DeletedUser
Guest
ja maar mij hoor je op 1 te zetten, dus plek genoeg 

Steven maak zelf eens eerst een lijstje vooraleer er commentaar gegeven wordt![]()
Lol full time. Meest legendarische spelers over heel w21 en dan enkel stamgenoten opnoemen. Kortzichtig is volgens mij nog niet genoemd, en zeker off topic.
Zelfs CR en Ash hebben meer betekent voor w21 dan de meeste lui in je rijtje.
Stan jij zet er account genoten bij, objectiviteit... Maar goed, zoals je zelf al zegt een rijtje wat in 5 sec opkomt.
Het lijkt me raar als er alleen commentaar gegeven mag worden nadat Steven z´n lijstje heeft gepost... Leuke formulering en cool doen met woorden maar ´t slaat nergens op.
Btw post zelf ook een lijstje![]()
Lol full time. Meest legendarische spelers over heel w21 en dan enkel stamgenoten opnoemen. Kortzichtig is volgens mij nog niet genoemd, en zeker off topic.
Zelfs CR en Ash hebben meer betekent voor w21 dan de meeste lui in je rijtje.
Stan jij zet er account genoten bij, objectiviteit... Maar goed, zoals je zelf al zegt een rijtje wat in 5 sec opkomt.
Het lijkt me raar als er alleen commentaar gegeven mag worden nadat Steven z´n lijstje heeft gepost... Leuke formulering en cool doen met woorden maar ´t slaat nergens op.
Kheb Plague bij elkaar gerekruit, daarna geprobeerd de stam te laten vallen, heb nog een tijdje in LawZzZ gespeeld en zit nu bij de voormalige vijand Fruit.:$
Dit kan echt niet iedereen hoor; Hele prestatie. Vooral dat iedereen je aardig blijft vinden![]()
Legendarisch kan op verschillende vlakken zijn hé. Bij jou staat legendarisch (imo) gelijk aan het meest bepalend. Andere mensen kunnen een andere invulling van het begrip 'legendarisch' geven.
Weet ik welMaar ik wil alleen maar duidelijk maken dat er verschillende interpretaties van 'legendarisch' zijn. Dat enkele lijstjes helemaal niet objectief zijn, is wel duidelijk.