Serenity, flop of über flop?
SterfInge mag bij mij altijd bovenop als ze daar behoefte aan heeft
Sterf
David speelt actiever dan verwachtIk denk niet dat Inge 258 speelt. Ik hoop trouwens oprecht dat David bij jou vaker logt dan hij bij mij als co deed.
Inge mag bij mij altijd bovenop als ze daar behoefte aan heeft
Of jij met @Hopeful , kunnen jullie met jullie zwaard vechten.
Ik speel niet bij Tim, ik zou hem alleen maar teleurstellen. Tenminste, ik laat hem graag in die waan.Ik hoop trouwens oprecht dat David bij jou vaker logt dan hij bij mij als co deed.
Misschien heb ik nu wel een balans Inge..!David kan heel actief zijn , afgewisseld met hele lange periodes van inactiviteit
Ik denk dat ik je aardig wat goeie dingen heb bezorgd als je je beseft dat ik niet zou spelen.David speelt actiever dan verwacht
TW bereikt een dieptepunt Mijn dorpje van 1000 punten word weldra ge edeld Heb nog redelijk beetje kunnen pp farmen hier! Grappig feitje, ze hebben mijn hoofdgebouw zitten slopen tot level 1 :s
Jannes, hot of top?
167k dommerd
TW bereikt een dieptepunt Mijn dorpje van 1000 punten word weldra ge edeld Heb nog redelijk beetje kunnen pp farmen hier! Grappig feitje, ze hebben mijn hoofdgebouw zitten slopen tot level 1 :s
Jannes, hot of top?
Joris ben je terug?Waarschijnlijk paar spelers voor zijn karretje gespannen om te clearen.
En pp voor de puntjes.
Voor nu.......flop
Ik heb wel hoge pet op van hem, lijkt zeker te weten wat hij doet
Maar is afwachten