DeletedUser
Guest
Lol @ |TSB|. 46 clears op één van mijn dorpen en nog steeds is het niet leeg. ^^
Lol @ |TSB|. 46 clears op één van mijn dorpen en nog steeds is het niet leeg. ^^
amai, zoveel os
van wie=P
ik dacht, want ferdy zegt dit toch, dat niemand van FOG ondersteund, en dat we jou en djock laten linksliggen![]()
Ja, helemaal.
Ik geef het toe ik bezwijk onder de druk.
Ik ben wel degelijk bezig met het spel maar RL gaat voor.
En wat is dit dan, was ook een aanval dat er meer dan 60u over deed
De aanvaller heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)-5.0%
Moraal: 100%
Aanvaller: str-plox
Dorp: [2.8] MBS..... (342|654) C63
Aantal: 0 0 13642 0 0 1600 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 4544 0 0 516 0 0 0 0 0 0
Verdediger: 86Pokerface
Dorp: ! Drunkenmunky ! (510|548) C55
Aantal: 0 0 6486 0 99 2497 498 0 299 0 0 0
Verliezen: 0 0 6486 0 99 2497 498 0 299 0 0 0
Buit: 80.923 10.101 86.676 177700/177700
, wat nu?
Pas na 3weken valt het kwartje hoe je moet verdedigenWees maar lekker blij om dit ene dorp, stats laten zien dat je eigenlijk diep moet schamen. Wel typisch FOG dat ze weer lopen te stoefen over het volproppen van 1 dorp waar TSB niet doorheen komt
![]()
nu moet je niet zitten kakken ferdy, jij zei dat we niet verdedigden...
terwijl dat dorp al vnf het begin volstaat met MIJN os en die van conv., en dat het evenveel klappen kreeg als al zen andere dorpen, dus ferdy, je stelling klopt al niet meer, dat zijn wel al 2 leden in FOG die ondersteunen![]()
EN NOG dorpen verliezen.
Best zielig
EN NOG dorpen verliezen.
Best zielig
En jullie met de geweldige samenwerking die ons wijsgemaakt word..
Op jullie akte zie ik nogsteeds een stuk of 85 verloren dorpen.
Wat voor smoesje komt nu?
En jullie met de geweldige samenwerking die ons wijsgemaakt word..
Op jullie akte zie ik nogsteeds een stuk of 85 verloren dorpen.
Wat voor smoesje komt nu?
dude, jij leest eens iets van care, en dan neem je het zelf gewoon over, verzin even je eigen teksten, die ergens op slaan. FOG wordt atm weggeveegt door |TSB| en vib, geloof ik.care een noob??hij is pakken beter dan jou hoor!!
jij bent een noobje dat middenin zijn eigen stam ligt end aarom dus geen aanvallen binnenkrijgt
en noobstam die niet lang meer te leven heeft??
wie gaat ons wegvegen??
jij??
dude, jij leest eens iets van care, en dan neem je het zelf gewoon over, verzin even je eigen teksten, die ergens op slaan. FOG wordt atm weggeveegt door |TSB| en vib, geloof ik.![]()
dude, jij leest eens iets van care, en dan neem je het zelf gewoon over, verzin even je eigen teksten, die ergens op slaan. FOG wordt atm weggeveegt door |TSB| en vib, geloof ik.![]()
Je kan veel van hem zeggen, maar ik vind hem geen Noob.
Hij heeft leuke verdedigings OD.
zeer zeker
ik ben gefrustreerd vanwege een spel
maarjah, op die manier kunnen we de discussie van nolife/not nolife weer starten, ma prince, don't try me.
tis de enige raad diek u meegeef;-)
heb al velen met een grote bek zoals jij in een weekje ofzo een paar miljoentjes doen verkleinen mbv massa-aanvallen
Please try me ^^..
Please? Please?
idd
princeV is geen noob, alleen een irriterend mannetje, en wss denkt ie zo over mij, dus, ik zal men verstand nemen( ja dat heb ik) en zwijgen