Top- en Flopstammen

DeletedUser

Guest
Na enkele jaren tw gespeeld te hebben vond ik het wel genoeg, dus nee, ik ga nooit meer ingame ;)
 

DeletedUser

Guest
Jij ging toch op de Classic2 starten? :p

Dan maar niet meer teveel opscheppen hé... Heeft nl ook helemaal geen zin zonder account en opscheppen over één die je ooit gehad hebt, heeft iets... Zieligs...? Ja das het beste woord.
 

DeletedUser51944

Guest
Beetje serieus aan het spelen hier?

Nouja ik log toch wel 2x per dag en farmen 9mio per dag op een 250k accie dus maken redelijk snelle vorderingen hebben ook 3 treinen zijn alleen te lam om constant targets te maken om sneller te groeien :D

.Toontje twee...:rolleyes: Tijd om het weer eens ig te komen laten zien Victus, opscheppen zonder account is zooooo laag...

Sommige mensen mogen arrogant zijn omdat ze 300x zo goed zijn als degene waarmee ze converseren, in dit geval ben jij dat. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jij ging toch op de Classic2 starten? :p

Was het van plan inderdaad, maar besloot het niet te doen :)

Dan maar niet meer teveel opscheppen hé... Heeft nl ook helemaal geen zin zonder account en opscheppen over één die je ooit gehad hebt, heeft iets... Zieligs...? Ja das het beste woord.

Ik vind het juist kinderachtig om alle accounts waar je op gespeeld hebt en/of alle stammen waar je in gezeten hebt in je handtekening te zetten. Niet omdat ik zo'n slechte accounts heb gehad of in zulke slechte stammen heb gezeten, maar omdat ik geen behoefte heb zo op te scheppen.

Nouja ik log toch wel 2x per dag en farmen 9mio per dag op een 250k accie dus maken redelijk snelle vorderingen hebben ook 3 treinen zijn alleen te lam om constant targets te maken om sneller te groeien :D

Wel farmen, maar te lam om targets te maken? :confused: :D
 

DeletedUser51944

Guest
Was het van plan inderdaad, maar besloot het niet te doen :)



Ik vind het juist kinderachtig om alle accounts waar je op gespeeld hebt en/of alle stammen waar je in gezeten hebt in je handtekening te zetten. Niet omdat ik zo'n slechte accounts heb gehad of in zulke slechte stammen heb gezeten, maar omdat ik geen behoefte heb zo op te scheppen.



Wel farmen, maar te lam om targets te maken? :confused: :D

Geen zin om allemaal aanvalsplannen te maken en constant op tijd te moeten loggen om me clears ervoor te timen, ik log wanneer ik wil en niet 5x op een avond om een clear te timen daar heb ik geen zin in :D
 

DeletedUser14450

Guest
Was het van plan inderdaad, maar besloot het niet te doen :)



Ik vind het juist kinderachtig om alle accounts waar je op gespeeld hebt en/of alle stammen waar je in gezeten hebt in je handtekening te zetten. Niet omdat ik zo'n slechte accounts heb gehad of in zulke slechte stammen heb gezeten, maar omdat ik geen behoefte heb zo op te scheppen.



Wel farmen, maar te lam om targets te maken? :confused: :D

dat laat je goed merken dan.. :eek:
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
Ik vind het juist kinderachtig om alle accounts waar je op gespeeld hebt en/of alle stammen waar je in gezeten hebt in je handtekening te zetten. Niet omdat ik zo'n slechte accounts heb gehad of in zulke slechte stammen heb gezeten, maar omdat ik geen behoefte heb zo op te scheppen.

Dat kan jij wel kinderachtig vinden, maar of het dat dan ook is, is een tweede...:rolleyes: Op W26 zijn/waren aardig wat "oude bekenden" van W7 actief. Garva, de Klerk en Genfighter oa. Vandaar de handtekening. Je hoeft ook geen handtekening te plaatsen, je doet nl in erg veel posts alsof je .Toontje II bent. Jouw opscheppen staat in je posts ipv eronder. Persoonlijk vind ik eronder dan minder storend:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik doelde eigenlijk niet op jouw handtekening, maar van die handtekeningen met >5 'topstammen' waarvan het grootste deel geeneens topstam genoemd zou mogen worden. En ja, dat vind ik zeer arrogant, je maakt duidelijk (of probeert duidelijk te maken) dat je heel wat ervaring hebt en dus wel weer waar je over praat; anderen mogen dan wel naar jou luisteren. Zo ben ik niet, ik weet wel waar ik over praat maar ik vind het leuk als er tegengas gegeven wordt. Dat is genieten; een monoloog houden is nog een slechtere tijdsbesteding dan gaan vissen in een zwembad.
Dus vandaar dat ik mijn propaganda in mijn post plaats in plaats van daarbuiten. En dat ik afwissel en niet onder elke post exact hetzelfde zet. Zonder onderbouwing of nuances.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik doelde eigenlijk niet op jouw handtekening, maar van die handtekeningen met >5 'topstammen' waarvan het grootste deel geeneens topstam genoemd zou mogen worden. En ja, dat vind ik zeer arrogant, je maakt duidelijk (of probeert duidelijk te maken) dat je heel wat ervaring hebt en dus wel weer waar je over praat; anderen mogen dan wel naar jou luisteren. Zo ben ik niet, ik weet wel waar ik over praat maar ik vind het leuk als er tegengas gegeven wordt. Dat is genieten; een monoloog houden is nog een slechtere tijdsbesteding dan gaan vissen in een zwembad.
Dus vandaar dat ik mijn propaganda in mijn post plaats in plaats van daarbuiten. En dat ik afwissel en niet onder elke post exact hetzelfde zet. Zonder onderbouwing of nuances.

Het enige goede antwoord en ik kan dat alleen maar onderstrepen.
 
Bovenaan