Top/flop Spelers

DeletedUser

Guest
Nou, ik wist niet dat deze stam met de naam WiFi er al heel de wereld was :(

pm had ik hier al neergezet en bravehart heeft alle pm,s al doorgestuurd naar kakashi dus die weet alles dus vraag maar aan hem

dat je net doet alsof je van niks weet is typisch wifi gedrag al sinds begin w36

Wat is jouw typisch gedrag dan? te veel def. eisen en je stamleden laten kapotgaan :(. Op die manier hebk dan nog liever WiFi gedrag, dat schaadt de stam niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoe? Nouu, stamleden gaan vanzelf weg. Verliezen nog liever stamloos dan bij hem te blijven :eek:

En Ringo zelf is bagger dus eens de buffers rond hem en Brave weg zijn :)

Ik vermoed dat stamleden worden weggeronseld met dreigementen.

Bekende werkwijze is bijvoorbeeld: Kom bij ons OF ga op delete, want als je niet bij ons komt, gooien we de "clearkraan" open..!
 

DeletedUser

Guest
pm had ik hier al neergezet en bravehart heeft alle pm,s al doorgestuurd naar kakashi dus die weet alles dus vraag maar aan hem

dat je net doet alsof je van niks weet is typisch wifi gedrag al sinds begin w36

En dat jij onzin uitkraampt, vanaf het begin van tw? :rolleyes: geef me nou gewoon het bewijs dat het in de stam gekomen is en niet dat die gast uit zijn nek lult :)
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me sterk hoor Howdy aangezien wij niets van contact hadden voor die spelers zelf solli stuurden of vroegen om naar WiFi te komen. Daarboven had BTS zelfs al solli gestuurd destijds bij .Pi dus wat je nu probeer te bereiken is mensen 1 of ander belachelijk theorie aan te smeren :(

Weet niet wie je bent, maar had meer verw8
 

DeletedUser

Guest
En dat jij onzin uitkraampt, vanaf het begin van tw? :rolleyes: geef me nou gewoon het bewijs dat het in de stam gekomen is en niet dat die gast uit zijn nek lult :)

ik hoef jou niks te geven de belangrijke mensen hebben de bewijzen gehad dat telt zelfs borno heeft nu alle pm,s en screenhots gehad

en sokoh beweert in zijn pm dat wifi leden hem hebben gezegd aan te vallen

als hij it zijn nek lult is dat jullie probleem niet de mijne want hij si een wifilid
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bewijzen?

Is ook al lang bewezen dan wat een dieptriest persoon/speler jij bent, :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me sterk hoor Howdy aangezien wij niets van contact hadden voor die spelers zelf solli stuurden of vroegen om naar WiFi te komen. Daarboven had BTS zelfs al solli gestuurd destijds bij .Pi dus wat je nu probeer te bereiken is mensen 1 of ander belachelijk theorie aan te smeren :(

Weet niet wie je bent, maar had meer verw8

Het is géén theorie, maar een vast gegeven welk telkens weer wordt gehanteerd door stammen die zich "machtig" voelen.(niet gezegd dat ze dat dan ook zijn hè ?) Eigenlijk is het chantage op game nivo..en het wordt maar al te vaak gebruikt om jongere spelertjes slapeloze nachten te bezorgen.

Dan zwichten ze uiteindelijk voor die druk en gaan in zee met hun "chanteurs".
Haat/liefde verhouding noemen ze zoiets ook wel..
 

DeletedUser

Guest
maar het lek genaamd BTS is in ieder geval weg watn dat was de oude co van the deadone die nu alletwee op BTS zitten
 

DeletedUser

Guest
Wel, zou hier nooit toegepast worden :)

Je vergeet één woordje: achter toegepast hoort te staan "mogen", want het gebeurt ècht wel !!

Spelertjes van 13/14/15 jaar willen graag ergens bijhoren.
Daardoor laten ze soms teveel over zichzelf los, met name hun leeftijd.
En ja, dan komen de "grote" jongens ermee bemoeien en voor ze het weten is hun hele doopceel gelicht.

Ga me niet vertellen dat zoiets niet gebeurt, ik heb het al zo vaak meegemaakt.
Er wordt flink "misbruik" gemaakt van het leeftijdsverschil.
 

DeletedUser

Guest
Het gebeurt niet, dat is wat jij veronderstelt maar klopt niets van.
Wij werden eerst gecontacteerd door hun met de vraag of het kon. Werd gwn gezegd zoals hoort solli sturen en dan word er intern gestemd. Wij hoeveel geen drukmiddelen toe te passen en alle spelers op BTS bv. zijn stuk over jou leeftijdsgrens die je hier zet. Sokoh zelfde
 

DeletedUser

Guest
Het gebeurt niet, dat is wat jij veronderstelt maar klopt niets van.
Wij werden eerst gecontacteerd door hun met de vraag of het kon. Werd gwn gezegd zoals hoort solli sturen en dan word er intern gestemd. Wij hoeveel geen drukmiddelen toe te passen en alle spelers op BTS bv. zijn stuk over jou leeftijdsgrens die je hier zet. Sokoh zelfde

Dan heb je mij verkeerd begrepen, ik doelde niet specifiek op die spelers, maar had het over die pressiemiddelen in het algemeen..
En het zou zelfs maar zo kunnen dat die middelen zoals ik eerder noemde: clears op je dorpen of overstappen, wel op hen is toegepast..wij zullen dat nooit met zekerheid weten, maar die praktijken gebeuren nu eenmaal wèl.
 

DeletedUser

Guest
Dat geloof ik vrij hoor, ben het ook niet oneens met je stelling.
-> Ik zei 1ste x wel dat zou hier nooit toegepast worden
Waarop jij zei mogen. En met hier bedoelde ik wel degelijk de stam WiFi
 

DeletedUser62436

Guest
Je vergeet één woordje: achter toegepast hoort te staan "mogen", want het gebeurt ècht wel !!

Spelertjes van 13/14/15 jaar willen graag ergens bijhoren.
Daardoor laten ze soms teveel over zichzelf los, met name hun leeftijd.
En ja, dan komen de "grote" jongens ermee bemoeien en voor ze het weten is hun hele doopceel gelicht.

Ga me niet vertellen dat zoiets niet gebeurt, ik heb het al zo vaak meegemaakt.
Er wordt flink "misbruik" gemaakt van het leeftijdsverschil.

haha, hier zeg je zowaar iets dat gewoon klopt :p
Ben het er ook mee eens, gebeurd vaak. zwak vind ik het maar. Te bang om mensen gewoon weg te spelen
 

DeletedUser

Guest
Ringo heeft screens aan mij getoond en mits hij verder niks achterhoud heeft die sokah hem gewoon genaaid, punt.
Ik ben geen Ringo fan maar probeer wel zaken objectief te bekijken. Soms heeft hij gewoon gelijk,
 

DeletedUser

Guest
Dan was hij wel heel selectief borno (wss mark).

Zijn pm's van Sokoh nog weken voor hij ons contacteerde, dat hij uit N-S wou en ging gaan maar nog niet wist wat hij ging doen. Denk zelfs dat er 1 aan Ringo was. Hij was ontevreden over de stam en het ontbrekende groepsgevoel en vooral in KR zelf. Dat hij dit al meldde weken voor we nog maar contact hadden kon ringo al op ingespeeld hebben dus nu zeggen dat het een stab is toont maar aan dat ringo alles doet uit zelfbehoud.
-> Op AF
-> op TW, zoals hij zijn eigen ledert offert om het zelf zo lang mogelijk uit te houden
 

DeletedUser

Guest
ik heb een border collie pup gekregen, maar dat is zeker niet de nieuws die je wilt horen :eek:
 
Bovenaan