Top 5 legendarische spelers van W21

DeletedUser62436

Guest
Oke lijstje nummer 2 van mij bevat 1 persoon. Hij krijgt van mij zijn geheel eigen verheven plekje omdat hij gewoon super episch is

1) Ja ik heb het natuurlijk over Daan :D
Beste farmslaaf ooit, Aardige en gezellige speler. Goed in aanvallen en deffen en staat altijd klaar voor zijn stammies.
Volgens mij ook vaak parraat om vv's te draaien.
 

DeletedUser58227

Guest
1. Mark & Max
2. Jack
3. 13LaD3R
4. Monsigneur
5. Nog een hoop meer

Willekeurig lijstje dat de afgelopen 5 sec in me opkwam.
 

DeletedUser60153

Guest
Lol full time. Meest legendarische spelers over heel w21 en dan enkel stamgenoten opnoemen. Kortzichtig is volgens mij nog niet genoemd, en zeker off topic.

Zelfs CR en Ash hebben meer betekent voor w21 dan de meeste lui in je rijtje.

Stan jij zet er account genoten bij, objectiviteit... Maar goed, zoals je zelf al zegt een rijtje wat in 5 sec opkomt.

Steven maak zelf eens eerst een lijstje vooraleer er commentaar gegeven wordt :p

Het lijkt me raar als er alleen commentaar gegeven mag worden nadat Steven z´n lijstje heeft gepost... Leuke formulering en cool doen met woorden maar ´t slaat nergens op.

Btw post zelf ook een lijstje ;)
 

DeletedUser62436

Guest
Lol full time. Meest legendarische spelers over heel w21 en dan enkel stamgenoten opnoemen. Kortzichtig is volgens mij nog niet genoemd, en zeker off topic.

Zelfs CR en Ash hebben meer betekent voor w21 dan de meeste lui in je rijtje.

Stan jij zet er account genoten bij, objectiviteit... Maar goed, zoals je zelf al zegt een rijtje wat in 5 sec opkomt.



Het lijkt me raar als er alleen commentaar gegeven mag worden nadat Steven z´n lijstje heeft gepost... Leuke formulering en cool doen met woorden maar ´t slaat nergens op.

Btw post zelf ook een lijstje ;)

Kan jij wel lezen? Ik zeg toch dat ik niemand in resist ken (1 iemand en dat is daan) Ik zou wel mensen in resist kunnen opnoemen maar dan kan ik geen normale onderbouwing geven.
Zoals ik al aangaf zullen er in resist zeker toppers zitten die in zo'n top 5 horen te komen.
Nu ken ik alleen niemand in die stam dus is het voor mij ook lastig te zeggen wie die toppers zijn.
 

DeletedUser

Guest
Hier komt dan mijn lijstje.

1. Warre, Fantastische speler in zowel defensief als offensief opzicht. Buiten de sterke punten daarin maakt hij nog eens mooie scripts die ingezet kunnen worden in de stam. Ook schrikt hij er niet van om vv's te pakken indien dit nodig is.

2. Dread, Super gast waarmee ik lang en veel samengewerkt heb om Plague overeind te houden en te laten knallen. /verder was hij defensief een beest en presteerde hij offensief ook super.

3. Harmen, Propagandakanon alom. Vele mooie posts gemaakt die als voorbeeld voor vele kunnen dienen. Verder is zijn werk in belang van resist zeer belangrijk geweest voor de wereldvorming

4. Stefan, Fantastische leider die in het verleden, heden en de toekomst belangrijk is geweest en zal zijn voor Fruit. Hij is de hoofdleider van Fruit. en laat dit zo nu en dan ook gelden bij leden die het nodig hebben. Verder kent hij het spel prima en handhaafd hij zich offensief en defensief goed en is hij van belangrijke waarde voor de stam.

5. Eigenlijk kunnen hier meerdere namen geplaatst worden daar er nog zoveel mensen van belangrijke waarde zijn geweest op w21 en nog steeds zijn. Maar als ik er toch nog 1 moet noemen is het mijn 1e serieuze tegenstander op deze wereld genaamd Silent Runner. Super persoonlijkheid en veel gesprekken mee gehad. Helaas voor hem moest hij toch het onderspit delven, maar hij heeft zich kranig geweerd.
 

DeletedUser65039

Guest
1. Jack/Twiki - Fantastische leider met een enorme inzet voor zijn stam. Belangrijke speler in zowel Plague als Fruit..
2. Stefan/The Bushwackers/Team Cameltoe (en de rest van de Fruit. leiding) - Fruit. was wel een van de laatste stammen waarvan ik verwacht had dat ze nog zouden meedingen naar de wereldoverheersing. Dit fantastische leidersteam heeft dat toch goed voor elkaar gekregen :)
3. De andere kant. En daar bedoel ik het leidersteam (of wie er dan ook verantwoordelijk is voor die beestachtige stam) van Resist mee. Eis de punten maar op :)
4. Dreadking, omdat het gewoon een geweldige speler is met een epische persoonlijkheid :D
5. Edward/Ettie1/Ettie2 (oorspronkelijk) - Enorm goede en gezellige speler. Dat iemand zoveel tijd kan hebben.
 

DeletedUser58227

Guest
Lol full time. Meest legendarische spelers over heel w21 en dan enkel stamgenoten opnoemen. Kortzichtig is volgens mij nog niet genoemd, en zeker off topic.

Zelfs CR en Ash hebben meer betekent voor w21 dan de meeste lui in je rijtje.

Stan jij zet er account genoten bij, objectiviteit... Maar goed, zoals je zelf al zegt een rijtje wat in 5 sec opkomt.



Het lijkt me raar als er alleen commentaar gegeven mag worden nadat Steven z´n lijstje heeft gepost... Leuke formulering en cool doen met woorden maar ´t slaat nergens op.

Btw post zelf ook een lijstje ;)

Ik wil gerust een lijstje op bijv pure skills maken, maar voor 5 mensen is dat erg krap. Je doet al snel iemand te kort, omdat er vaak nog wel enkele meer bijpassen. En misschien wordt mijn lijstje dan ook wat te eenzijdig :p
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt me raar als er alleen commentaar gegeven mag worden nadat Steven z´n lijstje heeft gepost... Leuke formulering en cool doen met woorden maar ´t slaat nergens op.

Btw post zelf ook een lijstje ;)

Ik heb nergens gezegd dat hij geen commentaar mag geven, heb hem alleen verzocht zelf ook een lijstje te posten voordat ik hem andermans lijstje wil zien afkraken. Ik snap zijn mening wel, maar het is toch ieders eigen opinie om hierin iets op te schrijven. Ikzelf heb nu net een lijstje geplaatst alleen kon dat vanmiddag niet omwille dat ik op mijn mobiel zat en het dan gewoon niet fatsoenlijk werkt :p
 
Reactiescore
323
Mijn lijstje.

1. Jack, heeft Plague gereanimeerd toen de boel op instorten stond. Daarna heeft hij er met oa Draakje er een stabiele stam van gemaakt.
2. Stefan. Een topleider voor Fruit. Ook aanvallend/verdedigend top
3. Harmen. Propagandakanon voor Resist. De helft van zn posts kloppen niet 100% maar hij laat het toch atlijd geloofwaardig overkomen. Ook een kwaliteit
4. Steven. Medevormer van LawZzZ, ook ex leider, en een geweldig persoon om mee samen te spelen toen hij nog actief was :D (w25 ^^) Ook nog altijd actief op de fora
5. Team Ghost. Jeroen, die de boel heeft opgebouwd, Melroy die me terug naar W21 heeft gehaald toen ik gestopt was :p En mezelf natuurlijk. Kheb Plague bij elkaar gerekruit, daarna geprobeerd de stam te laten vallen, heb nog een tijdje in LawZzZ gespeeld en zit nu bij de voormalige vijand Fruit. :D:D:D:D :$
 

DeletedUser

Guest
Kheb Plague bij elkaar gerekruit, daarna geprobeerd de stam te laten vallen, heb nog een tijdje in LawZzZ gespeeld en zit nu bij de voormalige vijand Fruit. :D:D:D:D :$

Dit kan echt niet iedereen hoor; Hele prestatie. Vooral dat iedereen je aardig blijft vinden :D
 

DeletedUser60153

Guest
Mensen het gaat niet om de beste speler op dit moment he. De meest legendarische speler van heel w21. (en ik ben ook redelijk kort door de bocht geweest, ik ga hem later uitbreiden, maar ik denk dat ik met Jack, Koen, Bas (caporzo), Stefan al redelijk in de goeie richting zit)
 

DeletedUser

Guest
Legendarisch kan op verschillende vlakken zijn hé. Bij jou staat legendarisch (imo) gelijk aan het meest bepalend. Andere mensen kunnen een andere invulling van het begrip 'legendarisch' geven.
 

DeletedUser

Guest
Legendarisch kan op verschillende vlakken zijn hé. Bij jou staat legendarisch (imo) gelijk aan het meest bepalend. Andere mensen kunnen een andere invulling van het begrip 'legendarisch' geven.

En bij sommige staat legendarisch gelijk met 'mijn grappige n00bco die voor de rest niemand kent'.

Pretty legendary :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Weet ik wel :p Maar ik wil alleen maar duidelijk maken dat er verschillende interpretaties van 'legendarisch' zijn. Dat enkele lijstjes helemaal niet objectief zijn, is wel duidelijk.
 

DeletedUser

Guest
Weet ik wel :p Maar ik wil alleen maar duidelijk maken dat er verschillende interpretaties van 'legendarisch' zijn. Dat enkele lijstjes helemaal niet objectief zijn, is wel duidelijk.

Tuurlijk zijn verschillende interpretaties goed. Maar sommige zijn gewoon te lame, waar niemand anders buiten de poster zelf zich mee kan identificeren.

De oorlogsverklaringen die Maikelzzz aan het adres van de alliantie en Hap schreef... Die keer dat die 5X op rij grootmacht had tegen Fruit/War en dat ons liet weten door nonstop het forum onder te spammen. Zijn forumstijl met de duizelingwekkende emoticons achter elke zin... etc etc. En bovenal: 'Mijn' :D :D

True Legend
 
Bovenaan