Top/Flop Spelers!

DeletedUser66265

Guest



Je moet ook verdedigen in TW, maar dat even terzijde.

Wiskunde, of iig de wiskunde waar hij het hier over heeft, is vrij simpel en straight forward. Je zegt het sneller/beter laten gaan, maar veelal is er maar één methode die het snelste is, die wordt je aangeleerd, en die moet je dan vervolgens toepassen. In TW zijn degene die telkens hun standaard wiskundelesje volgen net degene die erg voorspelbaar zijn, en dus vrij makkelijk weg te spelen.

dat je ook moet verdedigen met tw is niet echt van belang, dan nog steeds gaat het om wat eruit komt.

En jazeker, dat zijn standaard lesjes en vrij voorspelbaar.
Dat is op middelbaar zo, dat is op hbo zo, maar universitair..
Dan blijft het niet bij een juiste methode kiezen en oplossen, wiskunde kan heel wat meer zijn.

echter zijn er zat mensen die dat wiskundig gewoon niet trekken, en dat is toevallig ook zo op tw.
Degene met het standaard niveau die voorspelbaar zijn en makkelijk weg te spelen zijn, oftewel degene die NIET out of the box kunnen denken ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat Jack een betere speler is dan Mark, meningsgebonden dan.
Mijn punt was om jou te laten zien wat mijn beweegredenen zijn om op mijn manier te reageren.
Maar het is Nogal geescaleerd, wat ik jammer vind.

Ik zie nog steeds je punt niet. Zal het nog één keer uitleggen en simpel verwoorden zodat je het misschien snapt:

- Mark komt op UAP terwijl heel het zuiden nog staat en in de stam zit om ervoor te zorgen dat het account stand houd tot het zuidcluster aansluiting heeft gevonden bij het main cluster.
- Wasps leaved choice, daarmee wordt de positie van LoC, UAP en ILE onhoudbaar, en wordt het zuiden opgegeven, een goede zaak voor Choice.
- Mark stapt weer over naar AiA omdat het dom zou zijn nog verder op UAP te spelen

En waar precies hebben jullie wat met de stop van Mark te maken? Enige waar jullie 'credits' voor kunnen krijgen is het aanvallen van UAP, maar dat kon eender welk account zijn geweest, UAP werd een maalsteen om de nek van Choice, en zou dus sowieso opgegeven zijn.
 

DeletedUser66265

Guest
Nee, voor TW als wiskunde oplossing (een vergelijking die overigens op weinig slaat) zijn meerdere uitkomsten goed, en de ene al beter dan de andere. Je kunt niets verliezen, maar de ene zal nog altijd meer troepen verliezen dan de andere bijvoorbeeld. Of als de uitkomst slecht is (dorpenverlies) zal het bij de ene veel slechter zijn dan bij de andere.

nee, er zijn helemaal niet meerdere uitkomsten goed.. Het doel is wereld dominantie, dat is ook wat iedereen als output wilt.
Of je veel of weinig troepen daarvoor kwijtraakt is niet relevant.
Net zoals het niet relavant is of je lang of kort over een lastige wiskunde som nadenkt om uit te rekenen.

Maar alle manieren worden aangeleerd, en zijn vrij simpel.


was dat maar zo.. Dat is een grote illusie. Als je echt ver door gaat in wiskunde zul je vanzelf zien dat dat niet het geval is en je zeer zeker niet alles word aangeleerd en je ook zeer zeker nog niet alles zelf kunt oplossen.
Echter is men al veel langer met wiskunde bezig dan met tw, dus kunnen er meer trucjes aangeleerd worden.
Des te ouder tw word, des te lastiger het word om out of the box te denken omdat het simpelweg al bestaat.
Zo was een cs eerst heel wat, nu is het een trucje..
zelfde geld voor wiskunde;)

Dat is überhaupt helemaal niet relevant bij het punt dat Jack probeerde te maken. Hij zegt: ik had goeie punten in wiskunde, dus ik ben goed in TW. Wat nergens op slaat, laat staan dat hij nu die onontdekte dingen uit de wiskunde zou ontdekken.

Ik heb het er ook niet zozeer over of jack wel/geen gelijk heeft, echter beweerde howlin dat wiskundig geen ene fuck hiermee te maken heeft en ik vind van wel.


Sowieso slaat de vergelijking op weinig.
tja das een mening, maar de vergelijking heeft nochtans bizar veel overeenkomsten.
 

DeletedUser

Guest
dat je ook moet verdedigen met tw is niet echt van belang, dan nog steeds gaat het om wat eruit komt.

En jazeker, dat zijn standaard lesjes en vrij voorspelbaar.
Dat is op middelbaar zo, dat is op hbo zo, maar universitair..
Dan blijft het niet bij een juiste methode kiezen en oplossen, wiskunde kan heel wat meer zijn.

echter zijn er zat mensen die dat wiskundig gewoon niet trekken, en dat is toevallig ook zo op tw.
Degene met het standaard niveau die voorspelbaar zijn en makkelijk weg te spelen zijn, oftewel degene die NIET out of the box kunnen denken ;)

Hij heeft het niet over universtaire wiskunde, dat weet ik zelf ook wel. En ja, dat is dan ook de enige vergelijking die je kunt maken, maar het ene heeft in de meeste gevallen helemaal niets met het andere te maken, laat staan dat het onlosmakelijk verbonden zou zijn.
 

DeletedUser66265

Guest
Hij heeft het niet over universtaire wiskunde, dat weet ik zelf ook wel. En ja, dat is dan ook de enige vergelijking die je kunt maken, maar het ene heeft in de meeste gevallen helemaal niets met het andere te maken, laat staan dat het onlosmakelijk verbonden zou zijn.

Hij inderdaad niet, ik daarentegen wel. Dat heb ik in een eerdere post ook al aangegeven :p
Tuurlijk heeft het niks met elkaar te maken, het blijft alleen een feit dat howlin op dat punt fout zat en je bij allebei out of the box kunt/moet denken en het maar op 1 oplossing neerkomt.

De rest maakt in dit geval niet uit, want daar reageerde ik (volgens mij) ook niet op;)
 

DeletedUser

Guest
nee, er zijn helemaal niet meerdere uitkomsten goed.. Het doel is wereld dominantie, dat is ook wat iedereen als output wilt.
Of je veel of weinig troepen daarvoor kwijtraakt is niet relevant.
Net zoals het niet relavant is of je lang of kort over een lastige wiskunde som nadenkt om uit te rekenen.

Ja dat slaat ook weer nergens op, je vergelijkt appels met peren. Kan ik nu ook zeggen dat het doel van wiskunde is om alles te vinden dat er maar te vinden is, maar dan werd dat dus nog nooit bereikt, en dat zal waarschijnlijk ook nooit bereikt worden. Kan je net zo goed zeggen dat het doel de wereld winnen is en dat hoe je dat doet geen zak uitmaakt. Dus is elke noobstam die 100 leden recruit en zo een wereld wint, een stam vol toppers?

Tuurlijk is dat wel relevant. Jullie willen wiskunde als argument gebruiken, maar gaan vervolgens hetgeen negeren waar wiskunde net belangrijk is (efficiëntie)? :D Spreek je jezelf nogal tegen. Of om weer op het wiskunde denkpak te gaan, het cijfer na de komma boeit nooit gezien je altijd af kunt ronden, zolang je maar een uitkomst hebt is het goed?

Dat is wel relevant, gezien hoe meer je doet binnen een bepaalde timeframe, hoe meer je op lange termijn zult kunnen doen en hoe meer je dus zal bereiken. Wat wel weer vergelijkbaar is met TW overigens: hoe beter je methodes, hoe sneller je methodes, denkpatronen en plan klaar hebt en uitvoert, hoe meer tijd je over hebt om alles rustig voor te bereiden. Time-management, en het vinden van nieuwe methoden om iets sneller te doen is net een van de key points van TW.



was dat maar zo.. Dat is een grote illusie. Als je echt ver door gaat in wiskunde zul je vanzelf zien dat dat niet het geval is en je zeer zeker niet alles word aangeleerd en je ook zeer zeker nog niet alles zelf kunt oplossen.
Echter is men al veel langer met wiskunde bezig dan met tw, dus kunnen er meer trucjes aangeleerd worden.
Des te ouder tw word, des te lastiger het word om out of the box te denken omdat het simpelweg al bestaat.
Zo was een cs eerst heel wat, nu is het een trucje..
zelfde geld voor wiskunde;)

Nogmaals, dat weet ik zelf ook wel. Hij had het over middelbare wiskunde, en eigenlijk pure rekenen. Snap niet waarom we hier überhaupt een discussie over voeren.


Ik heb het er ook niet zozeer over of jack wel/geen gelijk heeft, echter beweerde howlin dat wiskundig geen ene fuck hiermee te maken heeft en ik vind van wel.

Heeft het ook amper tot niet. Je kunt een paar vergelijkingen maken, maar zoals ik in me vorige post al zei:

En ja, dat is dan ook de enige vergelijking die je kunt maken, maar het ene heeft in de meeste gevallen helemaal niets met het andere te maken, laat staan dat het onlosmakelijk verbonden zou zijn.

Hij inderdaad niet, ik daarentegen wel. Dat heb ik in een eerdere post ook al aangegeven :p
Tuurlijk heeft het niks met elkaar te maken, het blijft alleen een feit dat howlin op dat punt fout zat en je bij allebei out of the box kunt/moet denken en het maar op 1 oplossing neerkomt.

De rest maakt in dit geval niet uit, want daar reageerde ik (volgens mij) ook niet op;)

Howlin reageerde op Jack zijn post, die zowat pure over het rekenkundige ging. En daar moet je inderdaad niet out of the box kunnen denken nee, zoals ik zelf ook al aangaf. Nogal logisch dat hij hogere wiskunde niet meerekent als daar niet eens over gesproken werd ;)
 

DeletedUser19123

Guest
tribalwars gaat verder dan een rekensommetje dat hoef je mij ook niet uit te leggen.
Maar dat je mij kan inschatten op basis van enkele gesprekjes/disccussies vind ik daarom wel grappig
Je kent me niet , je heb nog nooit samengewerkt met mij en je heb nog nooit tegenover mij gestaan :)

Als je echt zou willen weten hoe ik tribalwars zie, wat voor tactieken ik gebruik enzo dan kan dat met een glas whisky erbij ipv een paar niets zeggende woorden op een schermpje. Zelf oordeel ik enkel op de ervaringen van iemand ingame.

edit: Woorden zeggen helemaal niets, hoevaak zie je iemand die mooi kan praten er niets van bakt?
Ik vaak, zowel ingame als in de echte wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik zie nog steeds je punt niet. Zal het nog één keer uitleggen en simpel verwoorden zodat je het misschien snapt:

- mark komt op uap terwijl heel het zuiden nog staat en in de stam zit om ervoor te zorgen dat het account stand houd tot het zuidcluster aansluiting heeft gevonden bij het main cluster.
- wasps leaved choice, daarmee wordt de positie van loc, uap en ile onhoudbaar, en wordt het zuiden opgegeven, een goede zaak voor choice.
- mark stapt weer over naar aia omdat het dom zou zijn nog verder op uap te spelen

en waar precies hebben jullie wat met de stop van mark te maken? Enige waar jullie 'credits' voor kunnen krijgen is het aanvallen van uap, maar dat kon eender welk account zijn geweest, uap werd een maalsteen om de nek van choice, en zou dus sowieso opgegeven zijn.

:d
 

DeletedUser

Guest

Tja, voor het geval jij het nog niet snapt, de credits dat UP is gevallen gaan naar wasps en niet naar jullie.
Ik heb er even op gespeeld om het account weer goed te zetten. Maar na de leave van wasps viel ten eerste alle stackdef op UP weg (stond 50 def van wasps). Bij LoC viel eveneens dezelfde hoeveelheid def weg. Daarbij op komend kregen ILE en LoC en UP bijna 360 graden front. Kun je heel leuk 10 man per acc op zetten en de stam suf laten sturen voor def maar als je het realistisch kijkt is het uitstel van executie. Daarom heb ik besloten om de focus op het noordcluster te leggen (RELLEN etc wegwerken) en het zuiden laten zitten voor wat het is.

Wasps heeft het zuiden uiteindelijk de das omgedaan. Dat hij zou leaven was al een lange tijd aan de orde.

tribalwars gaat verder dan een rekensommetje dat hoef je mij ook niet uit te leggen.
Maar dat je mij kan inschatten op basis van enkele gesprekjes/disccussies vind ik daarom wel grappig
Je kent me niet , je heb nog nooit samengewerkt met mij en je heb nog nooit tegenover mij gestaan :)

Als je echt zou willen weten hoe ik tribalwars zie, wat voor tactieken ik gebruik enzo dan kan dat met een glas whisky erbij ipv een paar niets zeggende woorden op een schermpje. Zelf oordeel ik enkel op de ervaringen van iemand ingame.

edit: Woorden zeggen helemaal niets, hoevaak zie je iemand die mooi kan praten er niets van bakt?
Ik vaak, zowel ingame als in de echte wereld.

Ik zeg het niet vaak bij iemand maar aan het niveau van AF posten weet je al snel genoeg zijn niveau IG o.a. ..

Ik ben geen opsporings team en bet fijne doet me niet veel wat ik zie is dat mark probeerde het account recht te trekken of een Poging ondernam, noem het hoe je wilt maar faalde.
Het het geen raaskalken, ik nam een simpele overweging.
Poging van mark was dapper om er naartoe tegaan dus zeker + voor mark. Maar succes heeft het niet gebracht.
Komt het door wasp of door SCRT... Ik gok daf die twee redenen toch erg dicht bij elkaar liggen.

Het komt door wasps. 0% door jullie als wasps was gebleven was ik gewoon doorgespeeld.

Ik geef al meerdere keren aan dat ik niet naar de hoe kijk.
Tevens hou ik hierover op, jij ziet het duidelijk erg anders dan ik dat doe.
Meningsverschillen zij. Er en rede tot praten ook.

Ik denk dat je een grote fout maakt in het zien van de situatie. Je vergeet waarom ze mark op het acc hebben gezet, tja 'stambelang' is een rede, maar ze moeten goed hebben nagedacht en hebben besloten dat mark zich wel kon redden op het account. Je vergeet dat choice net als ik een van de meest impulsieve objecten zijn in dit spel.

Zucht, geloof je dit zelf. Fantasie hebben jullie wel over mij :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Hij inderdaad niet, ik daarentegen wel. Dat heb ik in een eerdere post ook al aangegeven :p
Tuurlijk heeft het niks met elkaar te maken, het blijft alleen een feit dat howlin op dat punt fout zat en je bij allebei out of the box kunt/moet denken en het maar op 1 oplossing neerkomt.

De rest maakt in dit geval niet uit, want daar reageerde ik (volgens mij) ook niet op;)

Hoe moet ik deze post's van je serieus nemen als ik bij elke post naar dat belachelijke AF plaatje van je moet kijken :p?
 

DeletedUser66265

Guest
Holy shit, that escaleted quickly.
Ondanks dat het over geen ene k*t gaat heb ik zo'n discussie toch wel gemist de afgelopen 3 maanden:D

Helaas voor jou heb je geen gelijk aus:p
Vanmiddag zal ik je post behandelen;)


Hoe moet ik deze post's van je serieus nemen als ik bij elke post naar dat belachelijke AF plaatje van je moet kijken :p?

Eehm tja, dat is jou probleem^^
 

DeletedUser

Guest
De post is niet voor jullie bedoelt dus geen idee waarom jullie je eraan hekelen?
Heb het simpelweg geschreven in een notitieblad tijdens m'n pauze en na het middageten ctrl v gedaan en dan gepost.
Maar zal het dadelijk wel aanpassen als ik de mogelijkheid heb, anders gaat mark het ook als excuus gebruiken.
 

DeletedUser66265

Guest
De post is niet voor jullie bedoelt dus geen idee waarom jullie je eraan hekelen?
Heb het simpelweg geschreven in een notitieblad tijdens m'n pauze en na het middageten ctrl v gedaan en dan gepost.
Maar zal het dadelijk wel aanpassen als ik de mogelijkheid heb, anders gaat mark het ook als excuus gebruiken.

nuja, ik was ook wel een klein beetje in die discussie betrokken, en daarnaast is het gewoon leuk om te lezen (y)
Echter kom ik niet door jou verhaal heen :S
 
Bovenaan