Top 5 legendarische spelers van W21

DeletedUser

Guest
achja je kan niet alleen hebben :p

22ste van deze maand stop ik volledig met tw heb me wereld gewonnen en vind het wel mooi geweest :p
gaat het dan ook bergaf met tw?:p

Nu jij ermee kapt zakt het weer een beetje meer.

Hmmm, ik betwijfel of jij er definitief mee kan stoppen. Maar succes ermee Yoeri :D
 

DeletedUser50691

Guest
ik niet voor mij is wel het wel zeker heb nog nooit zo zeker van me zaak geweest ;)

veel plezier voor de rest iedereen ;)
thnx man ;)
 

DeletedUser

Guest
ik niet voor mij is wel het wel zeker heb nog nooit zo zeker van me zaak geweest ;)

veel plezier voor de rest iedereen ;)
thnx man ;)

Je klinkt overtuigd. Kom van tijd hier nog wel eens langs wil je. Er is namelijk altijd wel een moment dat je niet weet wat doen :D.

Iemand moet St. Jimmy met de voeten op de grond houden :p
 

DeletedUser58227

Guest
Niet gaan Yoeri :( Ik zal nog eens inloggen op .Badnews dan? :D
 

DeletedUser60153

Guest
5 legendarische spelers;

1. Koen (target) Bijzonder stabiel leidersfiguur.
2. Harmen (muay-ray, hurei, gaapje, fresomania) Tomeloze inzet en bijzonder goed in vv's draaien
3. Jelle en Valere (Hurei) Stabiele factor die je graag in je team erbij wil hebben. Altijd in voor aanvallen en verdedigen.
4. Jozien en Kris (Unknownn.) Knap dat jullie je staand houden en blijven houden in het centrum van de wereld
5. Dread Knap dat je nog steeds staat, je hebt al aardig wat te verduren gehad

:D

Oprichters van Resist :)
 

DeletedUser45033

Guest
ik niet voor mij is wel het wel zeker heb nog nooit zo zeker van me zaak geweest ;)

veel plezier voor de rest iedereen ;)
thnx man ;)

komaan yoeri, we moeten toch eens een battle samen uitvechten. Schrijf je in voor tw2 dan gaan we daar eens knallen
 

DeletedUser

Guest
Valt ook maar te zien wat je staand houden noemt :D

wat lul jij nou weer ? 18 dorpjes verloren (na terug edelen in totaal).. poeh poeh // tis een schande :rolleyes:

maar goed als je blij wordt van zulke opmerkingen . pfff

@ andre : bedankt voor de notering


nou mijn rijtje dan legendarische figuren van w21 AF en IG

1 chipklapper : voor zijn legendarische prents
2 moises : goeie spelers passeren hier de revue ;)
3 warre : voor zijn legendarische onzin (nog nooit zoveel onzin uit iemand zien komen , gewoon legendarisch)
4 fresomania en vendoux: legendarische figuren op w21 (en aangezien ze er zelf om vragen :p )
5 voltallige leiding resist .... nummer 1 positie is legendarisch na die anti periode ;) maar zeker verdiend
 

Deleted User - 24028

Guest
wat lul jij nou weer ? 18 dorpjes verloren (na terug edelen in totaal).. poeh poeh // tis een schande :rolleyes:

maar goed als je blij wordt van zulke opmerkingen . pfff

Hoe er op jou account gedeft is is idd een schande... Als jij vind van niet zegt dat meer over jou dan over mij hoor ;)
Het dorpsverlies is (nog) niet zo groot. Maar dat wilt niet zeggen dat er goed gedeft is ! Verder vind ik het vooral grappig dat je hier wel met mij wilt praten/op mijn reacties in gaat maar mijn ingame pms blockt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hoe er op jou account gedeft is is idd een schande... Als jij vind van niet zegt dat meer over jou dan over mij hoor ;)
Het dorpsverlies is (nog) niet zo groot. Maar dat wilt niet zeggen dat er goed gedeft is ! Verder vind ik het vooral grappig dat je hier wel met mij wilt praten/op mijn reacties in gaat maar mijn ingame pms blockt :eek:

nou zegt helemaal niks over mij ... denk dat "jouw" account al meer aan mij is kwijt geraakt had ik niet altijd een massa voor nodig

en wat praat je nu weer over jouw account en dat ik niet met je wil praten ???
oja
1 het is niet jouw account ,
2 waarom zou ik in game met je willen praten ? praat alleen met stamgenoten in game
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
nou zegt helemaal niks over mij ... denk dat "jouw" account al meer aan mij is kwijt geraakt had ik niet altijd een massa voor nodig

en wat praat je nu weer over jouw account en dat ik niet met je wil praten ???
oja
1 het is niet jouw account ,
2 waarom zou ik in game met je willen praten ? praat alleen met stamgenoten in game

Mijn account is meer aan jou kwijtgeraakt dan andersom -> correct !
Ikzelf daarintegen heb enkel winsten geboekt en ben niks kwijtgeraakt aan jou...

Ik spreek dan ook alleen over de tijd sinds ik vast op het acc speel, en niet er voor.
Als ik de rest hierboven lees lijkt het btw alsof jij niet eens weet dat ik daar al langere tijd vast speel :eek:
Wel een beetje je buurt in de gaten houden hee... anders kom je nog voor verassingen te staan :D

Je hebt uiteraard het volste recht om mij te blocken, maar de manier waarop je dat gedaan heeft is gewoon beschamend :eek:
 

DeletedUser

Guest
Mijn account is meer aan jou kwijtgeraakt dan andersom -> correct !
Ikzelf daarintegen heb enkel winsten geboekt en ben niks kwijtgeraakt aan jou...

Ik spreek dan ook alleen over de tijd sinds ik vast op het acc speel, en niet er voor.
Als ik de rest hierboven lees lijkt het btw alsof jij niet eens weet dat ik daar al langere tijd vast speel :eek:
Wel een beetje je buurt in de gaten houden hee... anders kom je nog voor verassingen te staan :D

Je hebt uiteraard het volste recht om mij te blocken, maar de manier waarop je dat gedaan heeft is gewoon beschamend :eek:

ik zeg ook idd jouw account , want weet dus ook dat jij er al langer opzit merkte ik ineens toen er wel gedeffed werd ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
ik zeg ook idd jouw account , want weet dus ook dat jij er al langer opzit merkte ik ineens toen er wel gedeffed werd ;)

Ik citeer letterlijk van hierboven.. rara waar spreek je jezelf tegen:
citaat 1: "1 het is niet jouw account , "
citaat 2: "ik zeg ook idd jouw account"

Waarom zeg je eerst dat het mijn acc niet is, om daarna te zeggen dat je weet dat ik er speel (en het dus mijn acc is) (facepalm)

Verder vind ik het grappig dat jij zegt dat er gedeft wordt ineens... Hoe ben je daar achter gekomen ? Ingefluisterd door je stamgenoten die - in tegenstelling tot jou - wel aanvallen sturen ? Want van jou zielige 500 aanvalletjes op zo een lange tijd kan je niet veel afleiden hoor :eek:
 
Bovenaan