Top/flop Spelers

DeletedUser

Guest
Is geen smoes maar waarheid

Dit topic gaat over individuele spelers top of flop dus plaatste ik mijn stats

stats van complete stammen zou ik aan top/flop stammen plaatsen

get my point? of zijn jullie zo dom:D

Lees mijn quote en lees dan de post die ik nu quote.
Of ben je zo dom?
 

DeletedUser66265

Guest
Is geen smoes maar waarheid

Dit topic gaat over individuele spelers top of flop dus plaatste ik mijn stats

stats van complete stammen zou ik aan top/flop stammen plaatsen

get my point? of zijn jullie zo dom:D

als ik het goed heb ben jij de leider van die stam toch of??

Jij als leider kunt dan wel leuk winst boeken tegen |D| , maar als jou stam zwaar negatief in de stats tegen |D| staat betekent dat toch dat de leider (jij dus) aan het floppen is.
Het is dus zeer zeker wel relevant.
 

DeletedUser73163

Guest
En nog steeds is onze oud speler Sokoh een laffe speler die wederom zijn zelf voorgestelde nap van 7 dagen niet nakomt

eerst 40 dorpen edelen (als ruil) van bravehart1969 daarna snel naar wifi gaan en geen 40 dorpen terug geven
Dan tijdens de nap mijn dorpen in zijn cluster snel edelen
Nu vandaag valt die thijskrijs aan

ik vraag heel w36 om te helpen deze speler weg te bashen van w36 dus wie clears over heeft stuur mij ingame een pm
ik beloon een ieder rijkelijk met premium punten. Deze speler moet opzouten en mag blij zijn inderdaad dat dit een virtueel spel is. Als dit een rl bokswedstrijd was geweest was die KO :D en nee is wederom geen dreigement maar een feit
en vergelijking tussen een virtuele game en een rl wereld waarin ik zo iemand tot de orde zou roepen op een normale manier

Ringo misschien moet je eens nagaan hoe het echt is gegaan voordat je dit soort dingen op het algemeen forum zet....
 

DeletedUser

Guest
ik hoef jouw waarheid niet te weten ik weet alles al en je bent en blijft de grootste backstabber zelf je oude hoofdspeler noemt je zo

Iedereen die me meehelpt jou weg te bashen en al je dorpen te slopen krijgt van mij minimaal 200 PP kan meer worden naar gelang aantal clears

Hoezo dan, kan je het zelf niet aan misschien??
En weer dat pp, al dat pp abusen helpt jullie heus niet op lange termijn hoor ...
 

DeletedUser

Guest
Hoezo dan, kan je het zelf niet aan misschien??
En weer dat pp, al dat pp abusen helpt jullie heus niet op lange termijn hoor ...

wat zeur je toch steeds over die premium punten, ben je jaloers of zo dat je te weinig zakgeld krijgt
Je wil mij niet vertellen dat jij zonder PA werkt met dit spel dat doet namelijk iedereen
 

DeletedUser66265

Guest
Ik apprecieer je wel hoor haha:p

Dat scheelt :p

Nou het is heel simpel, ik ben nogal een af fanboy.
Helaas is het af op de wereld waar ik speel bijna helemaal doodgevallen, em is het af op de wereld waar ik speelde en bijna altijd alles las nog vrij levendig.
Dit af trekt mij dus redelijk.
 

DeletedUser

Guest
ik gebruik er 200 per maand voor PP acc maar jullie om bouwtijden te halveren, muren in 2 uur te uppen en alles zvm omdat jij geen leven hebt buiten tw ... Ik gebruik het minimum, jij en brave zijn triest pp abusers ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dat scheelt :p

Nou het is heel simpel, ik ben nogal een af fanboy.
Helaas is het af op de wereld waar ik speel bijna helemaal doodgevallen, em is het af op de wereld waar ik speelde en bijna altijd alles las nog vrij levendig.
Dit af trekt mij dus redelijk.

Weet ik. Ik lag namelijk een weekje of 2naast je als co. Verveelde me zo erg dus gestopt:p
 

DeletedUser

Guest
Is geen smoes maar waarheid

Dit topic gaat over individuele spelers top of flop dus plaatste ik mijn stats

stats van complete stammen zou ik aan top/flop stammen plaatsen

get my point? of zijn jullie zo dom:D

Volgens ringo's logica ben ik beter dan D en ringo :eek:

Zijde 1:
Spelers: Cembio
Zijde 2:
Spelers: King Ringo


Timeframe: Voor altijd


Totale overnames van de vijandige kant:


Kant 1: 29
Kant 2: 3
Verschil: 26

chart


all hail solo king chen :3?

lalala
 

DeletedUser66265

Guest
Weet ik. Ik lag namelijk een weekje of 2naast je als co. Verveelde me zo erg dus gestopt:p

Lethal embrace?
Nja het is een beetje een saaie wereld aan het worden..
Destijds dorpen van lethal gepakt (geen tegenreactie), daarna dorpen van die rare snuiter die ze noodgedwonge recruite gepakt en weer geen reactie..
Dat in combinatie met tijd gebrek maakt die wereld niet heel aantrekkelijk meer.
 

DeletedUser

Guest

Ik gun jou die stats wel omtrent gekregen dorpen:p

en vwb pp punten ik gebruik er ook niet zoveel alleen als ik denk de vijand te kunnen bashem door snel muur op te bouwen zal ik het niet nalaten

het is een onderdeel van het spel dus leer ermee leven zo niet stop dan je hebt een delete knop bij instellingen:D
 

DeletedUser

Guest
leer ermee leven ... Geen probleem hoor wingo, maar verandert toch niks aan het feit dat jij en brave kneusjes zijn?
 

DeletedUser66265

Guest
En nog steeds is onze oud speler Sokoh een laffe speler die wederom zijn zelf voorgestelde nap van 7 dagen niet nakomt

eerst 40 dorpen edelen (als ruil) van bravehart1969 daarna snel naar wifi gaan en geen 40 dorpen terug geven
Dan tijdens de nap mijn dorpen in zijn cluster snel edelen
Nu vandaag valt die thijskrijs aan

ik vraag heel w36 om te helpen deze speler weg te bashen van w36 dus wie clears over heeft stuur mij ingame een pm
ik beloon een ieder rijkelijk met premium punten. Deze speler moet opzouten en mag blij zijn inderdaad dat dit een virtueel spel is. Als dit een rl bokswedstrijd was geweest was die KO :D en nee is wederom geen dreigement maar een feit
en vergelijking tussen een virtuele game en een rl wereld waarin ik zo iemand tot de orde zou roepen op een normale manier

Is die ilwin noob serieus sokoh? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Nee ;). Sokoh is dvanzuijlen of die met da prentje van kerel waar haar op instaat, anime-achtig

Lag ik naast KR of brave waren die 2 weg, want kan die 2 nie uitstaan :rofl:
 
Bovenaan