Top- en flopstammen

Reactiescore
30
Ik heb op w36 zelf al onder ND gelegen (ET en Mattie) en Coma links van me (Monique). Die maken Hack belachelijk hoor als ze er zijn, ben het daar eens met Flaviuz.

Op W36 heeft hij een sterke stam achter zich staan. Dat had hij hier niet. Hij speelt minstens 3 en misschien wel 4 werelden tegelijk. Erg veel activiteit is dan lastig op te brengen om herhaaldelijk flinke massa's te deffen. En daarbij het verhaal dat hij wel op een andere wereld inlogde.

Ik wil niet beweren dat hij het niet gehaald zou hebben, absoluut niet. Maar je kunt nog minder beweren dat hij Hack ''wel even belachelijk gemaakt zou hebben''.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb op w36 zelf al onder ND gelegen (ET en Mattie) en Coma links van me (Monique). Die maken Hack belachelijk hoor als ze er zijn, ben het daar eens met Flaviuz.

hebben et en mattie hier gedefft? NEE.
dus hij maakt enkel zichzelf belachelijk en calm maakt zichzelf belachelijk en jij maakt je zelf belachelijk je kan niet zeggen dat iemand beter is als die speler zelf de moeite niet heeft genomen om te deffen. heel simpel flaviuz
ed en mattie kunnen misschien beter zijn maar dat hebben ze hier niet bewezen dus helaas zijn ze hier gewoon weggespeeld en zijn ze dus niet beter hadden ze er maar lekker moeten zijn.
 

DeletedUser73937

Guest
hebben et en mattie hier gedefft? NEE.
dus hij maakt enkel zichzelf belachelijk en calm maakt zichzelf belachelijk en jij maakt je zelf belachelijk je kan niet zeggen dat iemand beter is als die speler zelf de moeite niet heeft genomen om te deffen. heel simpel flaviuz
ed en mattie kunnen misschien beter zijn maar dat hebben ze hier niet bewezen dus helaas zijn ze hier gewoon weggespeeld en zijn ze dus niet beter hadden ze er maar lekker moeten zijn.

Helemaal met je eens
 
Reactiescore
154
Ik heb nooit beweerd "Dat Vita Hack belachelijk heeft gemaakt".

Ik zei dat ze, ALS ze er waren, Hack belachelijk hadden gemaakt, omdat ze beter kunnen deffen dan ik, en ik al winst boekte. Dat zei ik als antwoord op Hack die zeiden dat ze waren weggelopen en weggespeeld door Hack.

Leer lezen!
 
Reactiescore
30
Ik heb nooit beweerd "Dat Vita Hack belachelijk heeft gemaakt".

Ik zei dat ze, ALS ze er waren, Hack belachelijk hadden gemaakt, omdat ze beter kunnen deffen dan ik, en ik al winst boekte.

En wij beweren dat jij dat niet kan zeggen.

Dat zei ik als antwoord op Hack die zeiden dat ze waren weggelopen en weggespeeld door Hack.

Ze zijn inderdaad weggelopen (reden nu even niet van belang) en hard in dorpen en punten gekelderd. Als de speler waar de hoop binnen Calm op gevestigd was voorheen al beweerde dat er maar wat voor de lol gespeeld werd binnen de stam en vervolgens nergens te bekennen is als het wat moeilijker wordt, kun je je afvragen hoe het er eigenlijk aan toe ging binnen Calm. Kom op, laat zien dat je anders bent, en probeer er nog wat moois van te maken op deze wereld.
 
Reactiescore
154
Welles nietes discussie dus zoals ik al zei.


Wij zullen echt wel proberen er nog iets moois van te maken.

Hoe we dat gaan doen, dat moeten we nog zien.
 
Reactiescore
1.015
Op W36 heeft hij een sterke stam achter zich staan. Dat had hij hier niet. Hij speelt minstens 3 en misschien wel 4 werelden tegelijk. Erg veel activiteit is dan lastig op te brengen om herhaaldelijk flinke massa's te deffen. En daarbij het verhaal dat hij wel op een andere wereld inlogde.

Ik wil niet beweren dat hij het niet gehaald zou hebben, absoluut niet. Maar je kunt nog minder beweren dat hij Hack ''wel even belachelijk gemaakt zou hebben''.

ET speelt redelijk veel half/half, mede door zijn mod-werk waarschijnlijk. Hoe dan ook, in 36 doelde ik niet op de D tijd want toen was ik weg, maar op de tijd van Tables tot Wifi (de Tables core toen). Ik ben er tamelijk zeker van dat ze het halen, mits bovengenoemde dingen er zijn natuurlijk (activiteit, motivatie) en dat ze dat inderdaad op zo'n manier zouden doen.

Hoe dan ook doet het er niet toe, zag hier enkel dat Flaviuz in twijfel werd getrokken omdat hij achter die 3 personen staat en ik ken ze goed van in het verleden dus kan ze wel inschatten.
 
Reactiescore
30
ET speelt redelijk veel half/half, mede door zijn mod-werk waarschijnlijk. Hoe dan ook, in 36 doelde ik niet op de D tijd want toen was ik weg, maar op de tijd van Tables tot Wifi (de Tables core toen). Ik ben er tamelijk zeker van dat ze het halen, mits bovengenoemde dingen er zijn natuurlijk (activiteit, motivatie) en dat ze dat inderdaad op zo'n manier zouden doen.

Hoe dan ook doet het er niet toe, zag hier enkel dat Flaviuz in twijfel werd getrokken omdat hij achter die 3 personen staat en ik ken ze goed van in het verleden dus kan ze wel inschatten.

Dat hij achter hen staat is wat anders dan zeggen dat hij de vijand wel even belachelijk zou maken. Verder zijn activiteit en motivatie de twee belangrijkste dingen om degelijk te kunnen deffen. Dat is het hele punt juist.
 
Reactiescore
1.728
Ik heb nooit beweerd "Dat Vita Hack belachelijk heeft gemaakt".

Ik zei dat ze, ALS ze er waren, Hack belachelijk hadden gemaakt, omdat ze beter kunnen deffen dan ik, en ik al winst boekte. Dat zei ik als antwoord op Hack die zeiden dat ze waren weggelopen en weggespeeld door Hack.

Leer lezen!

En ze hadden er kunnen zijn :). ET de smeerpijp logde doodleuk in op wereld 44 en ging daar lekker spelen, terwijl jij of een andere stamgenoot zijn rotzooi op kon lossen. Ook was die op het vrije forum bezig om zich daar voor te stellen als nieuwe mod. Hij had die tijd beter in zijn account kunnen steken, want het vrije forum zit niet te wachten op een mod.
 

DeletedUser

Guest
En ze hadden er kunnen zijn :). ET de smeerpijp logde doodleuk in op wereld 44 en ging daar lekker spelen, terwijl jij of een andere stamgenoot zijn rotzooi op kon lossen. Ook was die op het vrije forum bezig om zich daar voor te stellen als nieuwe mod. Hij had die tijd beter in zijn account kunnen steken, want het vrije forum zit niet te wachten op een mod.

Zoiets noem je vluchten voor aanvallen en je naam.xD
 

DeletedUser

Guest
Er waren privé zaken binnenin Calm wat maakte dat de spelers van Vita stopten.
Dat had zeker niks te maken met het feit dat er aanvalletjes binnenkwamen, want alle 3 spelers kunnen prima deffen.
 
Reactiescore
1.728
Er waren privé zaken binnenin Calm wat maakte dat de spelers van Vita stopten.
Dat had zeker niks te maken met het feit dat er aanvalletjes binnenkwamen, want alle 3 spelers kunnen prima deffen.

Maar blijven wel lekker spelen op andere werelden?
 

DeletedUser

Guest
Privé zaken binnenin Calm hebben toch niks te maken met andere werelden?
 
Reactiescore
30
Je kan er echter wel vanuit gaan dat als hij geen aanvallen had gekregen. dat hij dan gewoon op z'n minst zo nu en dan nog eens gelogd had.
 
Reactiescore
154
Die prive zaken binnen Calm hadden onrechtstreeks verband met die incommings. Geen verdere info nee ;) En bespaar me dedingenen van 'het lijkt nu toch wel zwak overkomen' etc etc aub, absoluut geen behoefte aan en je maakt enkel jezelf belachelijk.
 
Bovenaan