Top 5 stammen + topstammen algemeen

DeletedUser

Guest
np
wacht tot ge naast me ligt;-)

Helaas weet jij evengoed dan ik dat dat er niet val zal komen.

Verder zit je in FOG, fog kent oftewel het principe massa-aanval niet of ze zijn er vies van.. Dat weet ik niet.

In ieder geval heeft fog nog nooit iets dergelijks gepresteerd ;)

DeletedUser

Guest
Helaas weet jij evengoed dan ik dat dat er niet val zal komen.

Verder zit je in FOG, fog kent oftewel het principe massa-aanval niet of ze zijn er vies van.. Dat weet ik niet.

In ieder geval heeft fog nog nooit iets dergelijks gepresteerd ;)

zeg je goed, je moet me wel nog de kans geven eh;-)
ik beloof u, binnen de maand zal FOG nog een mooie teammassa-aanval (een aantal spelers maar dus)uitvoeren, en een speler toch lelijk wat klappen toebrengen;-)

DeletedUser

Guest
ik beloof u, binnen de maand zal FOG nog een mooie teammassa-aanval (een aantal spelers maar dus)uitvoeren, en een speler toch lelijk wat klappen toebrengen;-)

Ik dacht dat ik het niet ging zeggen, maar oprecht succes ;).

Ik wel ook wel eens wat zien ;). Wel hoop ik dat het zal gaan om deftige spelers en geen naabz.

DeletedUser

Guest
Ik dacht dat ik het niet ging zeggen, maar oprecht succes ;).

Ik wel ook wel eens wat zien ;). Wel hoop ik dat het zal gaan om deftige spelers en geen naabz.

de topspelers:p

Ikke dus:D
nee, je zal wel zien, het zullen degelijke spelers zijn, ( zeker top10 stam)

DeletedUser16381

Guest
pick me! pick me!

DeletedUser

Guest

Tip: loop niet te pronken voordat je aanval geslaagt is, mocht die niet slagen lachen ze je hier nog 300 keer zo hard uit. Maar suc6 dan maar:p

DeletedUser

Guest
Tip: loop niet te pronken voordat je aanval geslaagt is, mocht die niet slagen lachen ze je hier nog 300 keer zo hard uit. Maar suc6 dan maar:p

weetik, ma als ie al faalt, dan lach ik mezelf wel uit:p
want vergeleken met mij en andere spelers uit FOG is dit een makkelijk target, maarjah, vijandelijke dorpen zijn vijandelijke dorpen eh.

@princeV: de oorlog die ik met TSB voer doe ik liever op mijn eentje.
ze irriteren mij al zolang:mad:

DeletedUser16768

Guest
Careless neem alsjeblieft een keer een vv van een stamgenootje van je die tegen ViB aan ligt.

DeletedUser

Guest
Careless neem alsjeblieft een keer een vv van een stamgenootje van je die tegen ViB aan ligt.

moet je nog tijd voor hebben ook;-)
btw, wie denk je dat er 1 uur lang comentaar op grape zen edels had...

Bovenaan