Top 5 stammen + topstammen algemeen

DeletedUser

Guest
Lol @ |TSB|. 46 clears op één van mijn dorpen en nog steeds is het niet leeg. ^^

DeletedUser

Guest
Lol @ |TSB|. 46 clears op één van mijn dorpen en nog steeds is het niet leeg. ^^

amai, zoveel os :p
van wie:eek:=P
ik dacht, want ferdy zegt dit toch, dat niemand van FOG ondersteund, en dat we jou en djock laten linksliggen:p

DeletedUser

Guest
amai, zoveel os :p
van wie:eek:=P
ik dacht, want ferdy zegt dit toch, dat niemand van FOG ondersteund, en dat we jou en djock laten linksliggen:p

neenee we lieten enkel NEC links liggen nadat er in djock zen dorpkes 100k van elks stond ;)

DeletedUser

Guest
Ja, helemaal ;).

Ik geef het toe ik bezwijk onder de druk :rolleyes:.

Ik ben wel degelijk bezig met het spel maar RL gaat voor.

En wat is dit dan, was ook een aanval dat er meer dan 60u over deed

De aanvaller heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)-5.0%

Moraal: 100%

Aanvaller: str-plox
Dorp: [2.8] MBS..... (342|654) C63

Aantal: 0 0 13642 0 0 1600 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 4544 0 0 516 0 0 0 0 0 0

Verdediger: 86Pokerface
Dorp: ! Drunkenmunky ! (510|548) C55

Aantal: 0 0 6486 0 99 2497 498 0 299 0 0 0
Verliezen: 0 0 6486 0 99 2497 498 0 299 0 0 0

Buit: 80.923 10.101 86.676 177700/177700

:eek:, wat nu?

Wow, dit rapport had ik helemaal niet voorbij zien komen! Bedankt voor de attentie. Dit is inderdaad wel heel erg matig voor een speler van mijn kaliber:rolleyes:

Kijk, dat het een Fogger gebeurd.....:cool:

DeletedUser15937

Guest

Pas na 3weken valt het kwartje hoe je moet verdedigen :rolleyes: Wees maar lekker blij om dit ene dorp, stats laten zien dat je eigenlijk diep moet schamen. Wel typisch FOG dat ze weer lopen te stoefen over het volproppen van 1 dorp waar TSB niet doorheen komt :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Pas na 3weken valt het kwartje hoe je moet verdedigen :rolleyes: Wees maar lekker blij om dit ene dorp, stats laten zien dat je eigenlijk diep moet schamen. Wel typisch FOG dat ze weer lopen te stoefen over het volproppen van 1 dorp waar TSB niet doorheen komt :rolleyes:

nu moet je niet zitten kakken ferdy, jij zei dat we niet verdedigden...
terwijl dat dorp al vnf het begin volstaat met MIJN os en die van conv., en dat het evenveel klappen kreeg als al zen andere dorpen, dus ferdy, je stelling klopt al niet meer, dat zijn wel al 2 leden in FOG die ondersteunen:eek:

DeletedUser

Guest
nu moet je niet zitten kakken ferdy, jij zei dat we niet verdedigden...
terwijl dat dorp al vnf het begin volstaat met MIJN os en die van conv., en dat het evenveel klappen kreeg als al zen andere dorpen, dus ferdy, je stelling klopt al niet meer, dat zijn wel al 2 leden in FOG die ondersteunen:eek:

EN NOG dorpen verliezen.

Best zielig

DeletedUser

Guest
En jullie met de geweldige samenwerking die ons wijsgemaakt word..

Op jullie akte zie ik nogsteeds een stuk of 85 verloren dorpen.
Wat voor smoesje komt nu?

Moest je de moeite eens nemen om zelf te kijken zou je beseft hebben dat je jezelf belachelijk maakt.

DeletedUser16381

Guest
care een noob??hij is pakken beter dan jou hoor!!
jij bent een noobje dat middenin zijn eigen stam ligt end aarom dus geen aanvallen binnenkrijgt :D
en noobstam die niet lang meer te leven heeft??
wie gaat ons wegvegen??
jij??
dude, jij leest eens iets van care, en dan neem je het zelf gewoon over, verzin even je eigen teksten, die ergens op slaan. FOG wordt atm weggeveegt door |TSB| en vib, geloof ik.:eek:

DeletedUser

Guest
dude, jij leest eens iets van care, en dan neem je het zelf gewoon over, verzin even je eigen teksten, die ergens op slaan. FOG wordt atm weggeveegt door |TSB| en vib, geloof ik.:eek:

aja:p
ik houd toch mooi stand ze...
nochtans, ik grens aan beiden:eek:

DeletedUser

Guest

het is ook gwn waarheid!!
en door ViB??edelen is gestopt,geloof ik..:eek:

DeletedUser20173

Guest
Je kan veel van hem zeggen, maar ik vind hem geen Noob.
Hij heeft leuke verdedigings OD.

DeletedUser

Guest
Je kan veel van hem zeggen, maar ik vind hem geen Noob.
Hij heeft leuke verdedigings OD.

idd:p
princeV is geen noob, alleen een irriterend mannetje, en wss denkt ie zo over mij, dus, ik zal men verstand nemen( ja dat heb ik:p) en zwijgen

DeletedUser

Guest
zeer zeker:D
ik ben gefrustreerd vanwege een spel:p
maarjah, op die manier kunnen we de discussie van nolife/not nolife weer starten, ma prince, don't try me.
tis de enige raad diek u meegeef;-)
heb al velen met een grote bek zoals jij in een weekje ofzo een paar miljoentjes doen verkleinen mbv massa-aanvallen

Please try me ^^..

Please? Please?

DeletedUser20173

Guest
idd:p
princeV is geen noob, alleen een irriterend mannetje, en wss denkt ie zo over mij, dus, ik zal men verstand nemen( ja dat heb ik:p) en zwijgen

Wat een wederzijdse gevoelens voor elkaar:D ik zie iets moois opbloeien xD

na eigenlijk toch niet:p
maargoed, princev heeft weer een mooie aanvals ODA xD

Bovenaan