Top- en flopspelers

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
In deze topic mag gediscussieerd worden over de accounts van Wereld 40. Afwijken van Wereld 40 mag zolang het betrekking heeft op een account van Wereld 40 zolang er binnen afzienbare tijd nog een connectie gemaakt wordt richting de accounts van Wereld 40.
 

DeletedUser

Guest
Waarom noem je hem dan meteen flop en nu zeg je dan dat het te vroeg is.
 
Reactiescore
1.075
iemand van het TW team die tegen PP spenders is :eek:
 
Reactiescore
746
Wattan? Ik ben zelf nogal gierig. :p
PP spenden is nergens voor nodig. Je kan perfect aan de top spelen zonder een cent teveel uit te geven. Geheel gratis lukt niet, maar je komt rond met je maandelijkse PA, FA en AM. Meer heb je niet nodig.
 
Reactiescore
30
Het is sowieso erg jammer dat als je namen van vroegere werelden tegenkomt, je niet eens weet of ze gaan echt gaan spelen of enkel voor de pp.
 
Reactiescore
746
Klopt. Heb je gelijk in.
Ik zie verschillende top accounts in deze wereld, maar wanneer ik ze aanspreek is meer dan de helft aan het spelen enkel voor de PP.

Er gaat nog veel veranderen in de eerste weken. :p

430 PP per maand. Nee dat is niet veel ;-)


Is dat sarcastisch of serieus?
Want 430 is niet veel als je weet dat veel top 10 spelers boven 2k per maand uitgeven...
 

DeletedUser73185

Guest
Ik geef ook 430 per maand uit hoor, vind het wel mooi geweest. :p
 

DeletedUser67609

Guest
Wattan? Ik ben zelf nogal gierig. :p
PP spenden is nergens voor nodig. Je kan perfect aan de top spelen zonder een cent teveel uit te geven. Geheel gratis lukt niet, maar je komt rond met je maandelijkse PA, FA en AM. Meer heb je niet nodig.

Jij als mod zegt dat gehaal gratis niet kan? Maar die 2 acc's per mod met gratis FA PA en AM dan? Ook nu door het verkopen van GS kan je makkelijk "rond" komen..
 
Reactiescore
746
Ik heb geen idee waar je het over hebt? Ik zeg toch gewoon dat je niet aan de top kan spelen zonder een premium functie te benutten? En nu probeer je mij te verbeteren daarop, maar je zegt ondertussen hetzelfde? Wut?

Daarnaast heb jij niet te oordelen hoe ik aan mijn PP kom. Ik werk, en wordt betaald die ik in PP terug krijg. Dus net hetzelfde als alle anderen die gaan werken en maandelijks geld investeren in het spel. Enkel krijg ik nog vele minder dan sommige 'topspelers' hier betalen. Ik kom rond met maandelijks PA, AM en FA. Andere toppers cutten dan nog tijden, kopen gs, 20% productie etc etc . Dus ik snap compleet niet wat je probeert te zeggen? Mij lijkt dat je exact herhaald wat ik net zei.
 

DeletedUser

Guest
Betaald worden om mensen het leven zuur te maken

Poo livin' la vida loca
 
Bovenaan