Top/flop speler(s)

DeletedUser70541

Guest
Ik ben Theo aangenaam:)

Wel snipen maar niet backtimen?:eek:
Maar is wel te verwachten dat iemand met nu al een 8k dorp de volgende ochtend weer een edel heeft staan.

Maar het mooie blijft dat jij hem een flop vond en zelf word overgenomen door diegene:D!
 

DeletedUser76356

Guest
Ik ben Theo aangenaam:)

Wel snipen maar niet backtimen?:eek:
Maar is wel te verwachten dat iemand met nu al een 8k dorp de volgende ochtend weer een edel heeft staan.

Maar het mooie blijft dat jij hem een flop vond en zelf word overgenomen door diegene:D!

2 edels maken zonder farminkomsten in 7 uur? Is wel veel hoor.

Backtimen zou betekenen dat er helemaal niets meer te snipen zou zijn.
Iedereen valt wel eens in slaap wanneer dat niet moet hè.

Theo van welk account ben je?
 

DeletedUser70541

Guest
2 edels maken zonder farminkomsten in 7 uur? Is wel veel hoor.

Backtimen zou betekenen dat er helemaal niets meer te snipen zou zijn.
Iedereen valt wel eens in slaap wanneer dat niet moet hè.

Theo van welk account ben je?
Ja oké ik begrijp het, kan gebeuren.

Maar ik ben gistermiddag begonnen in de RIM, dit is juist het moment om te starten;)
 

DeletedUser69628

Guest
2 edels maken zonder farminkomsten in 7 uur? Is wel veel hoor.

Backtimen zou betekenen dat er helemaal niets meer te snipen zou zijn.
Iedereen valt wel eens in slaap wanneer dat niet moet hè.

Theo van welk account ben je?

Dit is t precies. We kregen gisteren een trein van hem en 8 uur later stuurt hij een trein op quaere.
Hij pm'de ons ook nog dat hij t bijzonder vond dat we os kregen buiten de stam :eek2:. Zegt degene die als 8k speler os nodig had tegen 2 spelers van 1,5k :rolleyes:.
Als je anders ff een pp fonds opzet Timo kun je wel 3k stijgen in 1 dag ;p.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ja hij is nogal een zeiksnor heb ik gemerkt, dat maakt het wel leuker. Desondanks dat hij er niet zoveel aan kan doen.
 

DeletedUser70541

Guest
Die Lauwe man hierboven maakt wel een punt, al is het natuurlijk ironisch dat Quaere uiteindelijk het slachtoffer is.
Dit is precies het punt dat ik wou maken.

En Dragonshield nergens zeg ik dat het een topspeler is, maar ik ontken het ook niet. Ik heb geen ervaring of iets met deze speler dus kan er niet over oordelen wat dat betreft.

Pp gebruik zegt niet dat iemand top is, maar ook niet dat iemand flop is natuurlijk.
 

DeletedUser76356

Guest
Dit is precies het punt dat ik wou maken.

En Dragonshield nergens zeg ik dat het een topspeler is, maar ik ontken het ook niet. Ik heb geen ervaring of iets met deze speler dus kan er niet over oordelen wat dat betreft.

Pp gebruik zegt niet dat iemand top is, maar ook niet dat iemand flop is natuurlijk.

Ik kan je genoeg rapportjes sturen om te wijzen op het feit dat ie een flop is.
 
Reactiescore
420
Soms kun je gewoon niet op tegen de PP. Dat zijn 80.000, 100.000, 100.000 GS dat die toch op zo'n 4u heeft moeten kopen dus dat is dan wel een serieuze investering als je de noteringen van de beurs bekijkt. Ondanks dat iemand wint kun je toch nog steeds noob blijven. Als je een 4K dorpje hebt en je hebt nog maar 200 bijl en 80 LC dan heb je niet echt de focus op AH rush en troepen gelegd want die troepen heb je al bijna dankzij je queesten :)
 

DeletedUser78781

Guest
Nog ergens topspelers te bespeuren? Of spelers in de rim? :rolleyes:
 
Reactiescore
2.508
Dennis is prima, al is het wel een nachter dus hij heeft wel echt een co-speler nodig ;)
 
Bovenaan