Beetje zoals aegon bedoel je
Alsjeblieft meng je niet in een discussie waar je geen kaas van hebt gegeten en waar je niet mee leest. Aegon was niet mijn stam of wel?
Ik leid geen mensen op. Ik wil ze graag wat tips geven maar leren doen ze zelf

. Verder draag ik mezelf niet op als leider. Sterker nog toen ik in Fruit. kwam wilde ik me juist afzijdig houden van die positie. Echter stopte er destijds 1 leider en is er aan de stam gevraagd wie zij als juiste opvolger zagen op dat moment. Dat mijn naam daaruit is gerold, kan ik persoonlijk ook weinig aan veranderen. En daar ga ik dan ook geen nee tegen zeggen. Verder zeg ik net toch dat ik samen met iemand anders afzonderlijk de checks uitgevoerd heb. Dus ik check het account, paas de vv door naar de andere checker schrijven ons verhaal op en die leggen we naast elkaar waarna we een conclusie trekken. Lijkt me niet dat ik dan alles naar me toe trek of wel dan?
Je leidt geen mensen op maar je geeft ze wel tips, contradictie pur sang. Dat is opleiden Jack. En niet aankomen dat je daar anders tegenaan kijkt, want opleiden is gewoon ze hulpmiddelen aanreiken zodat ze beter worden. Je kan daar ook weinig aan veranderen omdat in je aard zit dat je het zelf allemaal wil regelen. Dat zit als 't goed is in de aard van elke leider, zelf voor je zaakjes zorgen. Maar je geeft zelf daarvoor aan dat
jij druk was in RL en TW waardoor er later geen check meer is geweest terwijl je dat best had kunnen delegeren. Uit dat stukje haal ik dat je alles zelf wilt regelen, want waarom zou je anders
niet iemand anders dit laten doen?
Ik ken 't hoor, stamleider binnen de kortste keren worden. Crows, u remember? Ik herken jou wel een beetje in mij, alleen zou ik never nooit zulke fouten hebben gemaakt op leidersgebied.
Leer lezen Jan. Ik zeg dat de speler nu na dit alles extra gemotiveerd is om zijn fout goed te maken. Verder ga ik niet meer over zijn situatie praten. Blijkbaar kan ik het je toch niet aan je verstand brengen.
Op het moment van toetreding was hij zeker ook gemotiveerd om weer aan de slag te gaan in een goeie stam? Ik hoop dat je zulke spelers ondertussen toch wel een beetje kent? Komop zeg. Iemand die roept dat hij gemotiveerd is moet eerst maar is daden showen. Jaspeeer123 was ook gemotiveerd om aan de slag te gaan...
De toevalligheid dat alles ineens gaat rollen als bekend is dat ik op ghost speel. En waarin een stammie van je zegt dat het puur is om mij bezig te houden zodat ik EN geen vv op kan pakken omdat ik te druk ben met eigen accie ALSWEL te druk ben om een massa te plannen omdat ik te druk ben met mijn eigen accie, doet toch echt wel anders vermoeden dan wat jij hier nu wilt vertellen.
Als resist je zou aanvallen omdat je op ghost zit zou dat zijn omdat we ons nog steeds door 't voorval in het verleden met twiki genaait voelen en je hard willen aanpakken en je lekker druk willen houden op TW. Maar ik heb net ff gelogd en dit plan ligt er al best wel een poosje. Al mag je wel zo denken hoor, dat jij de oppergod waar resist achteraan aanvalt. Sorry jong, dan zouden we wel bij een sky of en team cameltoe zijn. Die status heb je niet meer.
De evaluatie is allang geweest Jan. Maak je daar maar geen zorgen om. Tis dan ook dat ik daarom kan zeggen dat er geen gevallen als deze meer gaan komen

Verder ligt het er maar net aan hoeveel front def je hebt staan. Het is in wezen vaak genoeg om 2 edelclears te blocken waarna je in de nachtbonus safedef kunt proppen die het dorp zal behouden.
Evalutie? Laat je in iedergeval niet naarbuiten blijken. Als ik je zo terug hoor is het een redelijk onsamenhangend verhaal waar het vooral om draait dat jij in schatte dat hij het wel kon (z'n front stacken) en andere prioriteiten had. En je steekt je hand voor z'n motivatie in 't vuur terwijl ejo hem nu lekker aan 't edelen is. En dan nog 't counter verhaal, Philip had nooit die 200 dorpen kunnen deffen als er degelijk gecounterd werd. Mja, dat werd er niet...
Rond het proces van toetreding ga ik niet verder uitwijden, dat is iets wat binnen fruit is en zal blijven.
Je hebt ong al het hele proces van toetreden uitgewijdt en deze opmerking raakt kant nog wal. Je gaat helemaal niet in op wat Jan zegt, je lult eromheen.