Top/Flop Spelers!

DeletedUser

Guest
en waarom dan niet? :p

Wat jij zei komt er praktisch gezien op neer dat jack zijn niveau lager is dan dat van choice, en das zeer zeker niet waar.

Lager dan dat van Conquerking, qua speler. Wat de rest betreft heb ik geen flauw idee, en spreek ik me ook niet over uit. Feit blijft dat Mark zeker en vast een meerwaarde is in eender welke stam, en gezien in Choice geen echte leider te vinden is, en de ene goede te inactief is, moet Mark het wel doen. Of die er dan voor geschikt is of niet maakt niet uit, iets is beter dan niets.

Echt who cares. wie is beter dan wie.... we zijn allemaal noobs die ons verstoppen voor de waarheid dat dit een slecht spel is.... iedereen heeft zijn mening dusja.... onzin discussie dus....

:eek:
 

DeletedUser19513

Guest
Lager dan dat van Conquerking, qua speler. Wat de rest betreft heb ik geen flauw idee, en spreek ik me ook niet over uit. Feit blijft dat Mark zeker en vast een meerwaarde is in eender welke stam, en gezien in Choice geen echte leider te vinden is, en de ene goede te inactief is, moet Mark het wel doen. Of die er dan voor geschikt is of niet maakt niet uit, iets is beter dan niets.



:eek:

Als je geen leider had gehad? dan zatten wasps en azeasyaspie nog in choice, was het zuiden veilig, was SCRT gebroken en was creed! onder de indruk van de kracht van choice. Beter dan niets? :p
 

DeletedUser

Guest
Een stam, en zeker een stam als Choice, loopt volledig in de soep zonder leiding, zeker naarmate de wereld verder vordert.
 

DeletedUser

Guest
Als je geen leider had gehad? dan zatten wasps en azeasyaspie nog in choice, was het zuiden veilig, was SCRT gebroken en was creed! onder de indruk van de kracht van choice. Beter dan niets? :p

De waarheid is dat wasps al langer de stam wou verlaten en het totaal niets met mijn leidingspositie te maken heeft. Echter ben ik wel wat rechter voor de raap dat het rommeltje hiervoor en wasps wist ook dat als hij ging leaven het zuiden zou gaan vallen om verschillende redenen. Dat is dus ten uitvoer gekomen. Wat je zegt slaat weinig op de echte waarheid, helaas.
 

DeletedUser66265

Guest
Lager dan dat van Conquerking, qua speler. Wat de rest betreft heb ik geen flauw idee, en spreek ik me ook niet over uit. Feit blijft dat Mark zeker en vast een meerwaarde is in eender welke stam, en gezien in Choice geen echte leider te vinden is, en de ene goede te inactief is, moet Mark het wel doen. Of die er dan voor geschikt is of niet maakt niet uit, iets is beter dan niets.



:eek:

hmm juah, snap ook zeker wel dat mark voor choice een meerwaarde is.
Echter betekent dat nog niet dat jack dan qua speler minder is dan mark.

Dat kan namelijk iedereen roepen, ik kan ook kinderlijk eenvoudig beweren dat het precies andersom zo is :)
 

DeletedUser62454

Guest
Waar heb jij het nu weer over.


Doe ik niet. ;)
Je schat AiA als speler hoger in dan jack, ondanks dat hij een IP ben heeft gekregen en door mede jacks toedoen is gestopt op UP.

Dan vraag ik me af of je niet het woord persoon hebt omgedraait met speler.
In dat geval snap ik nog steeds niet waarop je dat baseert, maar dat is dan zeker fijn voor je.
 

DeletedUser

Guest
Hoe is op 2 accies tegelijk loggen (want dat is hoe Inno het ziet) ooit in zo'n niet uiterst noodzakelijk situatie (ga ik vanuit) een goed idee?

Naja zoals ik al zei ging het gewoon goed tot vandaag toen ik na paar dagen van huis weer terugkwam automatisch op het thuisinternet logde.
Waarom wachtte ik geen 5 dagen, had veel te regelen in Choice en wou dat graag doen. Maar dat doe ik de volgende keer dus niet weer met het overstappen:)
 

DeletedUser19513

Guest
Een stam, en zeker een stam als Choice, loopt volledig in de soep zonder leiding, zeker naarmate de wereld verder vordert.

Dat het in de soep loopt is akkoord. Maar het is toch wel heel slecht als dit het beste is wat je op kan brengen, want zo ga je een wereld niet winnen. De vraag is dus was het ook zo ver in de soep zonder leiding en ik denk dat je situatie dan niet veel zou schelen. Met jack weet ik tenminste dat me co al 2 stammen naar de overwinning heeft geholpen als leider :p
 

DeletedUser

Guest
Naja zoals ik al zei ging het gewoon goed tot vandaag toen ik na paar dagen van huis weer terugkwam automatisch op het thuisinternet logde.
Waarom wachtte ik geen 5 dagen, had veel te regelen in Choice en wou dat graag doen. Maar dat doe ik de volgende keer dus niet weer met het overstappen:)


Dat kan iedereen inderdaad roepen, het is dan ook in alle gevallen een persoonlijke mening.
 

DeletedUser66265

Guest
Je schat AiA als speler hoger in dan jack, ondanks dat hij een IP ben heeft gekregen en door mede jacks toedoen is gestopt op UP.

Dan vraag ik me af of je niet het woord persoon hebt omgedraait met speler.
In dat geval snap ik nog steeds niet waarop je dat baseert, maar dat is dan zeker fijn voor je.

en dit is dan ook weer een onzinnige reactie..
Die ip ban tja.. dat zegt nou niet echt iets over hoe goed iemand is.
Als je jack wilt verdedigen prima, maar als je met zulke bs komt kun je beter je mond houden.
 

DeletedUser

Guest
Je schat AiA als speler hoger in dan jack, ondanks dat hij een IP ben heeft gekregen en door mede jacks toedoen is gestopt op UP.

Dan vraag ik me af of je niet het woord persoon hebt omgedraait met speler.
In dat geval snap ik nog steeds niet waarop je dat baseert, maar dat is dan zeker fijn voor je.

Want dat heeft er echt wel wat mee te maken ja? :D

En door Jacks toedoen? Nee, door wasps zijn toedoen. Zou uiterst dom zijn om een account dat volledig nutteloos is geworden nog verder te blijven verdedigen, terwijl in het maincluster, waar het echt telt, nog hopen werk verzet moet worden. Mark heeft de verstandigste keuze in deze situatie gemaakt, en wat Jack al dan niet heeft gedaan heeft daar niets mee te maken.


Dat het in de soep loopt is akkoord. Maar het is toch wel heel slecht als dit het beste is wat je op kan brengen, want zo ga je een wereld niet winnen. De vraag is dus was het ook zo ver in de soep zonder leiding en ik denk dat je situatie dan niet veel zou schelen. Met jack weet ik tenminste dat me co al 2 stammen naar de overwinning heeft geholpen als leider :p

Zou nog veel erger zijn. Vraag Castiel maar, die weet daar alles van.
 
Reactiescore
86
Naja zoals ik al zei ging het gewoon goed tot vandaag toen ik na paar dagen van huis weer terugkwam automatisch op het thuisinternet logde.
Waarom wachtte ik geen 5 dagen, had veel te regelen in Choice en wou dat graag doen. Maar dat doe ik de volgende keer dus niet weer met het overstappen:)

Want vanaf UP kan je die dingen niet regelen? Dat het goed kan gaan is een feit, de reden waarom men het niet doet is vanwege de gevallen dat het fout gaat, zoals nu dus.
 

DeletedUser62454

Guest
en dit is dan ook weer een onzinnige reactie..
Die ip ban tja.. dat zegt nou niet echt iets over hoe goed iemand is.
Als je jack wilt verdedigen prima, maar als je met zulke bs komt kun je beter je mond houden.

Omgangs normen binnen dit forum waren toch al niet zo soepel.
Ik had het tevens niet alleen over een IP ban maar ook over het wegspelen of beter verwoord afhandig maken van het UP account.
Veel meer fouten aan beide partijen zijn er niet geweest, dus ik kan concluderen dat jack als ingame speler het beter doet dan MArk. Mogt je het vallen van het zuidelijk choice ook niet gedeeltelijk opde leiding van choice schuiven waar mark deel van uitmaakte blijft dat dus op 2-0.
 

DeletedUser66265

Guest
Omgangs normen binnen dit forum waren toch al niet zo soepel.
Ik had het tevens niet alleen over een IP ban maar ook over het wegspelen of beter verwoord afhandig maken van het UP account.
Veel meer fouten aan beide partijen zijn er niet geweest, dus ik kan concluderen dat jack als ingame speler het beter doet dan MArk. Mogt je het vallen van het zuidelijk choice ook niet gedeeltelijk opde leiding van choice schuiven waar mark deel van uitmaakte blijft dat dus op 2-0.

ja dus? je punt is? Dat lijkt mij namelijk voor jou nog steeds geen reden om hier bs te komen verkopen.

Ja hij heeft een ip ban gekregen, erg dom van hem. Echter heeft dat niks met zijn IG ''skils" te maken..
en het afhandig maken van het up acc?
hij kwam er later op, dus om hem daar dan de schuld van te geven..

Er zijn redenen waarom ik jack mag, en ook waarom ik denk dat jack beter is dan mark. Maar jij slaat hier echt verschikkelijk veel bs uit..
 

DeletedUser62454

Guest
Want dat heeft er echt wel wat mee te maken ja? :D

En door Jacks toedoen? Nee, door wasps zijn toedoen. Zou uiterst dom zijn om een account dat volledig nutteloos is geworden nog verder te blijven verdedigen, terwijl in het maincluster, waar het echt telt, nog hopen werk verzet moet worden. Mark heeft de verstandigste keuze in deze situatie gemaakt, en wat Jack al dan niet heeft gedaan heeft daar niets mee te maken.

Tuurlijk wel, er zijn overal verbanden.
Beetje fanaltasie bouwen aus, ik ken een deel van het verhaal maar twijfel of jij dat kent.
Feit blijft UP verloor dorpen, LoC deed bet niet prima, en het def topic van choice zou ook niet altebest zijn geweest.
Wasp leafde en dat deed een das om.
 

DeletedUser

Guest
Omgangs normen binnen dit forum waren toch al niet zo soepel.
Ik had het tevens niet alleen over een IP ban maar ook over het wegspelen of beter verwoord afhandig maken van het UP account.
Veel meer fouten aan beide partijen zijn er niet geweest, dus ik kan concluderen dat jack als ingame speler het beter doet dan MArk. Mogt je het vallen van het zuidelijk choice ook niet gedeeltelijk opde leiding van choice schuiven waar mark deel van uitmaakte blijft dat dus op 2-0.

En door Jacks toedoen? Nee, door wasps zijn toedoen. Zou uiterst dom zijn om een account dat volledig nutteloos is geworden nog verder te blijven verdedigen, terwijl in het maincluster, waar het echt telt, nog hopen werk verzet moet worden. Mark heeft de verstandigste keuze in deze situatie gemaakt, en wat Jack al dan niet heeft gedaan heeft daar niets mee te maken.

Je raaskalt. Mark zat ook pas net op het account, dus slaat sowies al nergens op wat je zegt.
 

DeletedUser62454

Guest
ja dus? je punt is? Dat lijkt mij namelijk voor jou nog steeds geen reden om hier bs te komen verkopen.

Ja hij heeft een ip ban gekregen, erg dom van hem. Echter heeft dat niks met zijn IG ''skils" te maken..
en het afhandig maken van het up acc?
hij kwam er later op, dus om hem daar dan de schuld van te geven..

Er zijn redenen waarom ik jack mag, en ook waarom ik denk dat jack beter is dan mark. Maar jij slaat hier echt verschikkelijk veel bs uit..

Ik tel dingen bij elkaar op meer doe ik niet.
Een speler wordt naar mijn mening gevormd naar alles wat hij ingame doet, een IP ban oplopen laat ik metelen.
Inderdaad dom. Ik speel een telspel nik geen detectivje.
Ik verkoop geen bullshit, ik geef mijn redenen waarom ik tot dusver jack een betere speler dan Mark vindt.
Als geen van mijn genoemde redenen op jou lijsje staat in inverhouden met je mening gebaseer op acties vanaf deze wereld. Dan snap ik niet waar jij joh mening vandaan haalt, maar ik onderbouw mijn menjng op deze manier.
Er staat volgensmij geen 'bs' tussen.
 

DeletedUser19123

Guest
Je raaskalt. Mark zat ook pas net op het account, dus slaat sowies al nergens op wat je zegt.

Dat kan ik hetzelfde van jou zeggen :)

Op w29 is mij (Space Bison) ook overkomen dat we gestabt werden door onze buurman, terwijl er een massa op ons gaande was, het is een vervelende situatie daar ben ik het mee eens. Ik gaf niet op terwijl 1 van mijn 2 co's die normaal gesproken veel online was ook ineens gevlogen, maar opgeven geen optie :)

Verders schat je me in op 1 discussie die we hebben gehad via een AF pm?
Het was een meningsverschil, even goede vrienden. Ik respecteer jou mening erin daar ga ik geen ruzie over maken of vind je daarom een slechte tw speler. Die dingen staan er helemaal los van.
 

DeletedUser

Guest
Je schat AiA als speler hoger in dan jack, ondanks dat hij een IP ben heeft gekregen en door mede jacks toedoen is gestopt op UP.

Dubbelaccount krijg je geen IP ban voor.. Of heb ik wat gemist?

Tuurlijk wel, er zijn overal verbanden.
Beetje fanaltasie bouwen aus, ik ken een deel van het verhaal maar twijfel of jij dat kent.
Feit blijft UP verloor dorpen, LoC deed bet niet prima, en het def topic van choice zou ook niet altebest zijn geweest.
Wasp leafde en dat deed een das om.

Feit dat hiervoor massaal kata's zijn gebruikt maakt het een actie die niet noemenswaardig is in menig vergelijking.
 
Bovenaan