Top/Flop spelers *NLC1*

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser44266

Guest
Re: Top/Flop spelers

dat zou ook best een grap kunnen zijn om jou maar te laten denken dat ze spionnen hebben ;)
Nog nooit gehoord van alles in één post plaatsen ofzo?


ja hoor kan ik inderdaad wel eens doen :p turlijk een grap jij bent slim heur, alleen was alles wel waar :eek:
 

DeletedUser32220

Guest
Re: Top/Flop spelers

Zou best kunnen.
Legion is zelfs een slaafjes stam begonnen.
Ze hebben wel een grote mond,maar uit alles blijkt dat ze niet meer zo zeker van hun zaak zijn.
Eerst een paar Mbtjes in de stam uitnodigen,dan het verhaal met een spion. En als klap op de vuurpijl die slavenstam.
Wha ha ha ha ha,dan moet je als speler toch ook echt diep gezonken zijn om daar deel van uit te willen maken.
Liever dood met trots,dan een slaafje van iemand anders.
De spelers van legion moeten niet zo'n grote mond hebben over dat ze al gewonnen hebben.
20 milj is veel punten als je er alleen voor staat samen met een paar slaafjes;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Top/Flop spelers

Zou best kunnen.
Legion is zelfs een slaafjes stam begonnen.
Ze hebben wel een grote mond,maar uit alles blijkt dat ze niet meer zo zeker van hun zaak zijn.
Eerst een paar Mbtjes in de stam uitnodigen,dan het verhaal met een spion. En als klap op de vuurpijl die slavenstam.
Wha ha ha ha ha,dan moet je als speler toch ook echt diep gezonken zijn om daar deel van uit te willen maken.
Liever dood met trots,dan een slaafje van iemand anders.
De spelers van legion moeten niet zo'n grote mond hebben over dat ze al gewonnen hebben.
20 milj is veel punten als je er alleen voor staat samen met een paar slaafjes;)

Yeah right... MB's worden tenminste met respect behandeld ;)
als we onze MB's gewoon lieten spelen was dat ook weer vies spel geweest...
 

DeletedUser

Guest
Re: Top/Flop spelers

Zou best kunnen.
Legion is zelfs een slaafjes stam begonnen.
Ze hebben wel een grote mond,maar uit alles blijkt dat ze niet meer zo zeker van hun zaak zijn.
Eerst een paar Mbtjes in de stam uitnodigen,dan het verhaal met een spion. En als klap op de vuurpijl die slavenstam.
Wha ha ha ha ha,dan moet je als speler toch ook echt diep gezonken zijn om daar deel van uit te willen maken.
Liever dood met trots,dan een slaafje van iemand anders.
De spelers van legion moeten niet zo'n grote mond hebben over dat ze al gewonnen hebben.
20 milj is veel punten als je er alleen voor staat samen met een paar slaafjes;)

Legion is geen slaafjes stam begonnen. De stam "New" wilden grappig zijn door een grappige naam te verzinnen zoals legio2. Helaas hebben zij niks met ons te maken en zijn ze dus onze slaafjes niet. Trouwens bestaat die stam al 48 uur ofzo en is al 10 keer van naam verandert.

Eerst zit je filosofische woorden te gebruiken dat je liever strijdend dood gaat. Maar je snapt niet dat wij onze moraal brekers die voor ons gewerkt hebben een mooie plaats in de stam te geven?
Trouwens is het nog altijd bijna 50 vs 11. ( en wij dus met 11)

Tevens zou ik ook niet echt weten waar wij een grote mond zouden hebben dat we zo wi zo gaan winnen. Dat wel veel kans hebben is een algemene feit ja.

Slaafjes met respect behandelen?
Kan toch niet?
LOL


Natuurlijk wel, wij respecteren onze slaafjes met respect. ;)
We geven ze boord, water en een mooie plaats om te slapen. Zodat ze de volgende dag weer goed kunnen werken!
 

DeletedUser32220

Guest
Re: Top/Flop spelers

Ze gebruiken trouwens wel leuk de naam van heisenberg.
 

DeletedUser46302

Guest
Re: Top/Flop spelers

lol...de enige die ownt van nwd is er uit :p

netjes getimed btw...
 

DeletedUser

Guest
Re: Top/Flop spelers

Niet slecht bedoelt?
Het komt erop neer dat je nooit een vrouw zo hoog had verwacht :p
 

DeletedUser

Guest
Re: Top/Flop spelers

Niet slecht bedoelt?
Het komt erop neer dat je nooit een vrouw zo hoog had verwacht :p

neeeen neeeen ik bedoel hij (owww sorry ZE) heeft gewoon een mannelijk naam vind ik ik bedoel hesenberg ik verwachten een man
maar het is wel waar dat er meer jongens dan meisjes spelen he
dus vandaar,
ik dacht toch dat wij een sterke geslacht waaren (belijkbaar niet he)in tw :D grapje

maar is echt niet slecht bedoeld
 

DeletedUser

Guest
Re: Top/Flop spelers

Ja ja, als ze hoort hoe jij over haar praat kan het wel eens zijn dat ze u de oorlog gaat verklaren hoor. Ik zou maar oppassen als ik jou was.
 

DeletedUser

Guest
Re: Top/Flop spelers

Ja ja, als ze hoort hoe jij over haar praat kan het wel eens zijn dat ze u de oorlog gaat verklaren hoor. Ik zou maar oppassen als ik jou was.

Haha idd dat hij maar gewaarschuwd is hé...


Wie weet maar Heisenberg zijn twee vrouwen hé..

hehe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan