Top/flop speler(s)

DeletedUser78151

Guest
Misschien moet je de dorpsaktes ff bekijken , dan zie je dat de muren van beide dorpjes niet naar beneden is gegaan!
Ga zo door Sherlock
Dus als de muurlevel niet zakt is het per definitie een intern ?
En nog steeds de 2de ontwijken ? Enkel reageren waar het je op uitkomt ... Typisch
 
Reactiescore
3.457
Dus als de muurlevel niet zakt is het per definitie een intern ?
En nog steeds de 2de ontwijken ? Enkel reageren waar het je op uitkomt ... Typisch
Kan jij überhaupt lezen?
Ik zeg dat NA de overstap er wat dorpen van Heavy geinterned waren.
 

DeletedUser69389

Guest
Dat juist een stam als novus commentaar heeft op interns en fusies.... Oets met het meermaals erop aandringen om te fuseren en/of geinternd te worden dor Novus. Bij monde van Wieboy....
 

DeletedUser78151

Guest
Dat juist een stam als novus commentaar heeft op interns en fusies.... Oets met het meermaals erop aandringen om te fuseren en/of geinternd te worden dor Novus. Bij monde van Wieboy....
Waar heeft wieboy geinternt ?
En ik zie je post over de spionnen nog steeds niet gezien... Blijven roepen maar nog steeds van niets bewijzen gezien ...
 

DeletedUser69389

Guest
Waar heeft wieboy geinternt ?
En ik zie je post over de spionnen nog steeds niet gezien... Blijven roepen maar nog steeds van niets bewijzen gezien ...
Ik heb niet gezegd dat Wieboy internt. Ik heb gezegd dat Wieboy erop aandrong dat Rebel zich liet internen Bewijs kun je bij mij verkrijgen. Morgen maak ik wel een post.

Na diepgravend onderzoek trek ik mijn beschuldigingen over spionage in. Hier zat ik fout.
 

DeletedUser78825

Guest
Als je een stabber helpt met OS mag je bij hem in de vuilniszak gaan zitten en mee behandeld worden als vuil. Duidelijk? :D

Maar, je statement hier is wel enkel waar in bepaalde situaties.

Wij hebben geen context over de stab, over de inforamtie omtrent de stab ed.

Dat is de reden dat ook nog niemand een antwoord heeft gegeven hierop.
 

DeletedUser51947

Guest
Een speler zit in stam X en vreest een speler uit stam Y. Hierdoor joint hij stam Y. Op het moment dat zijn buurspeler uit stam Y zeer zwak staat leavet de speler en joint opnieuw stam X om vervolgens binnen de 2 uur de speler uit stam Y die zwak stond te edelen.

Dit is in mijn ogen een duidelijke stab niet?

Als ik dan die speler die gestabbed heeft zou stacken omdat hij voor mij een buffertje vormt met mijn huidige vijand. Speel ik dan vuil spel? Al is het voor mij een mooie situatie? :oops:
 
Reactiescore
3.583
Een speler zit in stam X en vreest een speler uit stam Y. Hierdoor joint hij stam Y. Op het moment dat zijn buurspeler uit stam Y zeer zwak staat leavet de speler en joint opnieuw stam X om vervolgens binnen de 2 uur de speler uit stam Y die zwak stond te edelen.

Dit is in mijn ogen een duidelijke stab niet?

Als ik dan die speler die gestabbed heeft zou stacken omdat hij voor mij een buffertje vormt met mijn huidige vijand. Speel ik dan vuil spel? Al is het voor mij een mooie situatie? :oops:

Heel grote stab wat die speler betreft alvast. En ja het zou toch vuil zijn als jij hem zal ondersteunen met als reden dat die speler dus stabbed en zijn slachtoffers hem moeilijk kunnen terugpakken omdat jij hem helpt ivm os. Jammer voor jouw wel :s
 
Bovenaan