Top 5 stammen + topstammen algemeen

DeletedUser

Guest
genoeg spelers in je stam met een 'te grote mond' :cool:

servilia, lol, loop weer naar je kookpotten jong, moet je nu al de hulp van je irlvrienden inroepen:eek:
wederom bewijs van zwakte bij TSB...
denk je nu echt dat dat iets zal uithalen voor je, naab

DeletedUser

Guest
Ze bedoeld dat je op dit moment door laat schemeren dat jullie een aanval plannen op TSB:rolleyes:

DeletedUser

Guest
ik denk dat die stam het wel reeds doorheeft

ik vraag me ook af welke stam ze:p
kan het TSB zijn? die vallen we toch wekelijks a 2 wekelijks aan.
of is het TAoW, waar de gemoederen ook weer oplaaien.
of is het UN, waar de gemoederen nog lang niet bedaard zijn.
Of is het ViB, want tegen hen moeten we ons bewijzen.
Tevens kan het ook Ck zijn, want daar zitten ook een aantal **** spelers die we nog graag zouden pakken.

tsja, veel keuze tot nu toe:eek:
TAoW heeft een redelijk klein front te deffen, UN ook, CK daarentegen heeft een gigafront te deffen, maar tsb hoeft ook niet onder te doen, want die kennen me goed genoeg;-)
ViB moet ook een degelijk front deffen, tjah jongen, zoveel info dat je hieruit kan halen, ik denk dat FOG gewoon een mass op alle 5 de stammen zal uitvoeren;-)

Ze bedoeld dat je op dit moment door laat schemeren dat jullie een aanval plannen op TSB:rolleyes:

rofl:p
dieje staan vol na 1 dag aanvallen, zou te vergeefs zijn;-)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23482

Guest
Tevens kan het ook Ck zijn, want daar zitten ook een aantal **** spelers die we nog graag zouden pakken.

TAoW heeft een redelijk klein front te deffen, UN ook, CK daarentegen heeft een gigafront te deffen, maar tsb hoeft ook niet onder te doen, want die kennen me goed genoeg;-)
ViB moet ook een degelijk front deffen, tjah jongen, zoveel info dat je hieruit kan halen, ik denk dat FOG gewoon een mass op alle 5 de stammen zal uitvoeren;-)

FOG blijft maar lekker in de mist terwijl deze langzaam maar zeker optrekt.

DeletedUser

Guest
ik ben enkele weken bijFOG nu en ge ziet direct het resultaat!!
er zeggen er enkele dat de mist optrekt :p

DeletedUser

Guest
servilia, lol, loop weer naar je kookpotten jong, moet je nu al de hulp van je irlvrienden inroepen:eek:
wederom bewijs van zwakte bij TSB...
denk je nu echt dat dat iets zal uithalen voor je, naab

ik hoef niemand zijn hulp in te roepen....ze doen het uit zich zelf, houden nl ook niet van verraders ..... en naab, bedoel je gaap, want je verveelt mij soms echt :p naab echt nooit van gehoord, waar kom je vandaan :confused:

DeletedUser

Guest

Eigenlijk bedoel je met dit bericht dat jullie wel erg veel vijanden hebben :eek:

DeletedUser

Guest
een offence? wat een laggertje, zoveelste keer dat ik hem hoor en nu begint die te vervelen.. care wil een offence dus.. hij praat er veel over en dus is hij er enthausiast over.. als ik dan eens kijk op wie dan liggen de volgende stammen/spelers voor de hand:

stam: tsb, ligt aardig dicht op hem en hij kan ze mooi van alle kanten laten bekokstoven omdat ook tsb c42 ingetrokken is en er 6 spelers van fog/mbs in c42 liggen nu, kortom, tsb neem het risico niet, pomp je dorpen daar vol;)

speler, stufdoos (vib): speler van vib die tegen careless en zijn 2 fusiepartners (vrije archiers en kingburt) grenst, ook deze speler zal zijn dorpen vol moeten pompen, als die dat al niet gedaan heeft.

speler, stafke (vib): grenst met een paar dorpjes aan careless, zou niet echt een offence zijn.. tenzij het tegen meerdere spelers van vib is gericht

stam: ck, tja.. die liggen momenteel ook in c42, veel weerstand kan je van hun niet verwachten..

stam: vib, die loopt ook mooi c42 in en die liggen goed om een offence te verwachten.

waarom c42?

omdat careless daar ligt met zijn 2 fusie partners, dat zal, na zijn zeggen, zijn front worden, careless is zo enthausiast over een offence dat hij wel moet deelnemen, zo doende dat ik c42 omhoog haalde, het word nu beheerst door 4 top 10 stammen, 1 weg spelen zou mooi zijn. c42 is voor fog ook nog steeds niet stabiel.. tja, en careless is in het geheim ook een beetje leider van de stam TAB, rang 14 ofzo, die liggen in c41. zo doende dat ik denk dat het slagveld rond c42 komt, ik kan er naast zitten, maar dit is mijn kijk op de zaak.

DeletedUser30190

Guest
speler, stafke (vib): grenst met een paar dorpjes aan careless, zou niet echt een offence zijn.. tenzij het tegen meerdere spelers van vib is gericht

deze speler gaat het zeker niet worden aangezien die een PBG van careless is.

En verder is K42 op dit moment een leuk continent. Vele stammen proberen de overhand te krijgen, dus ben benieuwd wie het gaat lukken!

DeletedUser

Guest
deze speler gaat het zeker niet worden aangezien die een PBG van careless is.

En verder is K42 op dit moment een leuk continent. Vele stammen proberen de overhand te krijgen, dus ben benieuwd wie het gaat lukken!

geen.
k 42 zak altijd verddeld blijven, zal beheerd worden door de grotere spelers

Bovenaan