Top 5 legendarische spelers van W21

DeletedUser57071

Guest
Je leidt geen mensen op maar je geeft ze wel tips, contradictie pur sang. Dat is opleiden Jack. En niet aankomen dat je daar anders tegenaan kijkt, want opleiden is gewoon ze hulpmiddelen aanreiken zodat ze beter worden. Je kan daar ook weinig aan veranderen omdat in je aard zit dat je het zelf allemaal wil regelen. Dat zit als 't goed is in de aard van elke leider, zelf voor je zaakjes zorgen. Maar je geeft zelf daarvoor aan dat jij druk was in RL en TW waardoor er later geen check meer is geweest terwijl je dat best had kunnen delegeren. Uit dat stukje haal ik dat je alles zelf wilt regelen, want waarom zou je anders niet iemand anders dit laten doen?

Dus tips irl krijgen van vrienden hoe hun 't zouden doen. Zeg je ook meteen stop met mij opleiden --'

Thx Mike.

Overigens, Jack, kun je hieruit duidelijk afleiden dat het nieuws van jouw overstap echt niet zo belangrijk is. Mike is een actieve speler en post ook veel in de chat. Dat hij niet weet dat je overgestapt bent, is nog het beste bewijs van wat ik heb zitten zeggen. Als dat nieuws wel degelijk belangrijk was geweest, hadden we er waarschijnlijk wel over gesproken in de chat. En jij maar denken dat wij een massa doen op Ghost omwille van jou :D:D Wat een dunk heb jij wel niet van jezelf.



Je kunt je ook af en toe bezig houden op W21 hoor :p

Mike wist als een v/d eerste dat ik stopte met tw buiten me stam? Kort daarna kwam jij vragen wie mijn co was. Dus dat jullie wisten dat OF jack erop zat OF dat wouter solo was. En wouter probeerde te breken ;)

dan heb ik niks gezegt :D

Eens noob altijd noob die regel blijft bij jou bestaan :biggrin: en vooral toepasselijk op jezelf :D
 

DeletedUser

Guest
De massa op ghost was zeker niet geplant omdat jij erbij kwam dat had je kunnen dromen kerel :rolleyes:
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik denk dat ik een behoor tot één van de spelers die toch wel heel veel invloed op het verloop van W21 heeft gehad. :D

Invloed in de zin van kwaad stichten, ruzie stoken en bullshit lullen (nog meer dan Harmen) en zo mensen irriteren en bijna stammen omver werpen wel ja ! Op vlak van TW zelf heb jij juist niks betekent naar de vorming van de huidige stammen toe en dus het belangrijkste deel van het verloop van W21.
 

DeletedUser71860

Guest
Nee idd. Daarvoor moest je overstappen naar de vijand, voor de huidige vorming
 

DeletedUser

Guest
Invloed in de zin van kwaad stichten,
Ik heb geen kwaad gesticht.

Iets met een pot en een ketel?

en bullshit lullen (nog meer dan Harmen)
Eh nee?

en zo mensen irriteren
Mensen als in enkel en alleen Warre zelf bedoel je zeker? :D

en bijna stammen omver werpen wel ja!
Oei. Je hebt het zeker over dat ik bij mijn terugkeer in Plague bezwaar maakte, toen jij zomaar zonder enige raadpleging van de stamgenoten of enige andere legitimering, van interim-leider (vervanger tijdens mijn afwezigheid) tot leider werd gemaakt? Ten eerste was vrijwel de gehele stam het met mij eens (waardoor jij dus geen leider werd en ik mijn plekje netjes terug kreeg), ten tweede was er gewoon afgesproken dat er altijd één afgevaardigde uit oud-S.Inc oprichtersrechten zou hebben wanneer ik of Victus aanwezig was. Of spreek je nu over het verlaten van Plague door mij, aangezien ik niet gedwongen wou internen? :D

Op vlak van TW zelf heb jij juist niks betekent naar de vorming van de huidige stammen toe
Eh jawel. De huidige stammen waren niet ontstaan met een andere voorgeschiedenis.

en dus het belangrijkste deel van het verloop van W21.
Dat kun je nu nog helemaal niet zeggen.
 

DeletedUser

Guest
1) Jack Hij heeft in elke stam een bepalende rol gehad in plague alswel in Fruit. Hij is ook een fijne buurman :)
2)Philips Hij is denk ik een van de beste al dan niet de beste speler van w21 geweest
3) harmen Hij bracht Resist naar hun top tijd
4)Warre Telkens verscheen hij op de plekken waar de stam hem nodig had en laatste keer op oriskany
5) Steven(nuvilano) in LawZzz was hij een van de steunpilaren
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
@jorny21 Mooi dat je Harmen in je lijstje zet. Je hebt ooit geschreven aan Harmen dat hij er lang op kon wachten. Het is toch gebeurd.

Hieronder mijn lijstje. Dat wijkt af van de meeste lijstjes omdat ik ooit helemaal in c5 ben begonnen en dat dit mijn perspectief op de wereld mede heeft bepaald en omdat het bij legendarisch niet alleen om prestaties gaat maar om de verhalen die er omheen ontstaan.

Daarom dit lijstje.

1) Vincke: Ik kreeg in 2011 allemaal spelers van V-stammen om me heen. Met allemaal verschillende nummers. Toen ik het AF ontdekte bleek hij ook nog bezig met spionage etc. en een grootse (propaganda-)oorlog tegen Crows.
2) SirLorre: Meest gehaat door mijn mede-spelers in Resist. Het legendarische verhaal over de router om met meerdere ip-adressen meerdere accounts te kunnen bespelen vind ik prachtig. Hij heeft de oprichters van Resist gebracht tot het verpulveren van Fresh.
3) Bas - Carpozo: Hij is de verpersoonlijking van het verhaal van Hansje Brinker met de vinger in de dijk, die het toen zo machtige Lawzzz tegenhield.
4) Warre: Als hij op een account verscheen, was aanvallen niet zinvol meer. Resist moest op zoek naar een ander aanvalsdoel. Dankzij zijn scripts zouden de spelers van Fruit. onmogelijke (illegale) prestaties kunnen leveren. Let wel, het gaat om het legendarische aspect hiervan. Ik werkelijkheid weten we beter.;)
5) GardenX (sorry): Ik heb zelf in zijn hoek van de wereld gespeeld, zelfs met hem samengewerkt. Die man creëerde zijn eigen werkelijkheid. Ik vergeet zijn nachtelijke bespiegelingen over de toekomst van W21 nooit meer. Hij had dan m.i. eerst iets sterks gerookt of gedronken en ging dan meterslang los over hoe Wereld 21 zou verlopen. Hij heeft er alleen zelf al een tijd geen deel meer van uitgemaakt. Hij wist in dat deel van de wereld ook veel agressie los te maken met zijn speelgedrag. Het doel van MOM op wereld21 leek wel het verslaan van die man. Bovendien irriteerde het gedrag van die man zo veel Lawzzz stamgenoten dat ze voor zichzelf begonnen en toch weer niet etc.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71860

Guest
Mooi lijstje Ajax. Gardenx was echt niet goed snik, op het LawZzZ-forum durfde hij wel niet zo'n onzin verkondigen. Op het hoogste niveau kon hij geen slaafjes meer ronselen of spelers achter zijn kar spannen. Hoewel hij duidelijk dacht van wel. Meteen het einde van zijn account :) Maar ook wel voor een stuk van LawZzZ ja. Over Caporzo: Ik had hem moeten afmaken toen hij nog een klein accountje had. Maar goed, wie had verwacht dat hij heel dat Westelijk grut zou kunnen verenigen. En ik was meer dan een steunpilaar Jorny! :D


In willekeurige volgorde:

1) Maikelzzz. Spamkoning. Hij had het ook in zich om mensen zover voorbij alle rationaliteit te drijven dat er effectief stammen vielen. Gevreesd door menig forummoderator en AF-lid. Mss wel de reden waarom niemand het hier lang kon uithouden.

2) Bug Me Not. Ondertussen al wel jaren geleden. Wat hebben we met onze levens gedaan! :D. Zijn stam solo zei alles. Hij speelde alleen tot het eind. Hij opende zonder verpinken de aanval op toenmalige nummer 1 stam Disturbed. Waarna Plague Disturbed helemaal vermorzelde. Maar al bij al zorgde een solospeler voor de val van de toenmalige nummer 1. Disturbed is verre van de best stam die deze wereld gekend heeft, maar toch een hele prestatie. Samen met het geheimzinnige en mythische voldoende redenen om tot dit lijstje te behoren.Bij mijn weten heeft/hebben deze speler(s) zich ook nooit op het AF begeven. Niemand kent hen volgens mij.

3) Cornelis Rex. Een beetje zoals Warre, maar een pak lichtzinniger. Ook zijn sarcasme is ongeëvenaard. Solo (mits wat steun van Plague/Sinc wist ene Victus later zijn mythische beeld wat aan te tasten :D) dreef hij stammen als Pirate en Lemon tot wanhoop. Hun overmacht bleek zinloos. Ook zijn oorlogsverklaring vanuit S.inc naar Plague betreft een belangrijke gebeurtenis in de geschiedenis van deze wereld. Verder was één van zijn doelen het kapotspelen van spelers met de vuilste tactieken. Waaronder Nyanowereld bijvoorbeeld, die nochtans een continent verderop lag. Nuja, een paar maanden later niet meer... Spelplezier en stijl was het belangrijkste voor hem. De rest boeide totaal niet. Net zoals op W17, waar hij een gelijke reputatie opbouwde, ging hij uiteindelijk op delete. Zonder ooit ook maar één echte tik van een tegenstander te hebben gehad, ondanks zijn vaak nijpende positie. Happers als 13Lad3r of Vendoux verdienen het misschien ook wel om op deze plaats te staan, vanwege hun knallende accounts en verpulverende stijl. Maar de unieke persoonlijkheid van Rex doet het'm :D

4) Fresomania. Propagandakanon en wereldhervormer. Bijna zo goed als ik. Dienen dus verder weinig woorden aan vuilgemaakt te worden! Verdient in de lijst. Zonder hem zou de wereld er een pak anders hebben uitgezien.

5) Zoeperman. Nog zo iemand die een grote stempel op W21 heeft gedrukt. Misschien wel de grootste van allemaal. Als zijn Plaguekringetje Fruit bijvoobeeld niet gejoined had na de val van de Alliantie, ben ik ervan overtuigd dat deze wereld een andere overwinnaar had gekend. Steeds een voorbeeldige leider. Rots in de branding!

Proficiat met de overwinning Zoeperman. En natuurlijk ook voltallig Fruit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
3) Cornelis Rex. Een beetje zoals Warre, maar een pak lichtzinniger.

Mag ik vragen wat je daarmee juist bedoelt ?
 

Deleted User - 24028

Guest
Op die manier... In welk opzicht is die dan wel zoals mij ?
Ik heb nooit goede contacten met hem gehad, was altijd zeer gesloten, zag je nooit op skype bv en sprak niet zo vaak. (of vergis ik me daarin ?)
 

DeletedUser71860

Guest
In Plague minderde het al wel, vergeleken met S.Inc volgens mij. Plague joinen was niet zijn idee overigens. Het heeft zijn egootje wel pijn gedaan vermoed ik :p .

Iets wat je al gemeenschappelijk hebt: een ego, dat nog steeds intact is :D. Verder ingame ook een natuurkracht op zich, wat ik ook in jou zie.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik zal maar niet ontkennen dat ik een ego heb zeker :cool:
Ik vond Rex geen topspeler in de tijd dat ik hem kende, maar misschien was die toen ook al deels uitgedooft: p
 

DeletedUser

Guest
@ajax Dat kan ik me niet eens meer herinneren dat ik dat ooit gezegd heb:D

@steven ik weet dat je meer was dan een steunpilaar maar ik zie een steunpilaar meer dan alleen tegen aaan te leunen:D
 
Bovenaan