Top/Flop speler(s)

DeletedUser75558

Guest
Zowat elke stam die op de classic heeft bestaan en heeft gewonnen heeft jou wel weggespeeld Paul. Dus laten we de poef spelers maar niet onderschatten, want jij won er niet van. ;)
Ben ik weggespeeld door poef? Nee volgens mij niet, sterker nog, ik won nog dorpen ook, terwijl ik 8 uur s'ochtends er pas was en alles al op viktor liep. Mijn stam ging op delete, omdat er onvoldoende activiteit was om uberhaupt een massa te overleven zonder mijn hulp. Dit kwam dus niet omdat POEF kwalitatief zo sterk was, maar meer omdat het mij aan ondersteuning van de stam ontbrak. Het waren tenslotte niet mijn accounts die erdoor ten onder gingen. POEF was dus inderdaad kwalitatief veel sterker dan GOUD als je dat wilt horen, maar het was niks vergeleken met WE CAN en dergelijke.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Dat ze niet zo sterk zijn als we can is geen schande. Er zijn zelfs maar een paar stammen in de hele geschiedenis van tw.nl die kwalitatief even sterk waren als smooi (we can was tenslotte wel iets slechter).
 

DeletedUser75558

Guest
Dat ze niet zo sterk zijn als we can is geen schande. Er zijn zelfs maar een paar stammen in de hele geschiedenis van tw.nl die kwalitatief even sterk waren als smooi (we can was tenslotte wel iets slechter).
Daarom zeg ik toch ook, dat je het eerder moet betreuren dat stammen als we can en smooi er niet meer zijn, dan stammen als POEF. Je kan dan nog beter Church opnoemen dan POEF, dat was nog pas een leuke wereld en ook nog kwalitatief veel sterker dan POEF(classic 11).
 
Reactiescore
420
Hoezo spelen er geen smooi spelers meer? Zeker van? ;)
 

DeletedUser75558

Guest
Hoezo spelen er geen smooi spelers meer? Zeker van? ;)
Ow er zijn wel enkele overblijfselen van smooi, maar dat blijft wel beperkt tot echt een paar leden. De stam als geheel komt helaas nooit meer terug, zoals dat vroeger was. Ik haalde church aan, omdat ik vond dat church wel nog enigzins op we can of smooi leek ( wel wat andere leden), maar toch was het niveau toen echt hoog. Jammer genoeg zullen we z'on stam niet meer terug zien, aangezien er veel aangaven ermee te stoppen.
 
Reactiescore
420
Ik denk zelfs dat De gouden ridders nog beter waren dan smooi :) Hoewel ik het prachtig vond hoe we als smooi na een tegenvallende starts met bans toch terug vochten naar rang 1.
 

DeletedUser75558

Guest
Ik denk zelfs dat De gouden ridders nog beter waren dan smooi :) Hoewel ik het prachtig vond hoe we als smooi na een tegenvallende starts met bans toch terug vochten naar rang 1.
Juh, dat was wel echt insane ja, jammer dat mensen als belleza daar na massa 1 gewoon gequit waren, anders had de stam van melle wel dik gewonnen, maar ja achteraf praten is altijd makkelijk idd.
 
Reactiescore
420
Denk ik niet. Wij waren echt een machine en elk account was dubbel gemotiveerd vanwege de bans. Ik stond dik eerste en dan toch nog opnieuw naar de 6de plaats geklommen na een restart met Kars :)
 
Reactiescore
420
Ik speel nog steeds hoor. Enkel wat verdwenen op het AF. Ik ben er met momenten heel veel en andere dagen amper helaas.
 

DeletedUser74552

Guest
Je kan je beter betreuren om het feit dat niemand meer meedoet van smooi en dergelijke dan van poef, dat waren pas echte kwaliteitsstammen, helaas zullen we die echt niet meer terug gaan zien.

Ik kan het stoppen van de spelers niet betreuren als ik ze niet ken. Daar staat tegenover dat ik eigenlijk elke gestopte speler wel betreur, goed of slecht. Hoe meer zielen hoe meer vreugd als je het mij vraagt.

Ben ik weggespeeld door poef? Nee volgens mij niet, sterker nog, ik won nog dorpen ook, terwijl ik 8 uur s'ochtends er pas was en alles al op viktor liep. Mijn stam ging op delete, omdat er onvoldoende activiteit was om uberhaupt een massa te overleven zonder mijn hulp. Dit kwam dus niet omdat POEF kwalitatief zo sterk was, maar meer omdat het mij aan ondersteuning van de stam ontbrak. Het waren tenslotte niet mijn accounts die erdoor ten onder gingen. POEF was dus inderdaad kwalitatief veel sterker dan GOUD als je dat wilt horen, maar het was niks vergeleken met WE CAN en dergelijke.

blablabla het lag aan iedereen behalve aan jou. Als je jezelf had willen bewijzen had je dat toen moeten doen en niet nu op het AF. Verder geloof ik gelijk dat er stammen kwalitatief beter waren dan POEF maar er is meer dan alleen kwaliteit belangrijk in zo een spelletje als Tribalwars. Je geeft het zelf al aan activiteit, mentaliteit, doorzettingsvermogen en teamwork. POEF was de terechte winnaar en ik kwalitatief stukken sterker dan GOUD. En dan heb ik het over de gehele stam goud niet alleen jou als persoon.

Moet je beter zoeken, mijn excuses als ik iemand ongewild ontmaskert maar dan moest je maar een nieuw account maken.

2048166

Ik schreeuw het niet van de daken maar het is nooit een geheim geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.089
Ben ik weggespeeld door poef? Nee volgens mij niet, sterker nog, ik won nog dorpen ook, terwijl ik 8 uur s'ochtends er pas was en alles al op viktor liep. Mijn stam ging op delete, omdat er onvoldoende activiteit was om uberhaupt een massa te overleven zonder mijn hulp. Dit kwam dus niet omdat POEF kwalitatief zo sterk was, maar meer omdat het mij aan ondersteuning van de stam ontbrak. Het waren tenslotte niet mijn accounts die erdoor ten onder gingen. POEF was dus inderdaad kwalitatief veel sterker dan GOUD als je dat wilt horen, maar het was niks vergeleken met WE CAN en dergelijke.

'Jij won nog dorpen ook' zegt hij terwijl zijn stam gestackt stond met de extra externe defense van WAU en ~I~.
Maar even serieus op welk account dan? Niet op je eigen want daar heb je niks op gedaan.

Maar goed laten we even naar de statistieken kijken dan. De maand maart tot jullie massale stop (24 maart); POEF vs WAU (jullie bondgenoot) +50 voor POEF. Als we ook nog zouden kijken naar de maand februari/januari zou POEF op +300 eindigen. 2hos vs proscopezz & sevnx +2 voor 2hos. En ook dezelfde periode; POEF vs GOUD + 26 voor POEF.

De enige manier waarop je kan zien dat jullie 'winsten' hebben behaald is als je gaat kijken naar specifieke periodes op 2hos. Die heeft in alleen de maand maart tegen GOUD en WAU netto -7 behaald. Maar dat moet je natuurlijk met een korreltje zout nemen gezien met de maand februari erbij 2hos op +150 komt te staan. Goed toen waren er nog geen banden tussen jullie. Dus oke, jullie hebben tot jullie stop, en dan kijk ik alleen Viktor vs 2hos, 9 dorpen gepakt van 2hos. Daar heb je 35 duizend+ aanvallen voor nodig gehad.

Ik laat iedereen vrij om zelf te oordelen, maar met de belachelijke hoeveelheden externe deff die jullie hadden, en de hoeveelheid aanvallen die jullie lieten doen door externe stammen hebben jullie echt geen 'winsten' gepakt. 9 dorpen in een specifieke periode op een specifiek account terwijl je op de overige fronten verliest, noem ik geen winst.

In before je gaat zeggen dat wij 'ook' externe accounts hadden (Sly cooper 1x 30 defjes) . Je weet zelf ook wel dat jullie een dikke kwantitatieve overmacht hadden. Laat daar geen twijfel over zijn.

Daarom zeg ik toch ook, dat je het eerder moet betreuren dat stammen als we can en smooi er niet meer zijn, dan stammen als POEF. Je kan dan nog beter Church opnoemen dan POEF, dat was nog pas een leuke wereld en ook nog kwalitatief veel sterker dan POEF(classic 11).

Ja hehe tuurlijk. Maar als je het zo letterlijk moet nemen is elke gestopte kwalitatief goeie speler een gemis. Dus wat is dan het punt dat je wilt maken precies?

Verder mag het je manier van opschrijven zijn, maar dat classic 13 'niet leuk' was komt natuurlijk niet dankzij POEF, maar dankzij jou/ jou stam. Jullie hebben de hele wereld oninteressant gemaakt door massaal vriendjes te worden en vervolgens op barbaar te gaan. Nog niet te spreken over de normen en waarden van sommige van jullie vriendjes zoals WAU en ~I~.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser48745

Guest
Juh, dat was wel echt insane ja, jammer dat mensen als belleza daar na massa 1 gewoon gequit waren, anders had de stam van melle wel dik gewonnen, maar ja achteraf praten is altijd makkelijk idd.
Lijkt me redelijk onwaarschijnlijk. Op het moment dat we tegen Belleza aan kwamen te liggen waren we als stam hen er al uit aan het groeien en was de inhaalslag al meer dan gelukt. Het had hoogstens vertraging opgeleverd tot de wereldwinst.
 

DeletedUser75558

Guest
Heb ik ooit gezegd dat poef niet de terechte winnaar was? Volgens mij niet. Ik maak enkel duidelijk dat die zogenaamde "faal" van Goud niet aan mij lag. Ik sliep amper en heb mijn hele weken lopen te spenderen enkel om elk account alive te houden, ik kreeg hierbij letterlijk 0,0 hulp bijna. Jullie stam daarentegen konden op accounts echt 24\7 wel iemand regelen die kon inspringen, wat moet je daar tegen beginnen? Moet ik dan door gaan spelen en minder presteren op school om een kansloze classic door te spelen? Nee, zo ben ik idd niet ingesteld, dit had niks met "mentaliteit" te maken, ik heb genoeg gedaan en ik wou nog meer doen, als ik gewoon een iemand vond die het voor een uurtje over kon nemen, helaas was dat al teveel gevraagd.


De enige keer dat 2hos winsten behaalde was toen ik gequit was, dus dat was echt geen prestatie lol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.149
Heb ik ooit gezegd dat poef niet de terechte winnaar was? Volgens mij niet. Ik maak enkel duidelijk dat die zogenaamde "faal" van Goud niet aan mij lag. Ik sliep amper en heb mijn hele weken lopen te spenderen enkel om elk account alive te houden, ik kreeg hierbij letterlijk 0,0 hulp bijna. .

Zoals Elko mooi kan zeggen "Rip je leven".
 

DeletedUser74552

Guest
Heb ik ooit gezegd dat poef niet de terechte winnaar was? Volgens mij niet. Ik maak enkel duidelijk dat die zogenaamde "faal" van Goud niet aan mij lag. Ik sliep amper en heb mijn hele weken lopen te spenderen enkel om elk account alive te houden, ik kreeg hierbij letterlijk 0,0 hulp bijna. Jullie stam daarentegen konden op accounts echt 24\7 wel iemand regelen die kon inspringen, wat moet je daar tegen beginnen? Moet ik dan door gaan spelen en minder presteren op school om een kansloze classic door te spelen? Nee, zo ben ik idd niet ingesteld, dit had niks met "mentaliteit" te maken, ik heb genoeg gedaan en ik wou nog meer doen, als ik gewoon een iemand vond die het voor een uurtje over kon nemen, helaas was dat al teveel gevraagd.


De enige keer dat 2hos winsten behaalde was toen ik gequit was, dus dat was echt geen prestatie lol.

Jou probleem is dat je alles op jezelf trekt. Het is een oorlogsspelletje waar je met meerdere mensen het verschil maakt. Stap eens uit dat bad vol met salt van de vorige classic, je hebt het er echt zelf allemaal zo naar gemaakt. Ironisch dat je zegt dat die winsten van 2hos niks voorstellen omdat je toen gestopt was terwijl jou 9 dorpjes winst waar je duizenden acc's en aanvallen voor nodig had dan wel iets zouden moeten voorstellen ?
 

DeletedUser75558

Guest
Jou probleem is dat je alles op jezelf trekt. Het is een oorlogsspelletje waar je met meerdere mensen het verschil maakt. Stap eens uit dat bad vol met salt van de vorige classic, je hebt het er echt zelf allemaal zo naar gemaakt. Ironisch dat je zegt dat die winsten van 2hos niks voorstellen omdat je toen gestopt was terwijl jou 9 dorpjes winst waar je duizenden acc's en aanvallen voor nodig had dan wel iets zouden moeten voorstellen ?
Duizenden aanvallen en amper edels, de spelers van viktor waren er letterlijk nooit tijdens massa's, dus die duizenden aanvallen stellen dan ook snel niks meer voor. Ik ben niet salt, ik som de feiten op, ik heb het er niet zelf naar gemaakt om elke keer er weer alleen voor te staan. Ik zeg trouwens toch ook, dat ik in mijn eentje 0,0 kans maak en daarom op delete ging, want op een classic kan je niet met 1 man winnen.
 
Bovenaan