Top 5 legendarische spelers van W21

DeletedUser57071

Guest
Zal alles vrijdag of zaterdag update en de lay-out even mooi maken. Mijn lijstje komt dan ook meteen :p
 

DeletedUser63278

Guest
Miljaar, lang geleden sind mijn laatste post op het AF ... Heeft me een paar weken gekost om Team Cameltoe (voormalig JBO) naar men hand te zetten, maar het staat nu stevig en ik speel uiteraard alleen, heb een hekel aan co's omdat ik geen vuiltje wil zien liggen in men cluster.

Mooi initiatief dit topic en bedankt voor de nominaties :p

Mijn top 5:

1/ Jack-Zoepie: Onvermoeibaar, een mega massplanner en deffer. Op handen gedragen in fruit en gewoonweg een gezellige kerel. Hij had onmiddellijk een mooie klik met de rest van het leidersteam in fruit. Is eigenlijk sinds de start van w21 een doorn in het oog van zijn vijanden geweest en zo hoort het :)
2/ Schipsmark: Niet echt actief op het AF doch een medeleider uit fruit wie zijn diplomatieke skills ik een fractie zou willen erven. Waar ik men geduld verlies en tegen het exploderen aan sta is hij er (en Jack)
3/ Warre: Gewoon omdat hij zo lelijk is :D De man met wie ik destijds in fruit een megafront had en degene die me dag en nacht amuseerde met aan te vallen als en gek. Warre op een goede dag heeft al meerdere spelers op hun moeder doen roepen (behalve mij :p)
4/ Harmen: Omdat hij een enorm lelijke snor heeft. Iemand die er mee heeft voor gezorgd dat W21 nu klaar is voor een lang durende megaclash (laat ons hopen).
5/ Fierce Force: Om al zijn skills aan Warre en Jack te hebben overgedragen .... volgens eigen zeggen. De grootste luchtbel ooit die na een weigering van zijn solli in friut de boel op BB zette (raar dat hij dat knopje ooit heeft gevonden)


Voila zie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Miljaar, lang geleden sind mijn laatste post op het AF ... Heeft me een paar weken gekost om Team Cameltoe (voormalig JBO) naar men hand te zetten, maar het staat nu stevig en ik speel uiteraard alleen, heb een hekel aan co's omdat ik geen vuiltje wil zien liggen in men cluster.

Mooi initiatief dit topic en bedankt voor de nominaties :p

Mijn top 5:

1/ Jack-Zoepie: Onvermoeibaar, een mega massplanner en deffer. Op handen gedragen in fruit en gewoonweg een gezellige kerel. Hij had onmiddellijk een mooie klik met de rest van het leidersteam in fruit. Is eigenlijk sinds de start van w21 een doorn in het oog van zijn vijanden geweest en zo hoort het :)
2/ Schipsmark: Niet echt actief op het AF doch een medeleider uit fruit wie zijn diplomatieke skills ik een fractie zou willen erven. Waar ik men geduld verlies en tegen het exploderen aan sta is hij er (en Jack)
3/ Warre: Gewoon omdat hij zo lelijk is :D De man met wie ik destijds in fruit een megafront had en degene die me dag en nacht amuseerde met aan te vallen als en gek. Warre op een goede dag heeft al meerdere spelers op hun moeder doen roepen (behalve mij :p)
4/ Harmen: Omdat hij een enorm lelijke snor heeft. Iemand die er mee heeft voor gezorgd dat W21 nu klaar is voor een lang durende megaclash (laat ons hopen).
5/ Fierce Force: Om al zijn skills aan Warre en Jack te hebben overgedragen .... volgens eigen zeggen. De grootste luchtbel ooit die na een weigering van zijn solli in friut de boel op BB zette (raar dat hij dat knopje ooit heeft gevonden)


Voila zie

Met jouw laatste puntje lach ik wel zeer gigantisch hard haha xD FF die mij TW geleerd heeft? :p HAHA xD
 

DeletedUser

Guest
FF was bij ons ook geweigerd en was ook aan het dreigen met BB zetten loool :D
 

DeletedUser58227

Guest
Mensen het gaat niet om de beste speler op dit moment he. De meest legendarische speler van heel w21. (en ik ben ook redelijk kort door de bocht geweest, ik ga hem later uitbreiden, maar ik denk dat ik met Jack, Koen, Bas (caporzo), Stefan al redelijk in de goeie richting zit)

Dan heb je het enkel over mensen die de leiding waren in een bepaalde stam. Je kunt het uiteraard ook goede, gestopte accounts ;) Er zijn zoveel top 5 lijstjes te maken. En vaak zul je zien dat een top 5 erg beknopt is en je die graag al snel uit wil breiden.
 

DeletedUser

Guest
En dan denkt hij zeker ook nog dat iemand er een f*ck om geeft...

Anyway, mijn lijstje:

1. Dreadking - Zeer goede speler en leider. Bovenal een fantastische (legendarische) persoonlijkheid.
2. Zoeperman - Goede leider. Heeft zeer veel voor Plague gedaan en betekent nog altijd veel voor Fruit.
3. Fresomania - Samen met de andere Resist-leiders met wie hij Resist naar de top heeft gewerkt.
4. Edward (ettie) - Gezellige speler die samen met de rest van de LawZzZ-leiding ook wel invloed heeft gehad in W21.
5. Chiplapper - Goede, gezellige speler, verdient hier ook wel een plekje. :)
6. JaTu - Sorry man, je valt net buiten de boot, maar deze geweldige speler met goede persoonlijkheid moest ik ook nog ff noemen. :p
 

DeletedUser62862

Guest
top5.jpg


Nou ook eens mijn mening !

1 - Dreadje
Beste speler die ken . Punt uit .....
2 - Zoepie
Ook hier kan ik maar kort en krachtig zijn : prachtige speler met zeer goede kwaliteiten.
3 - Harmen
Je kan er van vinden wat je wil hij blijft altijd respectvol (op zijn manier) tegenover andere spelers.
Daarbij lees ik zijn posts graag

4 - Moises
Staat daar natuurlijk niet zomaar op 1
5 - Ervee
Deze speler hoor je zelden maar is er altijd voor iedereen.
Wordt nooit genoemd , dus ik doe het maar eens


Daarbij kan ik er nog wel wat opnoemen maar heet niet voor niets Top 5
 

DeletedUser

Guest
Goede lijst. Dreadje is idd al de hele wereld lang het coreaccount bij uitstek :D
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me vrij nauwkeurig. Ik heb het over ingame spel (stammen leiden, het spel spelen etc...). Het AF is hier ff buiten beschouwing gelaten.

Bug Me Not
13Lad3r
Monsigneur
Ettie2
DreadKing


Ze zijn ondertussen wel allemaal gestopt of alleszins inactief denk ik. Maar de meesten hebben hier lang gespeeld :)

Bug Me Not. Knalaccount dat een toprang wist te versieren. Heel vreemde speler. Zat ook alleen in een stam en kwam niet op het AF. Sowieso meest mysterieuze speler, en daarom 1 van de 5 meest legendarische.

13Lad3r. Ja, waar te beginnen. Is gewoon een absolute topspeler. Speelt ook samen met de zus op het account :D. Deze familieband is niet kapot te spelen. Sterker: ze spelen iedereen kapot. Heeft als geen ander de intelligentie om een speler volledig kapot te spelen, ook al staat die volgestacked (zoals Lemonaccount Lauty dat was. Kan ook erg goed omspringen met de kerkjes op deze wereld. Volgens mij is ie geen katholiek :D

Monsigneur: Lange tijd nummer 1 ODA, tot zijn maatje 13Lad3r hem in haalde. Naast zijn hersenloos ODAgegeil (remember het rapportje met zijn bereden boogschutters)heeft het account ook een ban of 3/4 aangesmeerd gekregen. En toch staat het account nog steeds. Ongezien.

Ettie1: Ongetwijfeld de beste stamleider die W21 heeft gehad. Voor de tijd dat ie speelde toch. Een bom activiteit. Ook de reden van zijn 2 stops hier. Een stam met een actieve Ed aan het roer kan onmogelijk vallen. Het was dan ook een plezier om met hem LawZzZ op te richten en te leiden :). Naast zijn kwaliteiten als stamleider stond die natuurlijk ook een tijd op plek 1. Dat gaan we nog bijna vergeten :D

Dreadking: Een account dat altijd al in de vuurlinie heeft gelegen. En zich altijd met glans staande heeft gehouden. Zowel aanvallend als verdedigend sterk. En dat is vaak op de proef gesteld. Daarnaast ook een aangenaam persoon en leider.
Ook de troll op het AF dat hij zei dat ie nog 500 edels had anderhalf jaar geleden kon ik best smaken. Maar dat terzijde :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54934

Guest
1. 94DRachIR94
2. 94DRachIR94
3. 94DRachIR94
4. 94DRachIR94
5. 94DRachIR94
 

DeletedUser55442

Guest
5 legendarische spelers;

1. Koen (target) Bijzonder stabiel leidersfiguur.
2. Harmen (muay-ray, hurei, gaapje, fresomania) Tomeloze inzet en bijzonder goed in vv's draaien
3. Jelle en Valere (Hurei) Stabiele factor die je graag in je team erbij wil hebben. Altijd in voor aanvallen en verdedigen.
4. Jozien en Kris (Unknownn.) Knap dat jullie je staand houden en blijven houden in het centrum van de wereld
5. Dread Knap dat je nog steeds staat, je hebt al aardig wat te verduren gehad
 

DeletedUser50691

Guest
Lijkt me vrij nauwkeurig. Ik heb het over ingame spel (stammen leiden, het spel spelen etc...). Het AF is hier ff buiten beschouwing gelaten.




Ze zijn ondertussen wel allemaal gestopt of alleszins inactief denk ik. Maar de meesten hebben hier lang gespeeld :)

Bug Me Not. Knalaccount dat een toprang wist te versieren. Heel vreemde speler. Zat ook alleen in een stam en kwam niet op het AF. Sowieso meest mysterieuze speler, en daarom 1 van de 5 meest legendarische.

13Lad3r. Ja, waar te beginnen. Is gewoon een absolute topspeler. Speelt ook samen met de zus op het account :D. Deze familieband is niet kapot te spelen. Sterker: ze spelen iedereen kapot. Heeft als geen ander de intelligentie om een speler volledig kapot te spelen, ook al staat die volgestacked (zoals Lemonaccount Lauty dat was. Kan ook erg goed omspringen met de kerkjes op deze wereld. Volgens mij is ie geen katholiek :D

Monsigneur: Lange tijd nummer 1 ODA, tot zijn maatje 13Lad3r hem in haalde. Naast zijn hersenloos ODAgegeil (remember het rapportje met zijn bereden boogschutters)heeft het account ook een ban of 3/4 aangesmeerd gekregen. En toch staat het account nog steeds. Ongezien.

Ettie1: Ongetwijfeld de beste stamleider die W21 heeft gehad. Voor de tijd dat ie speelde toch. Een bom activiteit. Ook de reden van zijn 2 stops hier. Een stam met een actieve Ed aan het roer kan onmogelijk vallen. Het was dan ook een plezier om met hem LawZzZ op te richten en te leiden :). Naast zijn kwaliteiten als stamleider stond die natuurlijk ook een tijd op plek 1. Dat gaan we nog bijna vergeten :D

Dreadking: Een account dat altijd al in de vuurlinie heeft gelegen. En zich altijd met glans staande heeft gehouden. Zowel aanvallend als verdedigend sterk. En dat is vaak op de proef gesteld. Daarnaast ook een aangenaam persoon en leider.
Ook de troll op het AF dat hij zei dat ie nog 500 edels had anderhalf jaar geleden kon ik best smaken. Maar dat terzijde :cool:

dankjewel :) was een leuke tijd hier op w21 wil daarvoor toch iedereen bedanken :)
 

DeletedUser

Guest
dankjewel :) was een leuke tijd hier op w21 wil daarvoor toch iedereen bedanken :)

Insgelijks. Jij was 1 van die kleurrijke figuren die van W21 een interessante wereld maakten. Na W21 ging het stilletjesaan bergaf. Of zeg maar kei hard (W22 :D)
 

DeletedUser50691

Guest
achja je kan niet alleen hebben :p

22ste van deze maand stop ik volledig met tw heb me wereld gewonnen en vind het wel mooi geweest :p
gaat het dan ook bergaf met tw?:p
 
Bovenaan