Top/Flop speler(s)

DeletedUser74552

Guest
Wat denken jullie diepvries top of flop ? Om het AF maar weer eens wat activiteit in te blazen.
 

DeletedUser77658

Guest
Met alleen de naam zou ik zeggen flop.
Maar als je zen stats bekijkt valt dit te herzien
 

DeletedUser74552

Guest
Als de geruchten kloppen had ie een mega start, werd gisteren in het begin van de middag al geroepen dat ie 160 speer en 80+ lc had.

Dit klopte sowieso niet. Op het moment dat dat geroepen werd was er nog geen lc te bekennen op heel de wereld niet. Tenminste niet volgens de wereldinfo.
 

DeletedUser59375

Guest
Die heeft zoizo een heel goede start.
Zat gisteren als enige op al farmlimiet.
Verder is het afwachten hoe die zich verder ontwikkeld
 
Reactiescore
1.148
Mag ook wel met zo'n ligging. De keuze voor een start hangt grotendeels van de ligging af namelijk.
 

DeletedUser74552

Guest
Juh. Als je nu ook nagaat dat yoyoyo1 op nummer 1 staat en vorige classic alleen maar bbs heeft ge-edeld tot hij aanvallen kreeg en de benen nam. Vraag me af waarom hij gestart is. Misschien dacht ie in rust bbs te kunnen edelen omdat martijn en joel enzo gestopt zijn :rolleyes:
 

DeletedUser75558

Guest
Juh. Als je nu ook nagaat dat yoyoyo1 op nummer 1 staat en vorige classic alleen maar bbs heeft ge-edeld tot hij aanvallen kreeg en de benen nam. Vraag me af waarom hij gestart is. Misschien dacht ie in rust bbs te kunnen edelen omdat martijn en joel enzo gestopt zijn :rolleyes:
Ach zonder mensen als yoyo speelt er niet eens iemand meer classic, want zo is bijna elke tw speler tegenwoordig ( pp abuse, bb's edelen etc)
 

DeletedUser74552

Guest
Ach zonder mensen als yoyo speelt er niet eens iemand meer classic, want zo is bijna elke tw speler tegenwoordig ( pp abuse, bb's edelen etc)

Dat is waar. Als hij het ook maar naar zijn zin heeft. De wereld is al zo droevig klein, en hij start toch niet slecht dat moet ik hem meegeven.
 

DeletedUser59375

Guest
Maar een Mastermarkb ligt toch ook weer top 20.
Zodra die kan edelen is dat ook zijn boost slaafjes overnemen
 
Reactiescore
1.089
Ach zonder mensen als yoyo speelt er niet eens iemand meer classic, want zo is bijna elke tw speler tegenwoordig ( pp abuse, bb's edelen etc)

Wil nog niet zeggen dat het als normaal gezien moet worden. Wat ~I~ vorige classic deed is echt extreem. Maar goed we zullen zien of Benjamind weer is gestart, en of hij zich ditmaal wel aan zijn woord kan houden
 
Bovenaan