatie zitten. Zou je hier op willen letten? Bedankt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Lethal embrace?
Nja het is een beetje een saaie wereld aan het worden..
Destijds dorpen van lethal gepakt (geen tegenreactie), daarna dorpen van die rare snuiter die ze noodgedwonge recruite gepakt en weer geen reactie..
Dat in combinatie met tijd gebrek maakt die wereld niet heel aantrekkelijk meer.
Ja, heb ik idd even gespeeld, niks gedaan buiten noobjes uit het cluster werken.:p
Hoezo dat dan? :p

Zelfs n1k1 vind je al noob, en hij speelt hier nieteens haha.:D
 
Bovenaan