Top 5 legendarische spelers van W21

DeletedUser55586

Guest
Tnx aan diegenen die mij hier willen vernoemen!!

Dreadking:
Ook de troll op het AF dat hij zei dat ie nog 500 edels had anderhalf jaar geleden kon ik best smaken. Maar dat terzijde :cool:

Ja ja, dat was een mega trol haha, velen waren in rep en roer XD

Wanneer je bedenkt dat dit mijn eerste serieuze poging tw was, na een zeer korte inleiding op w20 en een snel cursus van JaTu bij de start van deze wereld, ben ik volgend mij redelijk goed uit de verf gekomen, al zeg ik het zelf :D Ik was echter zo onnadenkend om direct vanaf de eerste minuut mee te willen draaien, dus die spoedcursus van JaTu was wel degelijk nodig!! Tnx nog daarvoor maatje ;)

Helaas was het na een lange periode tw wel gedaan met spelen. De zin verdween en mijn gezin begon te spartelen. Het werd dus nodig tijd om me daar weer eens in te verdiepen en we hebben zojuist een privé lijstje gemaakt en daar sta ik op de derde plaats haha...niet slecht...derde uit drie, maar zoals jullie weten...Dreadje laat zich niet zomaar uit het veld slaan :p

Ik ga mij zelf trouwens niet wagen aan dergelijke lijstjes...altijd te weinig plaats en te veel kanshebbers en ik wil zeker niemand te kort doen.

Ik wil nog wel even kwijt dat mijn tijd hier geweldig is geweest, met enorm leuke spelers om mij heen en speciaal daarvoor nog even een dank van Dread!!

xx

Tnx aan diegenen die mij hier willen vernoemen!!

Dreadking:
Ook de troll op het AF dat hij zei dat ie nog 500 edels had anderhalf jaar geleden kon ik best smaken. Maar dat terzijde :cool:

Ja ja, dat was een mega trol haha, velen waren in rep en roer XD

Wanneer je bedenkt dat dit mijn eerste serieuze poging tw was, na een zeer korte inleiding op w20 en een snel cursus van JaTu bij de start van deze wereld, ben ik volgens mij redelijk goed uit de verf gekomen, al zeg ik het zelf :D Ik was echter zo onnadenkend om direct vanaf de eerste minuut mee te willen draaien, dus die spoedcursus van JaTu was wel degelijk nodig!! Tnx nog daarvoor maatje ;)

Helaas was het na een lange periode tw wel gedaan met spelen. De zin verdween en mijn gezin begon te spartelen. Het werd dus nodig tijd om me daar weer eens in te verdiepen en we hebben zojuist een privé lijstje gemaakt en daar sta ik op de derde plaats haha...niet slecht...derde uit drie, maar zoals jullie weten...Dreadje laat zich niet zomaar uit het veld slaan :p

Ik ga mij zelf trouwens niet wagen aan dergelijke lijstjes...altijd te weinig plaats en te veel kanshebbers en ik wil zeker niemand te kort doen.

Ik wil nog wel even kwijt dat mijn tijd hier geweldig is geweest, met enorm leuke spelers om mij heen en speciaal daarvoor nog even een dank van Dread!!

xx
 

DeletedUser55586

Guest
Vreemd, kan mijn bericht niet eens fatsoenlijk bewerken??

Excuus voor de dubbeldubbel postpost in mijn bijdrage...
 

DeletedUser

Guest
Ik zal het gelijk even rapporteren krijg je er een ban bij gratis en voor niets :D
 
Reactiescore
768
top 5: Meest legendarische spelers: (kwa wereldvorming; willekeurig)

1: Jack = Twiki

Jack is voor mij een goede leraar geweest. Jack kent diverse kanten als het gaat om dit spel. Jack is niet alleen een goede deffer/attacker, maar is kwa charisma zeer sterk. Zijn leidersschap is van grote waarde voor Fruit en vroeger voor Plague. Ook is het mooie aan Jack, dat hij een zachtaardig karakter heeft ;)

2: Stefan = Bushwhackers

Stefan. De gekke belg, die zijn skills duidelijk laat zien. Verdedigend en offensief echt een beer. Maar het sterkste punt van Stefan is nog wel zijn mentale kant. Totaal geen inzinkingen of het spelletje bui worden. Deze man is overduidelijk de sterkst mentale speler van W21. Zijn skills hebben fruit o.a op de been gehouden tegen Plague.

3: Harmen = Muay-Ray


Harmen. Het propeganda meneertje. Elke keer als je het AF las en je zag die snor voorbij komen, wist je dat Harmen weer had gereageerd met zijn objectieve kijk. Het is helaas naar mijn mening wel minder geworden (die objectiviteit, maarja) Heeft ervoor gezorgd dat Resist op plekkie 1 staat.

4: Warre = -Toxication-

Onze noobhater Warre :D. Een man waarvan ik eerst dacht: wat een joopie. Iemand die snel 'ontvlambaar' is en te gehecht was aan zijn scripts en zijn account. Achteraf was dit wel te begrijpen. Naarmate je meer met Warre speelt, zie je in dat hij een beslissende factor is voor elke stam. Zijn scripts en skills kunnen alle oorlogen beslissen. Topgozer die Warre!

5: Hier heb ik 3 accounts:

Bas = Caporzo, Remco/Daan = Moises & Dreadje

Bas was een geweldige leider die P|R lang heeft behouden. Zijn pareltje, jammer dat die verloren gegaan is.
Remco & Daan het duo dat elke plunderaar en rover pakte. Terrecht plek 1 gehad voor een lange tijd.
Dreadje: Een geweldige vent die voor mij de belangrijkste keuze had gemaakt om te stoppen. Diep respect voor deze man.

Mijn top 5: (kwa spelers die voor mij veel betekent hebben)

1: Mark en Stan = Aegon

Simpel: dankzij hun kon ik W21 spelen ;)

2: Jack = Twiki

Hij gaf toestemming dat ik in plague mocht spelen en heeft me goed begeleid.

3: Melroy: Ghost Insprink

Dankzij hem kwam in beter in de plague groep te liggen en toen wij samen andere spellen deden, leerde ik contacten krijgen op W25. Daarmee heb ik uiteindelijk ook die wereld gewonnen ;)

4: Daan = Moises

Supertoffe gast, die altijd neutraal blijft (in tegenstelling tot de speeders he Frans --'). Daan is altijd in voor een praatje en heeft me ook geholpen op W32 <3

5: Jorn = Jorny21 & Ivan = Chipklapper

Jorn vanwege zijn domme reacties op het AF (vroeger), daar kon ik altijd om lachen xD. Ivan zijn memes zijn gewoon leuk.

141: Jan = Kiandro-Marino

Jan is niet zo snugger en weet niet zoveel :(
 

DeletedUser

Guest
ly <3

jammer dat ik wegens tijdgebrek weinig op w32 kon doen :D maar nu speel ik al lange tijd alleen w21, w34 geent ijd voor eigenlijk :eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
ik speel er nog wel, maar ik logg eigenlijk nooit bijna laatste maand, dus ik moet weer actiever worden maar dat is lastig :p
 

DeletedUser

Guest
@ Poss : je bent mij vergeten!!!!:mad::mad::mad: Het kneusje dat van niets weet!:eek::eek::eek:
 

DeletedUser60153

Guest
Dank purpletail! Spijtig dat ik mijn objectiviteit begin te verliezen, ook al is dit te verklaren. Er zijn nog maar 2 stammen in de wereld. Het is dus heel erg wij tegen zij. Vroeger kon ik nog een sitautie schetsen van de verschillende stammen (ook omdat ik relatief veel van de wereld af wist) Daarnaast boeit het mij ook minder om diplomatiek correcte antwoorden te geven omdat ik niet meer IG actief ben.

Kleine side note, ik heb denk ik op Hurei en op Gaapje m´n grootste W21 tijd heb doorgebracht. Alleen in de laatste oorlog speelde ik op muay. Eigenlijk puur omdat Muay-ray 2 fronten zou krijgen, als 1 van de weinige Resisters en de spelers hulp nodig hadden. Aan de ene kant Lawzzz, aan de andere kant Plague. Nou dat is iets anders uitgepakt. Maar ik heb dus eigenlijk hetzelfde als Stefan gedaan, Bushwackers verlaten om aan het front te helpen. Als ik een naam achter mij zou plakken zou ik Fresomania er achter gooien.:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71860

Guest
RIP 13Lad3R

Onze ODA-bom. Fantastische spelers. Doodjammer dat dit team nooit een wereld winnend heeft afgesloten. Terwijl ik begot geen speler ken waartegen ze het onderspit zouden moeten delven.

W21 is helaas weer een legende armer :(
 
Bovenaan