Top/Flop speler(s)

DeletedUser74054

Guest
Foutje hè.. Te lang eruit geweest^^

Is dit echt de standaard tegenwoordig? Het lukt niet dus ik kata ieder dorp kapot?
 

DeletedUser78604

Guest
Wisse noob :eek:

Nee dan doen mensen die niet kunnen winnen :p hij heeft mij geblokkeerd kan iemand een pm sturen dat die niet zo zielig moet gaan kata'en :p
 

DeletedUser77704

Guest
Wisse noob :eek:

Nee dan doen mensen die niet kunnen winnen :p hij heeft mij geblokkeerd kan iemand een pm sturen dat die niet zo zielig moet gaan kata'en :p

Man leeft van kata'en anders heb je er niet 300 in een "clear".
 

DeletedUser3435

Guest
Wat een zielig figuur, als je wilt dat het een leuke classic wordt kan je zo een mensen beter samen platkata'en zodat zij het nietmeer kunnen doen.
 

DeletedUser78604

Guest
Man leeft van kata'en anders heb je er niet 300 in een "clear".
Standaard en daarmee gooit die al m'n ah's kapot en hij laat treintjes ook aan komen in de nacht :p
Wat een zielig figuur, als je wilt dat het een leuke classic wordt kan je zo een mensen beter samen platkata'en zodat zij het nietmeer kunnen doen.
Nou weet zeker dat meer mensen er last van zullen hebben dus zou fijn zijn als iedereen kata's maakt en hem sloopt.
 

DeletedUser78432

Guest
persoonlijk vind ik nog steeds dat kata's wel tactische waarde heeft, alhoewel dat voornamelijk is voordat mensen aan de edels zitten.
Zo heb ik mezelf in leven weten te houden, iemands adelshoeve (en alleen adelshoeve/muur) naar beneden houden tot dat ik mijn eigen adelshoeve had. Dit is niet zo zeer zijn dorp slopen als meer tijd rekken om mijn eigen dorp te behouden. Ik vind dus dat kata's wel mogen blijven maar dat gewoon meer mensen zich aan de ''ongeschreven regels'' houden en niet zomaar dorpjes plat gooien.
 
Reactiescore
1.094
Het is net zo 'tactisch' om iemand zijn dorp volledig plat te gooien, als om zijn adelshoeve kapot te knallen, om diegene zo klein te houden. Dat is altijd zo'n inhoudsloos argument. Geen idee wat bepaalde gebouwen promoveert tot tactisch. Als ik jou leemgroeve volledig kapot knal kan jij ook amper pakketjes/edels/troepen/muren meer maken. Zelfde effect als adelshoeve.

En het andere kansloze aan katapulten is dat elke noob kan in principe iemand volledig kapot knallen. Dus op dat vlak zijn kata's juist tactiekloze units. Dan geeft een bepaald gebouw volledig kapot knallen daar geen tactische draai aan ofzo.

Gebruik ze daarom in principe niet. Ik gebruik ze pas als iemand mij met katapulten (op iets anders dan muur of VZ) aanvalt. Maar dan heb ik ook geen rem op welk gebouw en de mate van. Ik weet toch dat ik veel efficiënter kan katapulteren dan 95% op tw.
 
Reactiescore
77

DeletedUser78604

Guest
Hoe kunnen deze mensen zoveel punten hebben als ze geen eens weten hoe ze het spel moesten spelen? :D Kijk dat je met def gaat edelen dat komt steeds vaker voor, maar met scouts gaan edelen dan kan je ook gewoon beter stoppen met spelen :eek:
 
Reactiescore
1.167
Hahahaha die is wel heel zuur.
 

DeletedUser74005

Guest
Hoe kunnen deze mensen zoveel punten hebben als ze geen eens weten hoe ze het spel moesten spelen? :D Kijk dat je met def gaat edelen dat komt steeds vaker voor, maar met scouts gaan edelen dan kan je ook gewoon beter stoppen met spelen :eek:

Waarschijnlijk wilde hij 100 lc meesturen :p
 
Reactiescore
2.039
Edelen met Def op een seconde wereld is zo raar nog niet hoor, als je de Def bij de laatste edel zet weet je zeker dat een recap geblokt wordt. Vooral met duur herbouwen het overwegen waard.
 

DeletedUser74404

Guest
Behalve als je voor je recap een clear zet, rip deffje op muur 0
 

DeletedUser78432

Guest
Het is net zo 'tactisch' om iemand zijn dorp volledig plat te gooien, als om zijn adelshoeve kapot te knallen, om diegene zo klein te houden. Dat is altijd zo'n inhoudsloos argument. Geen idee wat bepaalde gebouwen promoveert tot tactisch.

Gebruik ze daarom in principe niet. Ik gebruik ze pas als iemand mij met katapulten (op iets anders dan muur of VZ) aanvalt. Maar dan heb ik ook geen rem op welk gebouw en de mate van. Ik weet toch dat ik veel efficiënter kan katapulteren dan 95% op tw.

dus jij weet niet waarom bepaalde gebouwen het maakt dat het tactischer is dan andere maar ondertussen keur je verzamelplaats wel goed, terwijl dat ook een bepaald gebouw is.
Ik gebruik ze normaal ook niet op andere dingen dan muur (alhoewel ik vind dat op deze wereld met boerderij limiet boerderij ook een geaccepteerd doelwit zou moeten zijn ivm. ondersteuning zwakker maken).

en als je weet dat je ''efficiënter'' gebruik kan maken met kata's dan veel andere in mijn ogen zeg je dan hetzelfde als dat je er beter of tactischer mee om kan gaan. misschien een beetje semantics maar toch.

Maar ik vind inderdaad het niet nodig om leemgroeve of dergelijke plat te gooien.
 
Bovenaan