Top 5 stammen + topstammen algemeen

DeletedUser16256

Guest
kaartje hezhi
top10stammen.png

Ja mensen, ik kan weldegelijk ook wat anders verkopen als spam. Daarom neem ik hier even de top 5 stammen onder de loep.

1. Very Important Bears:
Mooie ligging, grote dominantiepercentage op verschillende vlakken. Ze zijn de nummer 1 plaats waardig (vooral omdat ze dan 40 leden hebbe he :D). Enkel hebben ze in het Oosten en het Zuiden nog redelijk weinig te zeggen.

2. Foreign Offensive Gaming
Goede ligging, controle over het zuid-westen en deels het westen van W8. Ze hebben nog redelijk weinig laten zien, buiten een stel inactieve Gummiberen onder controle te houden. Veel spelers kwamen aan de top dmv internen. Toch hebben ze een goede leiding die begaan is met de spelers van de stam. De stam staat er nog altijd en daar lijkt voorlopig nog geen verandering aan te komen. De laatste tijd hebben ze erg veel gerecruit, met name ook enkele ESP boys en karen90. Deze stap is naar mijn inzien om ruzie vragen. Achter neutrale stammen recruiten is altijd vragen naar problemen, dit zal FOG dan ook wel voelen.

3. CHIQUITA
Goede ligging, maar nog niet een volledig dicht (bananen)cluster. Doch, de kleine hardnekkigen die er tussen inliggen mogen geen bedreiging vormen voor deze stabiele stam. Er werd al bewezen dat er kan worden aangevallen. Zie [NLS], Gold Illusion, karen90. Verder liggen er nog redelijk wat edelmogelijkheden voor CHIQ. open en zijn ze voorlopig controlerend in het Zuid-Oosten en het Zuiden.

4. Lone Wolf
Goed gelegen + mooi cluster. Zij blijven een stabiele stam waar weinig slechts over gezegd kan worden ... enkel hun verslagen tegenstanders zien er nogal triestig uit. Leden met -10 mil verslagen tegenstanders die tòch in de top 50 staan. Leden met - 5 mil verslagen tegenstanders die in de top 150 staan ... Dit wil niet zeggen dat Lone W niks waard is, integendeel, ik denk dat ze een 4e stek verdienen.

5. The Silver Blades
Valt weinig over te zeggen. Redelijke ligging, enkel geen grote naam. Het is hèt kleine broertje van de top 5. Geen/amper vertegenwoordigers op het forum die zaken uitleggen of meer info verschaffen van die mysterieuze stam. Mij leek TAoW beter op de 5e plek te staan.

Voorts vind ik dat ~BOD~ onder de plaats staan dat ze verdienen. Ze worden over het algemeen te zwaar onderschat. Een 5e - 6e plaats verdienen ze in mijn ogen zeker.

Edit: Topstammen bestaat niet meer, voor er hier over gezeurd word :)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je vergeet te melden dat je eigen stam ook heel hard internt ;)

DeletedUser

Guest
elke stam internt das normaal
als er een speler stopt ga je die tog niet door een andere stam laten innemen??
allee normale spelers tog ni :)

DeletedUser

Guest
Hmm het liefst zie ik er een nieuwe speler op spelen . Met al die interns groeit je stam maar heel langzaam;)

DeletedUser

Guest
Hmm het liefst zie ik er een nieuwe speler op spelen . Met al die interns groeit je stam maar heel langzaam;)

dat wel jah..maar toch, goeie spelers zijn zo schaars de laatste tijd, iedereen stopt er mee lijkt het wel.

DeletedUser16381

Guest
en wat als die speler opeens inactief wordt? dan kun je er moeilijk een nieuwe speler op zetten, en sommigen willen liever hun eigen account houden op andere werelden.

DeletedUser

Guest
Hahaha..misschien in afwachting van iets groots wat gaat gebeuren:p

Edit: Waar maak je eigenlijk zulke plaatjes? dit komt namelijk niet van Twstats af toch?

DeletedUser

Guest
Hahaha..misschien in afwachting van iets groots wat gaat gebeuren:p

Edit: Waar maak je eigenlijk zulke plaatjes? dit komt namelijk niet van Twstats af toch?

lees jij ooit wel is deftig het forum en open jij regelmatig is ene spoiler?

DeletedUser

Guest
Wat denk je nou? dat ik zomaar dingen kom zeggen zonder de voorafgaande posts te lezen of zo dan?:S..en neej ik ga geen spoilers van auto's openmaken..dat doe je gewoon niet.

DeletedUser

Guest
Beurre ,zou je dit ook kunnen doen met de top-5 spelers ?;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan