Top 5 legendarische spelers van W21

DeletedUser

Guest
Thx Mike.

Overigens, Jack, kun je hieruit duidelijk afleiden dat het nieuws van jouw overstap echt niet zo belangrijk is. Mike is een actieve speler en post ook veel in de chat. Dat hij niet weet dat je overgestapt bent, is nog het beste bewijs van wat ik heb zitten zeggen. Als dat nieuws wel degelijk belangrijk was geweest, hadden we er waarschijnlijk wel over gesproken in de chat. En jij maar denken dat wij een massa doen op Ghost omwille van jou :D:D Wat een dunk heb jij wel niet van jezelf.



Je kunt je ook af en toe bezig houden op W21 hoor :p

Hij schrijft toch het ex team van Twiki of niet dan? Dus hij wist wel degelijk van mijn overstap, daar hij dit persoonlijk nagevraagd heeft op skype.
 

DeletedUser

Guest
13 speelt niet meer.. Al sinds zijn stop op W21 niet..
Ik speel nog wel, maar minder actief.. Eigenlijk meer om nog af en toe mezelf bezig te houden ;)

Ps voor Warre.. Wees gerust, wij hadden niet ziek veel Att en konden wel degelijk verdedigen :p

Als jullie toch gestopt zijn hoe was jullie verdeling dan of hebben jullie gewoon ziek veel geluk gehad en/of jullie MB'tjes stacks neer zetten die ongelovig waren?:D
 

DeletedUser

Guest
Hij schrijft toch het ex team van Twiki of niet dan? Dus hij wist wel degelijk van mijn overstap, daar hij dit persoonlijk nagevraagd heeft op skype.

Daaamn, ik ben echt slecht in lezen tegenwoordig :( Maar feit blijft wel dat die massa niet gepland is omdat jij er speelt, waarop alles dan ook neerkomt.
 

DeletedUser

Guest
Als jullie toch gestopt zijn hoe was jullie verdeling dan of hebben jullie gewoon ziek veel geluk gehad en/of jullie MB'tjes stacks neer zetten die ongelovig waren?:D

Haha.. Daar denk je helemaal verkeerd..
Wij hadden een verhouding van 65/45.
En hebben nog nooit gebruik gemaakt van MB of ongelovige stacks.
Onze ODA kwam puur van het vegen van vijanden.

Ik moest van m`n zusje hier even lezen!
Bedankt allemaal. Dat ik nog steeds zie dat jullie ons niet vergeten zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, niets moet en dit was niet wat ik je doorstuurde om te lezen ;)
Maar wel leuk je weer eens op het AF te zien, al zal het misschien voor korte duur zijn^^
 

DeletedUser

Guest
Haha.. Daar denk je helemaal verkeerd..
Wij hadden een verhouding van 65/45.
En hebben nog nooit gebruik gemaakt van MB of ongelovige stacks.
Onze ODA kwam puur van het vegen van vijanden.

Ik moest van m`n zusje hier even lezen!
Bedankt allemaal. Dat ik nog steeds zie dat jullie ons niet vergeten zijn ;)

ik dacht laatst toch een link rapportje tegen te komen ergens, maar ca va
 

DeletedUser

Guest
Haha.. Daar denk je helemaal verkeerd..
Wij hadden een verhouding van 65/45.
En hebben nog nooit gebruik gemaakt van MB of ongelovige stacks.
Onze ODA kwam puur van het vegen van vijanden.

Ik moest van m`n zusje hier even lezen!
Bedankt allemaal. Dat ik nog steeds zie dat jullie ons niet vergeten zijn ;)

Dan heb ik een paar woordjes voor jullie: Wat een aanvals machine zijn jullie dan :eek: Ik heb respect voor Jacky die daar maanden heeft lopen deffen en het vol weten te houden daar zeg. Wel zonde dat jullie nooit door blijven spelen, als ik daar had gelegen was het billen knijpen :p
 

DeletedUser

Guest
ik dacht laatst toch een link rapportje tegen te komen ergens, maar ca va

Uuuuhm waar dan?
Want die heb ik dan ff gemist.. :confused:


Dan heb ik een paar woordjes voor jullie: Wat een aanvals machine zijn jullie dan :eek: Ik heb respect voor Jacky die daar maanden heeft lopen deffen en het vol weten te houden daar zeg. Wel zonde dat jullie nooit door blijven spelen, als ik daar had gelegen was het billen knijpen :p

Thx.. Al mijn oud-tegenstanders krijgen ook vanaf mijn kant respect ;)
 

DeletedUser55442

Guest
1) Ed (ex zonpon-ettie2) ookal kon niet iedereen het altijd met ed vinden ik vind het toch wel de grootse speler van w21.
2) Het oude team van mauy ray (jan en harmen).
3) Andre68 wat een top speler is dat zowel behulpzaam als een belangrijken leider van resist.
4) Het ex twiki team jack en céline .
5) Het ghost team wouter en melroy.

Dank je voor de notering.
 

Deleted User - 24028

Guest
13 speelt niet meer.. Al sinds zijn stop op W21 niet..
Ik speel nog wel, maar minder actief.. Eigenlijk meer om nog af en toe mezelf bezig te houden ;)

Ps voor Warre.. Wees gerust, wij hadden niet ziek veel Att en konden wel degelijk verdedigen :p

Dat kan iedereen zeggen... :D
 

DeletedUser45033

Guest
Haha bedankt, ook namens mijn broer 13LaD3R zelf natuurlijk^^
De enige die ons kapot heeft kunnen maken was TW zelf.. Erg jammer, maar deze beslissing heeft ons beiden wel goed gedaan in de afgelopen tijd :)

We hebben het wel enorm naar ons zin gehad op W21 :cool:


Ik weet nog wel een plaatsje hier ergens hoor als je terug zin hebt :)
 

DeletedUser

Guest
Moet toegeven, W21 was wel 1 van de hoogtepunten van TW voor mij (samen met W5 en W7).
Maar weet niet of ik nog in staat ben mee te doen op W21 haha^^

Je kent me Philips, ik ben niet de krachtige aanvaller van het account geweest haha^^
 

DeletedUser45033

Guest
Moet toegeven, W21 was wel 1 van de hoogtepunten van TW voor mij (samen met W5 en W7).
Maar weet niet of ik nog in staat ben mee te doen op W21 haha^^

Je kent me Philips, ik ben niet de krachtige aanvaller van het account geweest haha^^

Misschien niet de krachtigste maar wel de gezelligste :D

sorry john, je was natuurlijk ook een topkerel hé. Kom maar alle twee terug
 
Bovenaan