Top- en flopspelers

DeletedUser

Guest
Was blijkbaar admin op w43 ofzo en had na anderhalve week al 48k lol. Blijkbaar zichzelf en z'n vriendjes ongelimiteerde pp/gs boost oid gegeven.

Hahhahahahahhahahahahahhahaha

Ik zeg al maanden dat sjaak/jitter zo corrupt is als de pest. Het is niet begonnen op W43, maar het was op W41 ook al bezig onder andere met botters beschermen en zeggen dat jezelf tijdelijk laten bannen door proberen je dorpen te verkopen met pp een valid tactic is. Sjaak, je hebt alleen maar bewezen wat al heel veel mensen over je dachten, je bent een teleurstelling voor heel tribalwars!! Dankjewel voor het vern**ken van het spelplezier al die tijd van mij en heel veel anderen.

Ps. ben veel te vroeg thuis and i need beer :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
Stuk of 4 top 10 spelers zij er van de wereld afgegooid, en sjaakie is voorgoed van tw verbannen.

Eren aan wie ere toekomt xD
 

DeletedUser65921

Guest
Zeer jammer dat zo'n zaken gebeuren ja.
Maar laten we nu proberen het terug over w41 hebben, jullie hebben toch al allemaal jullie gal kunnen spuiten lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
Zeer jammer dat zo'n zaken gebeuren ja.
Maar laten we nu proberen het terug over w41 hebben, jullie hebben toch al allemaal jullie gal kunnen spuiten lijkt me.

De draak is terug :eek:

@dragonfriend, Wat denk jij dat top/flop spelers zijn op deze wereld? ondanks dat je er zelf niet speelt ;)
 

DeletedUser65921

Guest
Ik zie natuurlijk enkel wat jullie hier zeggen, maar heb even wat op tw stats gekeken voor je.

Als ik één naam moet noemen die me positief opviel in die zoektocht ga ik voor the man with no name.
Lekkere ODA en toch top 3, dus heeft wel moeten vechten voor zijn dorpjes (ook al zie ik wel wat interns/barbs) maar kan wel snel groeien.
En zijn cluster ziet er ook niet slecht uit vind ik!

MrGrizzly zou ik om vergelijkbare redenen ook nog noemen trouwens.

Based on a quick twstats search :p
 

DeletedUser

Guest
Ik zie natuurlijk enkel wat jullie hier zeggen, maar heb even wat op tw stats gekeken voor je.

Als ik één naam moet noemen die me positief opviel in die zoektocht ga ik voor the man with no name.
Lekkere ODA en toch top 3, dus heeft wel moeten vechten voor zijn dorpjes (ook al zie ik wel wat interns/barbs) maar kan wel snel groeien.
En zijn cluster ziet er ook niet slecht uit vind ik!

MrGrizzly zou ik om vergelijkbare redenen ook nog noemen trouwens.

Based on a quick twstats search :p

Ik vind beide spelers ook toppers :) Goede twstats search ;)
 

DeletedUser13688

Guest
Ik denk dat wij een eigen topic verdienen :eek:, zulke toppers zijn wij :cool:

Één ding is duidelijk: mijn Game of Thrones missie om de "wildlings" uit het noorden onder mijn hoede te verzamelen gaat tot nu toe redelijk goed! Ik weet niet hoeveel kleine barbaarse staatjes ik heb overgenomen, maar 't zijn er behoorlijk wat :cool: KING OF THE NORTH!
 

DeletedUser

Guest
Één ding is duidelijk: mijn Game of Thrones missie om de "wildlings" uit het noorden onder mijn hoede te verzamelen gaat tot nu toe redelijk goed! Ik weet niet hoeveel kleine barbaarse staatjes ik heb overgenomen, maar 't zijn er behoorlijk wat :cool: KING OF THE NORTH!
Je weet toch wel dat de King in the North niet zo lang leeft :x
 
Reactiescore
5.686
Mina en griz zijn de toppers ofc.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie natuurlijk enkel wat jullie hier zeggen, maar heb even wat op tw stats gekeken voor je.

Als ik één naam moet noemen die me positief opviel in die zoektocht ga ik voor the man with no name.
Lekkere ODA en toch top 3, dus heeft wel moeten vechten voor zijn dorpjes (ook al zie ik wel wat interns/barbs) maar kan wel snel groeien.
En zijn cluster ziet er ook niet slecht uit vind ik!

MrGrizzly zou ik om vergelijkbare redenen ook nog noemen trouwens.

Based on a quick twstats search :p

Eindelijk iemand met verstand :D Thanks!
 

DeletedUser

Guest
Yes,
me like animals!


en over sjaakmans, (wil t toch graag horen van jullie)

SORRY GERARD JE HEBT ALTIJD GELIJK GEHAD OVER SJAAKNAAB.

wist dit al jaren, maar tw team deed er (nog) niks mee;)
die loser ahah
 
Bovenaan