Top/flop speler(s)

DeletedUser76365

Guest
Dat dit de enige bekende stats zijn wil niet zeggen dat dit ook zijn enige ervaring is. Ook in je tweede argument kan ik me niet helemaal vinden. In de beginfase heeft niemand troepen, dus als je veel pp hebt zou ik ook naar een AH rushen en zorgen dat mijn troepen blijven produceren.
Waar ik me wel zorgen om maak is zijn activiteit wat gebaseerd is op zijn farm inkomsten. Met gisteren een record van 8k is dit zeer matig, wel staat hij eerste ODD, dus zijn eerste dorp zal wel een def dorp zijn.
Ik schat hem niet als topper is, het is wat mij betreft meer een sprinter die op korten termijn zijn huidige eerste plaats zal kwijtraken, door gebrek aan farmen en een onrustige buurt(ODD).



Heeft al een wereld op zijn naam staan, dus moet weten hoe het spel werk. Echter vind ik zijn farmresultaten tegenvallen. Drie dagen geleden heeft hij zijn record van 20mil gepakt. Ook zijn ODA valt wat mij betreft zwaar tegen als ik naar zijn rang/ligging kijk. Kortom ik vraag me af, of en wanneer deze vulkaan tot uitbarsten komt.

Ik zeg ook niet dat het zijn enigste ervaring is, ik zeg alleen dat er van ėén wereld stats beschikbaar zijn waar hij zich er makkelijk vanaf heeft gebracht. Er staat nergens dat ik quote: "dat is zijn enigste ervaring"

Daarnaast spreek je over een pluspunt van het AH rushen, maar wat heb je aan een AH als je alleen kleine dorpen kan edelen. Echter als je genoeg pp hebt dan kan je die wel boosten en snap ik dat nog wel.

Daarnaast zoals je zelf aangeeft; je zou AH rushen en troepen blijven produceren, maar het produceren van troepen staat niet tussen hun tactieken (aldus de speler en de stam)
 

DeletedUser70541

Guest
Ja vandaag herstart, eerst voor premium gespeeld(maar 2k binnengehaald:()
 

DeletedUser70541

Guest
Ja heb niet actief gefarmd was druk met gs farmen op w57:p

Daarom, moet helemaal goed komen!<3
 
Reactiescore
2.039
Orochimaru.? top/flop?

W36 blijkbaar gewonnen maar op w44 toch vrij makkelijk geklaard en van weinig betekenis op de wereld. Is het de originele speler?

Ik zeg ook niet dat het zijn enigste ervaring is, ik zeg alleen dat er van ėén wereld stats beschikbaar zijn waar hij zich er makkelijk vanaf heeft gebracht. Er staat nergens dat ik quote: "dat is zijn enigste ervaring"

Daarnaast spreek je over een pluspunt van het AH rushen, maar wat heb je aan een AH als je alleen kleine dorpen kan edelen. Echter als je genoeg pp hebt dan kan je die wel boosten en snap ik dat nog wel.

Daarnaast zoals je zelf aangeeft; je zou AH rushen en troepen blijven produceren, maar het produceren van troepen staat niet tussen hun tactieken (aldus de speler en de stam)

W56 heeft Alcoholic unicorns ook een klein dorp geedeld en die staan al sinds de start 1e (nu 6 mil), dus hangt er maar net vanaf hoe je ermee omgaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69628

Guest
Dat dit de enige bekende stats zijn wil niet zeggen dat dit ook zijn enige ervaring is. Ook in je tweede argument kan ik me niet helemaal vinden. In de beginfase heeft niemand troepen, dus als je veel pp hebt zou ik ook naar een AH rushen en zorgen dat mijn troepen blijven produceren.
Waar ik me wel zorgen om maak is zijn activiteit wat gebaseerd is op zijn farm inkomsten. Met gisteren een record van 8k is dit zeer matig, wel staat hij eerste ODD, dus zijn eerste dorp zal wel een def dorp zijn.
Ik schat hem niet als topper is, het is wat mij betreft meer een sprinter die op korten termijn zijn huidige eerste plaats zal kwijtraken, door gebrek aan farmen en een onrustige buurt(ODD).

Hij kwam bij 4k punten met 200 bijl en 80 lc aan, dus dan ben je niet bepaald een topper xd. Maar nu al een paar dagen geen dorp gepakt. Hij moest ff wachten op zakgeld van paps en mams denk ik, want kregen vandaag al een treintje binnen van hem :p
 

DeletedUser75778

Guest
W56 heeft Alcoholic unicorns ook een klein dorp geedeld en die staan al sinds de start 1e (nu 6 mil), dus hangt er maar net vanaf hoe je ermee omgaat.

Al waren de meningen zeer verdeeld over die kwestie, if I recall correctly. Dat voorbeeld kan dus niet echt een steekhoudend argument zijn, of wel?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Al waren de meningen zeer verdeeld over die kwestie, if I recall correctly. Dat voorbeeld kan dus niet echt een steekhoudend argument zijn, of wel?

De reden dat wij dat deden was omdat wij elke dag aanvallen kregen van 7 spelers. Waaronder een succesvolle b-time van hun. Waren genoodzaakt om snel extra deff te produceren.
 

DeletedUser76356

Guest
Oeps, ik had je nog gewaarschuwd! Nu ben je jouw dorp kwijt, aan degene die volgens jou dwaas was:D

Wie ben jij ook alweer?
Gisteren avond loopt ie twee edels dood (gesnipet) en 's ochtends heeft ie ze weer. Ja tegen zoveel pp kan ik helaas niet op.
 
Bovenaan