Top/flop Spelers

Reactiescore
30
Is daar al eens een suggestie voor gedaan in het topic voor het AF ?
 

DeletedUser

Guest
ik hoor meerdere spelers die het zeggen, maar naar mijn weten is het nooit als suggestie bij inno opgegooit? (
 

DeletedUser

Guest
ik heb geprobeerd te zoeken, maar kan geen ideeen/suggesties omtrent vlaggen vinden.
 

DeletedUser67362

Guest
Hey,

Ik kan het lang maken of kort houden, maar het feit is dat we ons op verschillende werelden hebben bewezen. We hebben bijvoorbeeld op I Syntax I, wonder66, gladys, king bob de bouwer, .consequence en pray for mercy gespeeld(Kijk op nl.twstats.com). Dit zijn allemaal namen die hoge successen hebben geboekt. Dit omdat we met meerdere spelers op 1 account spelen en daarom elk moment van de dag en nacht online kunnen zijn.

Mijn voorstel is dan ook dat je misschien beter opnieuw kan beginnen zodat jij in de toekomst meer kans heb, en zodat ik meer farms heb.

Als je dit hiermee akkoord ga biedt ik jou de perfecte tips voor een goede start en de nodige extra informatie.

Groeten,
Team King Bob de Bouwer

denk dat deze toch wel slim bezig is :p
 
Reactiescore
31
Leuk dat jullie aan het zoeken zijn, ik zoek naar fl(t)op spelers, maar ik zie veel fl(t)op-spammertjes! :p

@Capax, die weet wel wat die aan het doen is ja :p
 
Reactiescore
30
Ik probeerde een topic te openen bij Ideeën maar hij buggede :p
 

DeletedUser51944

Guest
Hmm, Gods of the Arena speelt deze wereld ook, op dezelfde naam als W27 :eek:
Denk dat die wel wat spikes zal krijgen, heeft een goede ligging :eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser10429

Guest
Lol bob de bouwer was een fail, syntax noob, PFM waren hans en boze bolle boef (naam vergeten) en die zouden echt niet zo'n pm sturen.

Hans en emiel zie ik dit niet doen nee. Maar kan even niet meer herinneren wie er nog speelde.
 
Bovenaan