Top/Flop speler

Reactiescore
41
IK VIND ALLEMAAL MAAR TOEVALLIG

QID IS VAN HET TW TEAM, EN TOEVALLIG ALLEMAAL GROTE BB DORPEN

DIT RUIKT NAAR ONRAAD
Dit heb jij gezegd en indien dit zo is moet dit zeker onderzocht worden.

@Qui Intus Diaboli is mijn 'grote buur' en gesprekspartner voor vele weken en maanden en ik kan persoonlijk maar weinig onregelmatigheden vaststellen.
Dat zij denken dat ik wrok tegen hun koester wat dan voornamelijk door @Kerouac is doorgedrukt omdat hij mij om 1 spijtie zaak en ook zeker door mis inschatting van mijn kant is gaan haten is verkeerd.

Zij zijn naar mijn weten tot nu toe heel tolerant geweest en dat Venom zo snel is kunnen groeien is vooral te wijten aan de stammen -SD-, KCT en KCT2.0 die mij niet serieus namen en dachten het allemaal beter te weten en geen interesse hadden om een front tegen venom te vormen. Daar heeft vooral venom en minder QID de laatste weken van kunnen profiteren.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.228
Reactiescore
449
ik vind geen leuke en ik ben men vorig kwijt ofso ;p
Zoals ik op W88 disc al zei, het is letterlijk onmogelijk dat jij 1 maand lang het zelfde plaatje gebruikt ergens. I challenge you for real now.
 
Reactiescore
2.367
Dit heb jij gezegd en indien dit zo is moet dit zeker onderzocht worden.

@Qui Intus Diaboli is mijn 'grote buur' en gesprekspartner voor vele weken en maanden en ik kan persoonlijk maar weinig onregelmatigheden vaststellen.
Dat zij denken dat ik wrok tegen hun koester wat dan voornamelijk door @Kerouac is doorgedrukt omdat hij mij om 1 spijtie zaak en ook zeker door mis inschatting van mijn kant is gaan haten is verkeerd.

Zij zijn naar mijn weten tot nu toe heel tolerant geweest en dat Venom zo snel is kunnen groeien is vooral te wijten aan de stammen -SD-, KCT en KCT2.0 die mij niet serieus namen en dachten het allemaal beter te weten en geen interesse hadden om een front tegen venom te vormen. Daar heeft vooral venom en minder QID de laatste weken van kunnen profiteren.
Jij bent echt de meest vreemde persoon die ik in tijden op TW ben tegengekomen. Wij denken niet dat je een wrok tegen ons koestert, wij denken gewoon dat jij niet zo heel erg goed in het spel bent. Gelieve mij niet meer te taggen wanneer je onwaarheden of verkeerde inschattingen deelt op het AF.
 
Reactiescore
1.542
Kursoo noob

Mvg
 
Reactiescore
169
Kursoo noob

Mvg
Ik heb de eerste 3 en daarna 3 random pagina's van je 702 AF berichten gelezen. Mijn AI calculator bestempeld je als mentaal beperkt en ik denk dat het best een compliment is. Doe ermee wat je wil, maar ik denk dat je reactie weer prima bij de rest past.
 
Reactiescore
1.542
Ik heb de eerste 3 en daarna 3 random pagina's van je 702 AF berichten gelezen. Mijn AI calculator bestempeld je als mentaal beperkt en ik denk dat het best een compliment is. Doe ermee wat je wil, maar ik denk dat je reactie weer prima bij de rest past.
Dan heb je blijkbaar teveel tijd of geen hobby’s, sneu. Heb geen idee wie je bent maar het kan me ook vrij weinig schelen, net als dit hele dode forum. Als je leuk of interessant wilt doen met je opmerkingen kan je beter wegblijven pisvlek.
 
Reactiescore
169
Dan heb je blijkbaar teveel tijd of geen hobby’s, sneu. Heb geen idee wie je bent maar het kan me ook vrij weinig schelen, net als dit hele dode forum. Als je leuk of interessant wilt doen met je opmerkingen kan je beter wegblijven pisvlek.

Jeej, mijn voorspelling is uitgekomen.
Vergis je niet, je antwoorden bestaan meestal uit 3 woorden: "Noob, Clown, pisvlek" dus zoveel is tijd is dat niet . Het is wel veel als je niet kan lezen of nadenken. In dat geval heb je gelijk. Ik was bijna vergeten dat je het eerste account al bande en daarna de klok niet kon lezen en het volgende account bande. Met je reacties maak je een forum dood, helaas is je zelfreflectie ook van een niveau dat nog ontdekt moet worden. Aan de andere kant zet ik een beperkte uitkeringstrekker schaakmat dus ook niet echt chapeau voor mij. Tot ziens.
 
Bovenaan