Top/flop Spelers

DeletedUser

Guest
Dan was hij wel heel selectief borno (wss mark).

Zijn pm's van Sokoh nog weken voor hij ons contacteerde, dat hij uit N-S wou en ging gaan maar nog niet wist wat hij ging doen. Denk zelfs dat er 1 aan Ringo was. Hij was ontevreden over de stam en het ontbrekende groepsgevoel en vooral in KR zelf. Dat hij dit al meldde weken voor we nog maar contact hadden kon ringo al op ingespeeld hebben dus nu zeggen dat het een stab is toont maar aan dat ringo alles doet uit zelfbehoud.
-> Op AF
-> op TW, zoals hij zijn eigen ledert offert om het zelf zo lang mogelijk uit te houden

ik ben niet selectief geweest ik heb alles gegeven omtrent de zaken van afgelopen dagen

1: omtrent zijn leave en zognaamde nap en edelen van mijn dorpen erna

2: dorpenruil met bravehart

3:niemand heeft zijn vertrek zien aankomen want dan had bravehart zeker geen 40 dorpen afgegeven zonder iets terug te krijgen
 

DeletedUser

Guest
ik heb een border collie pup gekregen, maar dat is zeker niet de nieuws die je wilt horen :eek:

Dat ze zo'n onschuldig dier aan jou toevertrouwen !! Schandelijk !

Was het iemand geweest die wèl bij de tijd is, had ik er geen probleem mee, maar nu zal ik toch de dierenbescherming moeten contacteren !
 

DeletedUser

Guest
Nu profileer je jezelf weer zoals iedereen je kent en je bent: als een meester leugenaar ;)
 

DeletedUser

Guest
Dan was hij wel heel selectief borno (wss mark).

Zijn pm's van Sokoh nog weken voor hij ons contacteerde, dat hij uit N-S wou en ging gaan maar nog niet wist wat hij ging doen. Denk zelfs dat er 1 aan Ringo was. Hij was ontevreden over de stam en het ontbrekende groepsgevoel en vooral in KR zelf. Dat hij dit al meldde weken voor we nog maar contact hadden kon ringo al op ingespeeld hebben dus nu zeggen dat het een stab is toont maar aan dat ringo alles doet uit zelfbehoud.
-> Op AF
-> op TW, zoals hij zijn eigen ledert offert om het zelf zo lang mogelijk uit te houden

Op AF lijkt me logisch. Ingame heb ik ook gezegd dat zijn stijl van leidinggeven het niet lang gaat uithouden maar dat is nu irrelevant.

Nu profileer je jezelf weer zoals iedereen je kent en je bent: als een meester leugenaar ;)

En wie ben jij meneer anoniempje? Eerst jezelf misschien even voorstellen voordat je wat van anderen gaat zeggen..
 

DeletedUser

Guest
anoniem? Vraag het aan je stamgenoten
Draakje weet het zeker, katze originele spelers en als je gwn de w36 forums van top/flop terugleest kom je er ook achter, staat hier letterlijk op

Maar ik kan je alvast zeggen dat jij me niet graag hebt en omgekeerd ook niet :)
 

DeletedUser62436

Guest
Dan was hij wel heel selectief borno (wss mark).

Zijn pm's van Sokoh nog weken voor hij ons contacteerde, dat hij uit N-S wou en ging gaan maar nog niet wist wat hij ging doen. Denk zelfs dat er 1 aan Ringo was. Hij was ontevreden over de stam en het ontbrekende groepsgevoel en vooral in KR zelf. Dat hij dit al meldde weken voor we nog maar contact hadden kon ringo al op ingespeeld hebben dus nu zeggen dat het een stab is toont maar aan dat ringo alles doet uit zelfbehoud.
-> Op AF
-> op TW, zoals hij zijn eigen ledert offert om het zelf zo lang mogelijk uit te houden

Als het al bekend was dat hij ging leaven, maakt dat niet goed dat hij 7 dagen nap aanbied en zich vervolgens niet aan houd. en ook niet voor afspraken maken voor een dorpenruil en daar je beloftes ook niet na komen. tis en blijft vies van hem
Wifi heeft hierin wss ook niks te maken, lijkt voor mij op een stab van 1 vies mannetje.

anoniem? Vraag het aan je stamgenoten
Draakje weet het zeker, katze originele spelers en als je gwn de w36 forums van top/flop terugleest kom je er ook achter, staat hier letterlijk op

Maar ik kan je alvast zeggen dat jij me niet graag hebt en omgekeerd ook niet :)

Dan gaan we wel zorgen dat jij zo snel mogelijk weg bent :D
 

DeletedUser

Guest
Het is gilles van conan the barbarian. wifi.

Dan zegt me het genoeg waarom hij mij zo afbekt en Sokoh beschermt

Hij had na het joinen van Sokoh namelijk de v.v. van Sokoh genomen en hij is degene die bepaalt heft dat bravehart geen dorpen terug kreeg en mij dus aanviel

Dus zoals we al eendre dachten en wisten is Conan nog steeds 1 van de grootste backstabbers van w36

case closed for now
 

DeletedUser

Guest
Dat is weer totaal uit de lucht gegrepen.

Enige wat ik deed waren de 2 cf's van Brave verkennen en treinen sturen op jouw cf's nadat sokoh dat vroeg omdat hij clears had gestuurd.

En vond ik uiteraard niet erg, jij bent niets meer dan een stacknoob dus waarom zou je de tijd moeten krijgen??

@conquerking (borno). Daar zijn jullie niet toe in staat ;). De penno team nu of via vv = slecht en daar kom ik uit met mijn edellijn. JIj daarentegen bent nog slechter maar helaas krijg ik geen front met jou :(
 

DeletedUser62436

Guest
Dat is weer totaal uit de lucht gegrepen.

Enige wat ik deed waren de 2 cf's van Brave verkennen en treinen sturen op jouw cf's nadat sokoh dat vroeg omdat hij clears had gestuurd.

En vond ik uiteraard niet erg, jij bent niets meer dan een stacknoob dus waarom zou je de tijd moeten krijgen??

@conquerking (borno). Daar zijn jullie niet toe in staat ;). De penno team nu of via vv = slecht en daar kom ik uit met mijn edellijn. JIj daarentegen bent nog slechter maar helaas krijg ik geen front met jou :(

Lol wij pakken jou makkelijk.
 

DeletedUser

Guest
Van wat ringo zegt klopt niks, over niets, over niemand
Mark, zo'n grote mond altijd :x. Als we alle spelers uit D overlopen ben jij ongetwijfeld 1 vd slechtste. SPelers van TBE zijn nog beter :)
 
Bovenaan