DeletedUser
Guest
dan heb ik niks gezegt 
Je leidt geen mensen op maar je geeft ze wel tips, contradictie pur sang. Dat is opleiden Jack. En niet aankomen dat je daar anders tegenaan kijkt, want opleiden is gewoon ze hulpmiddelen aanreiken zodat ze beter worden. Je kan daar ook weinig aan veranderen omdat in je aard zit dat je het zelf allemaal wil regelen. Dat zit als 't goed is in de aard van elke leider, zelf voor je zaakjes zorgen. Maar je geeft zelf daarvoor aan dat jij druk was in RL en TW waardoor er later geen check meer is geweest terwijl je dat best had kunnen delegeren. Uit dat stukje haal ik dat je alles zelf wilt regelen, want waarom zou je anders niet iemand anders dit laten doen?
Thx Mike.
Overigens, Jack, kun je hieruit duidelijk afleiden dat het nieuws van jouw overstap echt niet zo belangrijk is. Mike is een actieve speler en post ook veel in de chat. Dat hij niet weet dat je overgestapt bent, is nog het beste bewijs van wat ik heb zitten zeggen. Als dat nieuws wel degelijk belangrijk was geweest, hadden we er waarschijnlijk wel over gesproken in de chat. En jij maar denken dat wij een massa doen op Ghost omwille van jouWat een dunk heb jij wel niet van jezelf.
Je kunt je ook af en toe bezig houden op W21 hoor![]()
dan heb ik niks gezegt![]()
Zelfs CR en Ash hebben meer betekent voor w21 dan de meeste lui in je rijtje.
Ik denk dat ik een behoor tot één van de spelers die toch wel heel veel invloed op het verloop van W21 heeft gehad.![]()
Ik denk dat ik een behoor tot één van de spelers die toch wel heel veel invloed op het verloop van W21 heeft gehad.![]()
Ik heb geen kwaad gesticht.Invloed in de zin van kwaad stichten,
Iets met een pot en een ketel?ruzie stoken
Eh nee?en bullshit lullen (nog meer dan Harmen)
Mensen als in enkel en alleen Warre zelf bedoel je zeker?en zo mensen irriteren
Oei. Je hebt het zeker over dat ik bij mijn terugkeer in Plague bezwaar maakte, toen jij zomaar zonder enige raadpleging van de stamgenoten of enige andere legitimering, van interim-leider (vervanger tijdens mijn afwezigheid) tot leider werd gemaakt? Ten eerste was vrijwel de gehele stam het met mij eens (waardoor jij dus geen leider werd en ik mijn plekje netjes terug kreeg), ten tweede was er gewoon afgesproken dat er altijd één afgevaardigde uit oud-S.Inc oprichtersrechten zou hebben wanneer ik of Victus aanwezig was. Of spreek je nu over het verlaten van Plague door mij, aangezien ik niet gedwongen wou internen?en bijna stammen omver werpen wel ja!
Eh jawel. De huidige stammen waren niet ontstaan met een andere voorgeschiedenis.Op vlak van TW zelf heb jij juist niks betekent naar de vorming van de huidige stammen toe
Dat kun je nu nog helemaal niet zeggen.en dus het belangrijkste deel van het verloop van W21.
zullen we deze is nieuw leven in blazen?![]()