DeletedUser23856
Guest
ik denk dat die stam het wel reeds doorheeft
genoeg spelers in je stam met een 'te grote mond'![]()
ik denk dat die stam het wel reeds doorheeft
Ze bedoeld dat je op dit moment door laat schemeren dat jullie een aanval plannen op TSB![]()
ik vraag me ook af welke stam ze
kan het TSB zijn? die vallen we toch wekelijks a 2 wekelijks aan.
of is het TAoW, waar de gemoederen ook weer oplaaien.
of is het UN, waar de gemoederen nog lang niet bedaard zijn.
Of is het ViB, want tegen hen moeten we ons bewijzen.
Tevens kan het ook Ck zijn, want daar zitten ook een aantal **** spelers die we nog graag zouden pakken.
tsja, veel keuze tot nu toe
TAoW heeft een redelijk klein front te deffen, UN ook, CK daarentegen heeft een gigafront te deffen, maar tsb hoeft ook niet onder te doen, want die kennen me goed genoeg;-)
ViB moet ook een degelijk front deffen, tjah jongen, zoveel info dat je hieruit kan halen, ik denk dat FOG gewoon een mass op alle 5 de stammen zal uitvoeren;-)
FOG blijft maar lekker in de mist terwijl deze langzaam maar zeker optrekt.
servilia, lol, loop weer naar je kookpotten jong, moet je nu al de hulp van je irlvrienden inroepen
wederom bewijs van zwakte bij TSB...
denk je nu echt dat dat iets zal uithalen voor je, naab
ik vraag me ook af welke stam ze
kan het TSB zijn? die vallen we toch wekelijks a 2 wekelijks aan.
of is het TAoW, waar de gemoederen ook weer oplaaien.
of is het UN, waar de gemoederen nog lang niet bedaard zijn.
Of is het ViB, want tegen hen moeten we ons bewijzen.
Tevens kan het ook Ck zijn, want daar zitten ook een aantal **** spelers die we nog graag zouden pakken.
tsja, veel keuze tot nu toe
TAoW heeft een redelijk klein front te deffen, UN ook, CK daarentegen heeft een gigafront te deffen, maar tsb hoeft ook niet onder te doen, want die kennen me goed genoeg;-)
ViB moet ook een degelijk front deffen, tjah jongen, zoveel info dat je hieruit kan halen, ik denk dat FOG gewoon een mass op alle 5 de stammen zal uitvoeren;-)
speler, stafke (vib): grenst met een paar dorpjes aan careless, zou niet echt een offence zijn.. tenzij het tegen meerdere spelers van vib is gericht
deze speler gaat het zeker niet worden aangezien die een PBG van careless is.
En verder is K42 op dit moment een leuk continent. Vele stammen proberen de overhand te krijgen, dus ben benieuwd wie het gaat lukken!
dat wel jah..maar toch, goeie spelers zijn zo schaars de laatste tijd, iedereen stopt er mee lijkt het wel.