Top/Flop speler(s)

DeletedUser67517

Guest
Edelen met Def op een seconde wereld is zo raar nog niet hoor, als je de Def bij de laatste edel zet weet je zeker dat een recap geblokt wordt. Vooral met duur herbouwen het overwegen waard.
Edelen met def op een gewone wereld is ook helemaal niet gek heurrr. Soms krijg je reteveel strakgetimede recaps, en time je er gewoon een edel met een half defje er achter.
 

DeletedUser78432

Guest
Als ik jou was zou ik geen classic spelen vriend
zoals ik al zei, ik zeg niet dat ik zoiets zomaar doe, maar ik snap de redenatie gewoon niet waarom dat niet zou mogen. En ook niet waarom zoiets specifiek op classic in verhouding met andere werelden een no go is.
 

DeletedUser74552

Guest
zoals ik al zei, ik zeg niet dat ik zoiets zomaar doe, maar ik snap de redenatie gewoon niet waarom dat niet zou mogen. En ook niet waarom zoiets specifiek op classic in verhouding met andere werelden een no go is.

De kata discussie is al zo vaak gevoerd hier. Kortom komt het er gewoon op neer dat de Classic een wereld is voor spelers van hoger niveau. Kata's voegen niet toe aan skill. Elke noob kan een heel dorp kapot kata'en en DAT is waarom het een No Go is op de Classic. Doe je dat wel maak je niet alleen de dorpen van je vijand kapot maar ook je eigen reputatie. Je zal nooit als een serieuze speler van kwaliteit worden gezien. Als dat voor jou niets uit maakt goed prima maar speel dan maar een casual ofzo.
 
Reactiescore
2.039
Omdat het in tegenstelling tot een goed doordachte aanval louter hersenloos een gebouw om te mollen aan klikken is, iets wat op een klessik (welke als achterliggende gedachte 'een wereld voor de betere spelers' is) niet bepaald de bedoeling is.
 

DeletedUser78432

Guest
De kata discussie is al zo vaak gevoerd hier. Kortom komt het er gewoon op neer dat de Classic een wereld is voor spelers van hoger niveau. Kata's voegen niet toe aan skill. Elke noob kan een heel dorp kapot kata'en en DAT is waarom het een No Go is op de Classic.
Ik speel al een langere tijd tribalwars maar ben nog maar sinds een korte tijd actief op het forum dus had ge vorige topics niet mee gemaakt, sorry daarvoor ^^.
Ik snap wat je bedoeld en ik ga er niet tegen in over of het wel of niet correct is want ik vind dat je een redelijk goed punt hebt, en ik snap nu vanwaar het verschil tussen classic en normaal wordt gemaakt.
Alhoewel ik het altijd jammer vind dat als een reden wordt genoemd waarom het niet gebruikt zal moeten mensen meteen gaan overdrijven door te zeggen ''een heel dorp kapot kata'en''. Ik snap wat je bedoeld daar maar in realiteit gebeurd dat nauwelijks en dat is ook niet het argument waarom het wel gebruikt zou kunnen worden.

Zoals ik al zei als het standaard is dat het een No Go is dan doe ik het niet en dat vind ik prima, maar ik hoop dat het geaccepteerd wordt dat ik er iets milder denk over het gebruik van kata's. ^^
 

DeletedUser76932

Guest
Die leden van WAL weten blijkbaar allemaal niet zo goed wat ze doen :p Check deze: https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/d5383c82899d079da8b0f2aeafbff6d8

Ik was niet thuis anders had ik de edels geblokt, maar met een beetje geluk had ik dat dorp zelfs gewoon gehouden :p

Dat wij de fout maken om het verkeerde paardje mee te sturen kan altijd nog voorkomen, vind het beetje grappig dat je het zelf verwoord als "Die leden van WAL weten blijkbaar allemaal niet zo goed wat ze doen" terwijl jullie nog steeds op dagelijkse basis dorpen aan ons verliezen?

Verder zegt het ook meer over jou als speler als je je dorpjes verliest doormiddel van 100 scouts en een edel, dus eigenlijk ben je jezelf hier gewoon niet zo goed aan het neerzetten :D

Met vriendelijke groetjes,

Sherwin
 

DeletedUser74552

Guest
Ik speel al een langere tijd tribalwars maar ben nog maar sinds een korte tijd actief op het forum dus had ge vorige topics niet mee gemaakt, sorry daarvoor ^^.
Ik snap wat je bedoeld en ik ga er niet tegen in over of het wel of niet correct is want ik vind dat je een redelijk goed punt hebt, en ik snap nu vanwaar het verschil tussen classic en normaal wordt gemaakt.
Alhoewel ik het altijd jammer vind dat als een reden wordt genoemd waarom het niet gebruikt zal moeten mensen meteen gaan overdrijven door te zeggen ''een heel dorp kapot kata'en''. Ik snap wat je bedoeld daar maar in realiteit gebeurd dat nauwelijks en dat is ook niet het argument waarom het wel gebruikt zou kunnen worden.

Zoals ik al zei als het standaard is dat het een No Go is dan doe ik het niet en dat vind ik prima, maar ik hoop dat het geaccepteerd wordt dat ik er iets milder denk over het gebruik van kata's. ^^

Oh nou het eerste wat je moet weten op het Classic AF is dat Kata's absoluut taboe zijn haha. Hanteer gewoon muur en verzamelplaats en dan zit je wel goed. Verzamelplaats word wel gezien als okee, omdat het binnen een paar seconde weer staat en het is gewoon een kleinigheidje dat de verdediger kan frusteren. Totaal iets anders dan een boer op een boerlimiet naar beneden knallen.
 
Reactiescore
77
Dat wij de fout maken om het verkeerde paardje mee te sturen kan altijd nog voorkomen, vind het beetje grappig dat je het zelf verwoord als "Die leden van WAL weten blijkbaar allemaal niet zo goed wat ze doen" terwijl jullie nog steeds op dagelijkse basis dorpen aan ons verliezen?

Verder zegt het ook meer over jou als speler als je je dorpjes verliest doormiddel van 100 scouts en een edel, dus eigenlijk ben je jezelf hier gewoon niet zo goed aan het neerzetten :D

Met vriendelijke groetjes,

Sherwin


Pfff je moet niet alles zo serieus nemen dat was ludiek bedoelt. :p

En daarbij is dat het enige dorp dat ik aan je verloren ben, en dat grapje is ook alleen gelukt omdat ik niet aanwezig was :)

Hoeveel edels heb ik al van je gemold? ^^
 

DeletedUser76932

Guest
Pfff je moet niet alles zo serieus nemen dat was ludiek bedoelt. :p

En daarbij is dat het enige dorp dat ik aan je verloren ben, en dat grapje is ook alleen gelukt omdat ik niet aanwezig was :)

Hoeveel edels heb ik al van je gemold? ^^

Vind het nog een beetje raar dat je het zo post dan maar zal ik het wel verkeerd gezien hebben. :D

Verder ben ik pas sinds vandaag actief dus de dorpjes zullen nu sneller overkomen :p
 
Reactiescore
77
Vind het nog een beetje raar dat je het zo post dan maar zal ik het wel verkeerd gezien hebben. :D

Verder ben ik pas sinds vandaag actief dus de dorpjes zullen nu sneller overkomen :p

Ik ben benieuwd :p Kan jij wel het verschil tussen bruin en wit zien misschien?
 
Reactiescore
1.089
dus jij weet niet waarom bepaalde gebouwen het maakt dat het tactischer is dan andere

Tuurlijk zijn er verschillen in het onmiddelijke effect, maar voor sommige gebouwen hoeft het maar even te duren en het effect is gelijk of zelfs erger.

Een voorbeeld; als ik jou boederij kapot knal ga je net zo goed geen edels kunnen maken, sterker nog het maken van gebouwen en andere troepen zal ook worden belemmerd. Waarom mag een adelshoeve dan wel gekatapulteerd worden en een willekeurig ander gebouw niet onder het mom van niet-tactisch?

maar ondertussen keur je verzamelplaats wel goed, terwijl dat ook een bepaald gebouw is.

Zolang men mijn andere gebouwen (exclusief muur) met rust laat, ja prima. Ik kan die paar honderd gs en 3 minuten echt wel overzien. Zeker met bijv. een schuilplaats.

Ik gebruik ze normaal ook niet op andere dingen dan muur (alhoewel ik vind dat op deze wereld met boerderij limiet boerderij ook een geaccepteerd doelwit zou moeten zijn ivm. ondersteuning zwakker maken).

Boederij katapulteren op een pakketjes seconde wereld met ondersteuning buiten de stam uit lijkt me dat echt het domste wat je kan doen. Het gevolg -> recap war met waardeloze ondersteuning.
Heb je alleen maar jezelf mee met die dure edels

en als je weet dat je ''efficiënter'' gebruik kan maken met kata's dan veel andere in mijn ogen zeg je dan hetzelfde als dat je er beter of tactischer mee om kan gaan. misschien een beetje semantics maar toch.

Mja je kan het tactischer noemen. Persoonlijk vind ik dat wat overdreven. Ben vaak genoeg gekatapulteerd door mensen en die gooiden maar wat. Het uiteindelijke effect zal in beide gevallen zelfde worden, sommige zullen alleen er iets langer over doen nouja goed.
 
Reactiescore
660
Ik speel al een langere tijd tribalwars maar ben nog maar sinds een korte tijd actief op het forum dus had ge vorige topics niet mee gemaakt, sorry daarvoor ^^.
Ik snap wat je bedoeld en ik ga er niet tegen in over of het wel of niet correct is want ik vind dat je een redelijk goed punt hebt, en ik snap nu vanwaar het verschil tussen classic en normaal wordt gemaakt.
Alhoewel ik het altijd jammer vind dat als een reden wordt genoemd waarom het niet gebruikt zal moeten mensen meteen gaan overdrijven door te zeggen ''een heel dorp kapot kata'en''. Ik snap wat je bedoeld daar maar in realiteit gebeurd dat nauwelijks en dat is ook niet het argument waarom het wel gebruikt zou kunnen worden.

Zoals ik al zei als het standaard is dat het een No Go is dan doe ik het niet en dat vind ik prima, maar ik hoop dat het geaccepteerd wordt dat ik er iets milder denk over het gebruik van kata's. ^^
Denken mag, aankomen niet. En er is eigenlijk weinig verschil met een gewone wereld, daar doe je het ook gewoon niet.
Ik hoop dat het geaccepteerd wordt als ik erg zwart wit denk over het gebruik van katapulten.
 

DeletedUser61134

Guest
Opzicht is katten zwaar overbodig op TW tegenwoordig.
Zie hoe snel de werelden eindigen

Denken mag, aankomen niet. En er is eigenlijk weinig verschil met een gewone wereld, daar doe je het ook gewoon niet.
Ik hoop dat het geaccepteerd wordt als ik erg zwart wit denk over het gebruik van katapulten.

Je vergelijkt katagebruik met het misbruiken van kinderen of bedoel je iets anders? :eek:

Merk je morgen vroeg wel <3 haha

Bacon chips klinkt abnormaal ranzig. Fabrikanten weten alles met bacon in producten om 1 of andere reden te verpesten.
 
Reactiescore
1.148
Zolgebra top of flop?

Voor mij een flop in ieder geval. Nu al 13 bb dorpen geedeld in één nachtje. Enorm zonde van de edels en kost hem alleen maar grondstoffen, dat hij op korte termijn zeker niet kan en gaat terug verdienen.
 

DeletedUser74552

Guest
Nubz kwam niet door Virus heen in ieder geval. Vervolgens recruit WAL afraidbutdesparate en ze komen er nog niet door heen. Vraag me af wat ze daar aan het doen zijn bij WAL.
 

DeletedUser78369

Guest
Nubz kwam niet door Virus heen in ieder geval. Vervolgens recruit WAL afraidbutdesparate en ze komen er nog niet door heen. Vraag me af wat ze daar aan het doen zijn bij WAL.

TW aan het spelen hoogst waarschijnlijk.
 
Bovenaan