Top- en Flopstammen

DeletedUser

Guest
Beetje laat, maar ik was het vergeten :)

Bekende voorbeelden?

Ook al is mijn geheugen zeker niet het beste, dit herinner ik me zo:
Opus (w1), [rb] (kan andere tag zijn, w1), Order (w4 en ik dacht ook w1), Sangu (w10), Select (w18), |P| (w18), S.Inc (w21)

Het zijn er nog zeker heel wat meer, ik weet ze enkel van een paar werelden en daarvan niet eens allemaal

sws het woord pro-stam is overrated.
je kan pro spelers hebben maar als je een bunch of noobs hebt die goed samenwerken kan je aardig genaaid worden hoor

Daar ging de discussie ook niet om. VexX beweert dat een pro-stam nooit werkt, ik beweer het tegenovergestelde.

that's what i mean!

Dan mag je dat wat mij betreft toch anders verwoorden, want ik had het er met geen mogelijkheid uit kunnen halen
 

DeletedUser14450

Guest
Beetje laat, maar ik was het vergeten :)



Ook al is mijn geheugen zeker niet het beste, dit herinner ik me zo:
Opus (w1), [rb] (kan andere tag zijn, w1), Order (w4 en ik dacht ook w1), Sangu (w10), Select (w18), |P| (w18), S.Inc (w21)

Het zijn er nog zeker heel wat meer, ik weet ze enkel van een paar werelden en daarvan niet eens allemaal



Daar ging de discussie ook niet om. VexX beweert dat een pro-stam nooit werkt, ik beweer het tegenovergestelde.



Dan mag je dat wat mij betreft toch anders verwoorden, want ik had het er met geen mogelijkheid uit kunnen halen

Excuses dat ik het niet goed verwoord heb. Dan zal ik het nog eens goed zeggen:

Geef eens een voorbeeld van een stam met alleen maar Pro's die daadwerkelijk succesvol is gebleken. Ik zeg dat die niet bestaat.
 

DeletedUser60542

Guest
Daar ging de discussie ook niet om. VexX beweert dat een pro-stam nooit werkt, ik beweer het tegenovergestelde.


Ja maar je weet zelf ook dat wanneer je een groep pro's bij elkaar gooit en vaak minder samenwerking is omdat iedereen voor zichzelf wilt groeien xD
 

DeletedUser

Guest
Excuses dat ik het niet goed verwoord heb. Dan zal ik het nog eens goed zeggen:

Geef eens een voorbeeld van een stam met alleen maar Pro's die daadwerkelijk succesvol is gebleken. Ik zeg dat die niet bestaat.

Wat versta je onder succesvol is gebleken? Want alle genoemde stammen hebben zo hun successen behaald en zijn zeker niet de minste stammen.

Ja maar je weet zelf ook dat wanneer je een groep pro's bij elkaar gooit en vaak minder samenwerking is omdat iedereen voor zichzelf wilt groeien xD

Klopt, maar in de beginfase is dat soms de beste tactiek, ook als stam.
 

DeletedUser14450

Guest
Wat versta je onder succesvol is gebleken? Want alle genoemde stammen hebben zo hun successen behaald en zijn zeker niet de minste stammen.


Klopt, maar in de beginfase is dat soms de beste tactiek, ook als stam.

Eerst lezen dan antwoorden, niet antwoorden dan denken ow shit, verkeerd gelezen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie hier nergens staan wat jij verstaat onder succesvolle stammen, enkel wat ik daaronder versta, namelijk stammen die tijdenlang in de bovenste regionen van de ranglijst meedraaiden. En volgens mijn 'definitie' zijn al mijn genoemde stammen dat, en daarbij zaten ze vol zogezegde pro's, waar de discussie over ging.

Het kan zijn dat ik je verkeerd begrijp of iets over het hoofd zie, maar ik zie nu niet wat, dus zou je me daarop willen wijzen dan?

Overigens bedenk ik me nu nog 2 van de beste stammen die .nl ooit gekend heeft, Child en War!, die ik mooi aan kan vullen
 

DeletedUser

Guest
Willen jullie het hier enkel over flop- en topstammen van W26 hebben aub :)
Als je over stammen van andere werelden wil praten kan dat op het AF van die wereld, en in het praattopic mag van mij ook nog wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit is wel degelijk w26-gerelateerd, zo is de hele discussie immers gestart; met een w26-gerelateerde uitspraak.
En hoe kun je nu perfect je mening staven? Exact, met voorgaande (in mijn ogen) geslaagde pro-only stammen te noemen. En omdat w26 pas relatief kort bestaat, is het toch logisch dat je voorbeelden uit andere werelden noemt?
 

DeletedUser

Guest
Je mag van mij best voorbeelden noemen van andere werelden, maar geen discussie over of je een voorbeeld van W20 ofzo wel of niet pro vind
 

DeletedUser

Guest
Dus ik mag best voorbeelden noemen van in mijn ogen geslaagde pro-stammen uit het verleden, maar wanneer VexX daartegenin zou willen brengen dat ze in zijn ogen niet geslaagd maar gefaild zijn, zou dat offtopic zijn?
 

DeletedUser

Guest
Dus ik mag best voorbeelden noemen van in mijn ogen geslaagde pro-stammen uit het verleden, maar wanneer VexX daartegenin zou willen brengen dat ze in zijn ogen niet geslaagd maar gefaild zijn, zou dat offtopic zijn?

Je mag best voorbeelden geven, en VexX mag best zeggen dat ze niet geslaagd of gefaild zijn, maar daar blijft het dan ook bij. Wil je dan zijn argumenten daarvoor horen ofzo dan bespreek je die maar per PM of op het AF van de wereld waar die stam bestaat.

Ik wil dus zeggen dat je best voorbeelden mag geven van andere werelden, en dat je ook best mag zeggen dat je die geslaagd vind of niet maar daar blijft het dan ook bij. Voor de rest geen verdere discussie. Het is vooral de bedoeling namelijk dat jullie hier over stammen van W26 praten :)
 
Bovenaan