Top/flop speler(s)

Reactiescore
3.452
David kan heel actief zijn , afgewisseld met hele lange periodes van inactiviteit :biggrin:


En Tim , zit wel op 58 maar voor pp
 

DeletedUser78020

Guest
of 5 minuten :)


he fire je staat op t forum bij het stemmen
en voor een ieder stemmen op deze illustere en prachtige dame met een gouden hart:)
 

DeletedUser75778

Guest
Ik hoop trouwens oprecht dat David bij jou vaker logt dan hij bij mij als co deed.
Ik speel niet bij Tim, ik zou hem alleen maar teleurstellen. Tenminste, ik laat hem graag in die waan.

David kan heel actief zijn , afgewisseld met hele lange periodes van inactiviteit :biggrin:
Misschien heb ik nu wel een balans Inge..!

David speelt actiever dan verwacht :D
Ik denk dat ik je aardig wat goeie dingen heb bezorgd als je je beseft dat ik niet zou spelen.
 
Reactiescore
3.536
DuVu4hD1RD6JTsRqWCv5YA.png


TW bereikt een dieptepunt :eek: Mijn dorpje van 1000 punten word weldra ge edeld :( Heb nog redelijk beetje kunnen pp farmen hier! Grappig feitje, ze hebben mijn hoofdgebouw zitten slopen tot level 1 :s

Jannes, hot of top?
 

Deleted User - 487871837

Guest
DuVu4hD1RD6JTsRqWCv5YA.png


TW bereikt een dieptepunt :eek: Mijn dorpje van 1000 punten word weldra ge edeld :( Heb nog redelijk beetje kunnen pp farmen hier! Grappig feitje, ze hebben mijn hoofdgebouw zitten slopen tot level 1 :s

Jannes, hot of top?

Dikke l*l
 
Reactiescore
3.452
DuVu4hD1RD6JTsRqWCv5YA.png


TW bereikt een dieptepunt :eek: Mijn dorpje van 1000 punten word weldra ge edeld :( Heb nog redelijk beetje kunnen pp farmen hier! Grappig feitje, ze hebben mijn hoofdgebouw zitten slopen tot level 1 :s

Jannes, hot of top?

Zit ik helemaal alleen in onze stam :(
 
Reactiescore
6
Bovenaan