Top 5 legendarische spelers van W21

Deleted User - 24028

Guest
RIP 13Lad3R

Onze ODA-bom. Fantastische spelers. Doodjammer dat dit team nooit een wereld winnend heeft afgesloten. Terwijl ik begot geen speler ken waartegen ze het onderspit zouden moeten delven.

W21 is helaas weer een legende armer :(

Hoe komt dat eigenlijk ?
 

DeletedUser

Guest
Oorspronkelijke spelers waren al een hele tijd geleden gestopt, dus het acc stond al lange tijd (te lang) onder vv.
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus hun eigen keuze dan om de wereld niet af te sluiten :D
Winnend is ofc niet hun keuze, dat was nooit gelukt...
 

DeletedUser

Guest
Dus hun eigen keuze dan om de wereld niet af te sluiten :D
.

Het is inderdaad hun keuze geweest om er radicaal mee te stoppen en dus ook het ww niet over te dragen. Alleen de vv is afgegeven. Dat is een te respecteren keuze van eigenaren van een account.
 

Deleted User - 24028

Guest
13LaD3R had meer in hun mars dan jou hoor Warre

Tuurlijk... Faalhaas :rolleyes:

Het is inderdaad hun keuze geweest om er radicaal mee te stoppen en dus ook het ww niet over te dragen. Alleen de vv is afgegeven. Dat is een te respecteren keuze van eigenaren van een account.

Uiteraard is dat hun eigen keuze... maar hierboven werd precies gedaan of dat acc en zijn spelers zijn gedwongen moeten stoppen ofzo. Daarom...
 

Deleted User - 24028

Guest
Hoe moet ik dat nu weten ? Ik heb nooit tegen hem gelegen en nooit werk van hem gezien.
Enige wat ik weet is dat die ziek veel off heeft... En dat hij graag aanvalt.
Zou niet eens weten of die kan deffen, en zen defskills zullen dan wel zeer hoog moeten zijn als hij zo weinig def heeft.

Feit is dat iedereen hier jou 1 vs 1 aankan. De rest staat niet vast.
 

DeletedUser

Guest
Wie kan het nu schelen wie wie ownt in een 1 vs 1. Juist ja, niemand.
 

Deleted User - 24028

Guest
Wie kan het nu schelen wie wie ownt in een 1 vs 1. Juist ja, niemand.

Wel als we 2 mensen (1 van fruit en 1 van resist) uitkiezen die eerst alle anderen van eigen stam opedelen tot ze met 2 op de wereld overblijven en dan een 1 vs 1 uitvechten :D
 
Reactiescore
324
Ook nog een lijstje van mijn kant. Er zijn teveel kandidaten.. ik zal zo objectief mogelijk proberen te kijken. Naar heel W21.

1. Jack (nu Ghost iSprink) Kwam in Plague op toen alles mis leek te gaan. Hij nam vanuit het niets het initiatief en heeft het tot de meest toonaangevende en stabiele stam van W21 gevormd, die helaas viel. Werd leider van Fruit en ik heb nu de eer om samen met hem op Ghost te spelen :)
2. Stefan (nu Team Cameltoe) Heeft van de voormalige noobstam Fruit. een geweldige topstam gecreeerd, natuurlijk met de hulp van medeleiders, ik zit nu met veel plezier in Fruit., met voormalige noobs als the speeders en ejo :D
3. Harmen. (Fresomania, Hurei, Muay-Ray) Propaganda kanon van Resist. Beweert gestopt te zijn maar ik geloof er niets van. Voor een 'gestopt' persoon weet hij teveel wat er gaande is op W21 en laat geen kans lopen om zijn stam in een positief daglicht te zetten ten koste van de vijand, Fruit.
4. Steven (voorheen zonpon, Moises) Medeoprichter van een van de beste stammen die W21 heeft gekend. Superactief in zijn tijd, dat heb ik mogen ondervinden toen ik met hem en Jack op W25 was gestart. Ook actief op het forum, nu schrijver van een geweldig topic.
5. Erg veel mensen verdienen nog een plaatsje. Melroy bijvoorbeeld, Vendoux, 13lad3r, Daan (Moises), Philips, Warre. Ik wil en kan niet kiezen, dus deze plek is voor jullie allemaal.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser60153

Guest
Ook nog een lijstje van mijn kant. Er zijn teveel kandidaten.. ik zal zo objectief mogelijk proberen te kijken. Naar heel W21.
3. Harmen. (Fresomania, Hurei, Muay-Ray) Propaganda kanon van Resist. Beweert gestopt te zijn maar ik geloof er niets van. Voor een 'gestopt' persoon weet hij teveel wat er gaande is op W21 en laat geen kans lopen om zijn stam in een positief daglicht te zetten ten koste van de vijand, Fruit.

Haha, dankje!

Ik ben wel helemaal totaal gestopt. Alleen word ik op de hoogte gehouden via de whap, af en toe loggen op skype en ik lees het AF. Ook ken ik Resist dondersgoed dat ik in een kwartiertje het forum lezen ong kan inschatten hoe het ervoor staat. Ik heb nog wel een account met inloggegevens tot m'n beschikking, maar ik log niet dagelijks om de stam te leiden ofzo. Soms stiekem kijken :)

Daarnaast vind ik het spijtig dat iedereen mij enkel ziet als propaganda kanon. Meeste werk heb ik IG zitten :p Ik zou liever als leider die propaganda kon voeren gezien.
 

DeletedUser62862

Guest
Daarnaast vind ik het spijtig dat iedereen mij enkel ziet als propaganda kanon. Meeste werk heb ik IG zitten :p Ik zou liever als leider die propaganda kon voeren gezien.

Gewoon doen waar je goed in bent , propaganda maken :D
 

DeletedUser

Guest
Haha, dankje!

Ik ben wel helemaal totaal gestopt. Alleen word ik op de hoogte gehouden via de whap, af en toe loggen op skype en ik lees het AF. Ook ken ik Resist dondersgoed dat ik in een kwartiertje het forum lezen ong kan inschatten hoe het ervoor staat. Ik heb nog wel een account met inloggegevens tot m'n beschikking, maar ik log niet dagelijks om de stam te leiden ofzo. Soms stiekem kijken :)

Daarnaast vind ik het spijtig dat iedereen mij enkel ziet als propaganda kanon. Meeste werk heb ik IG zitten :p Ik zou liever als leider die propaganda kon voeren gezien.

Resist is wel een heel stuk in gekakt sinds dat jij weg bent :p Waar blijven de imens tactische massa's zo als die op dread? :D
 
Bovenaan