Top 25

DeletedUser

Guest
joehoe jullie vergeten een acc.............

Gimp is opkomend!
zal maar niet vertellen hoeveel edels er staan hihi:$

top 20 easy, top 10 here we come;)
 

DeletedUser

Guest
464 dorpen. Dan sta je echt een lange tijd voor stil om zoeel edels te hebben.
 

DeletedUser68674

Guest
Hehehe duurt niet lang meer, dan verbreekt slnc dat record^^
(No offence naar de speler;) wrong time wrong place)
Rik
Rudinio
 

DeletedUser

Guest
Deze vind ik persoonlijk leuker. Ik maak hem later af.

1 Crazybertje: Verdiende nummer één. Dit is gewoon een account wat erg vervelend is als je hem tegen je hebt. Hierdoor stoppen veel vijandelijke buren ook redelijk snel. Gewoon omdat ze de tegenstanders overklassen. Daarnaast ook een echte teamplayer.
2 MrandMrsBundy: Deze spelers hebben ontzettend veel tw knowhow. En doen er alles aan om deze kennis te vergroten en te verspreiden onder hun stamgenoten. Ondertussen staan ze ook gewoon nummer twee dankzij een effectieve offensieve speelstijl. Een speelstijl waarmee ze tot nu toe iedereen omver blazen.
3 Slnc: Toen ik in M M zat dacht ik dat nieuwe spelers dit account hadden overgenomen en vluchtte naar de rim bij FTW. Nu bleek dat de oude speler gewoon door is gegaan. Hij heeft op tijd ingezien dat tegen geheel M M hij het in z'n eentje niet vol zou houden. Knap dat hij zich zo heeft hersteld.
4 teammafkees: Ik weet dat dit goede spelers zijn. Alleen is het de vraag of ze een groot offensief op hun account kunnen deffen. Hun rustige ligging in de rim en de grote fusie zorgt er niet voor dat hun activiteit getest wordt.
5 mcburgers: Oude team was even wat minder actief. Toen kwam er een massa en verloren ze wat dorpen aan WAO. Bijna het gehele team heeft zich weer herpakt en is weer volop bezig om hoger te stijgen op de ranglijst. Topspelers.
6 De Buurman: Weet ik weinig van. Ik geloof dat er wel goede spelers zijn maar dat ze af en toe kampen met inactiviteit. We zullen zien hoe hij zich gaat houden t.o.z. van Vlemis.
7 vlemis: Kijk daar heb je hem. Onwijs knap natuurlijk zoals ze ST samen met een aantal keyplayers in ere houden. Dave lijkt me wel een speler die van wanten weet en actief is. De rest ken ik eigenlijk niet.
8 Cyndicate: Dit is een lastige. Prestaties in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, dit past erg goed op Cyndicate. Hij ligt daar rustig in de rim en heeft geen grote tegenstanders gehad. Als hij nog solo speelt denk ik niet dat hij actief genoeg is voor de core. Maar omdat hij nog een lange tijd veilig achter stamgenoten in de rim ligt kan hij nog erg lang doorgroeien. Voor hem is het vooral belangrijk om de motivatie te behouden.
9 arnoniempje: Dit is een goed voorbeeld van hoe mindere spelers in de rim groot kunnen groeien. Maar omdat hij nu zo groot is kan hij wel een redelijk aantal clears eruit gooien. Deze dagen heeft arno een massa op burgers gegooid. Het zag er niet spannend uit.
10 karak: Als ik het goed heb speelt J. nog steeds solo. Hij heeft heel knap de aanvallen van FTW opgevangen. Wel denk ik dat deze aanval veel strakker had gekund. Maar er komt vast nog een herkansing.
11 Herrezen Draak : Leuke spelers. Misschien niet altijd als je ze niet kent en je gaat een discussie met ze aan. Die willen ze niet graag verliezen namelijk. Maar uiteraard hebben deze spelers zich bewezen in de core. Kijk alleen eens naar hun oda.
12 Rolex
13 stefpepertje
14 David B
15 Complex
16 gideonozz
17 NextDestination
18 Richie92
19 Xena Rules
20 mvs255
21 Viezeaap
22 Stargate
23 JurjenNxs
24 grotz
25 Rudinio
 

DeletedUser

Guest
464 dorpen. Dan sta je echt een lange tijd voor stil om zoeel edels te hebben.

nietus,

reden van het edel overschot was een backstabb;)

300 dorpen kwijt door mijn beste buurman w23,
ik kwam 3 weken lang in ziekenhuis te liggen en kwam terug met gaos,

heb toen lekker wezen deffen om de rest te behouden (wat gelukt is) en daarbij meteen met wat we nog hadden een couter gezet,

dat gaf idd een grootmacht van 464 haha:p

en ik heb niemand betaald:D
ik heb ook vrienden:'(

haha:p
 

DeletedUser

Guest
Oke en hij is klaar, ik post hem maar even opnieuw :D


1 Crazybertje: Verdiende nummer één. Dit is gewoon een account wat erg vervelend is als je hem tegen je hebt. Hierdoor stoppen veel vijandelijke buren ook redelijk snel. Gewoon omdat ze de tegenstanders overklassen. Daarnaast ook een echte teamplayer.
2 MrandMrsBundy: Deze spelers hebben ontzettend veel tw knowhow. En doen er alles aan om deze kennis te vergroten en te verspreiden onder hun stamgenoten. Ondertussen staan ze ook gewoon nummer twee dankzij een effectieve offensieve speelstijl. Een speelstijl waarmee ze tot nu toe iedereen omver blazen.
3 Slnc: Toen ik in M M zat dacht ik dat nieuwe spelers dit account hadden overgenomen en vluchtte naar de rim bij FTW. Nu bleek dat de oude speler gewoon door is gegaan. Hij heeft op tijd ingezien dat tegen geheel M M hij het in z'n eentje niet vol zou houden. Knap dat hij zich zo heeft hersteld.
4 teammafkees: Ik weet dat dit goede spelers zijn. Alleen is het de vraag of ze een groot offensief op hun account kunnen deffen. Hun rustige ligging in de rim en de grote fusie zorgt er niet voor dat hun activiteit getest wordt.
5 mcburgers: Oude team was even wat minder actief. Toen kwam er een massa en verloren ze wat dorpen aan WAO. Bijna het gehele team heeft zich weer herpakt en is weer volop bezig om hoger te stijgen op de ranglijst. Topspelers.
6 De Buurman: Weet ik weinig van. Ik geloof dat er wel goede spelers zijn maar dat ze af en toe kampen met inactiviteit. We zullen zien hoe hij zich gaat houden t.o.z. van Vlemis.
7 vlemis: Kijk daar heb je hem. Onwijs knap natuurlijk zoals ze ST samen met een aantal keyplayers in ere houden. Dave lijkt me wel een speler die van wanten weet en actief is. De rest ken ik eigenlijk niet.
8 Cyndicate: Dit is een lastige. Prestaties in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, dit past erg goed op Cyndicate. Hij ligt daar rustig in de rim en heeft geen grote tegenstanders gehad. Als hij nog solo speelt denk ik niet dat hij actief genoeg is voor de core. Maar omdat hij nog een lange tijd veilig achter stamgenoten in de rim ligt kan hij nog erg lang doorgroeien. Voor hem is het vooral belangrijk om de motivatie te behouden.
9 arnoniempje: Dit is een goed voorbeeld van hoe mindere spelers in de rim groot kunnen groeien. Maar omdat hij nu zo groot is kan hij wel een redelijk aantal clears eruit gooien. Deze dagen heeft arno een massa op burgers gegooid. Het zag er niet spannend uit.
10 karak: Als ik het goed heb speelt J. nog steeds solo. Hij heeft heel knap de aanvallen van FTW opgevangen. Wel denk ik dat deze aanval veel strakker had gekund. Maar er komt vast nog een herkansing.
11 Herrezen Draak : Leuke spelers. Misschien niet altijd als je ze niet kent en je gaat een discussie met ze aan. Die willen ze niet graag verliezen namelijk. Maar uiteraard hebben deze spelers zich bewezen in de core. Kijk alleen eens naar hun oda.
12 Rolex: Deze jongens groeien enorm snel. Werken goed samen met hun buren. En hebben een geweldige ligging waar ze alle kanten mee op kunnen. Daar gaan we nog veel van horen.
13 stefpepertje: Ken ik niet. Maar ik zie wel dat ze door bert heen moeten om verder te edelen. Succes.
14 David B: Goede spelers zitten hierop. Ik weet nu alleen niet hoe actief er gespeeld wordt. We zullen zien.
15 Complex: Eigen account. Ik hoop dat we hier blijven staan en wie weet nog wat plaatsen zullen klimmen.
16 gideonozz: Goed team. afwachten hoe ze het doen tegen FTW.
17 NextDestination: Next gaat een leuke tijd tegemoet. Samen met SLNC zullen ze strijden voor wat ze waard zijn. Ik ben benieuwd.
18 Richie92: Onze stille maar drijvende kracht en onze buurman Richie. Hij weet van wanten ik hoop dat nog hij meer laat zien dan dat hij nu al doet.
19 Xena Rules: Hier speelt niemand meer heb ik begrepen. Zal grijs worden nadat het PA is verlopen.
20 mvs255: Als het klopt dat Erwin hier gaat spelen komt er dus een goede speler op. Wel is het zo dat hij in een stam zit die niet bijster actief oogt. Dat kan hem nog gaan nekken.
21 Viezeaap: Sterke rimspelers die goed samenwerken met hun buren Rolex en Star. Eerst nog wat mindere spelers van WAO wegedelen. Dan verwacht ik dat ze tegen Eletric Eye komen te liggen. Lijkt me ook geen hele sterke speler maar heeft wel de steun van M M.
22 Stargate: Het is natuurlijk ontzettend knap dat deze speler hier nog staat. Hij staat ruimschoots aan kop bij de odd ranglijst: 258,90 miljoen in totaal. Als je ziet wat hij nu al bereikt heeft zal hij dit nog wel even vol kunnen houden.
23 JurjenNxs: Jurjen aardige gozer. Wel merkte ik dat hij langzamerhand wat minder actief werd toen wij nog in M M zaten. Als ik naar zijn stats kijk dan heeft hij nog steeds te kampen met activiteitsproblemen. Maar dit kan ook schijn zijn. Hij ligt ook tegen een lastige tegenstander aan in de vorm van Stargate.
24 grotz: Zit in mijn stam maar ik ken ze eigenlijk niet zo goed. Ze liggen dan ook aan de andere kant van de wereld. Ik denk dat zij zullen profiteren van hun sterke buren.
25 Rudinio: R. en R. zijn leuke stamgenoten om te hebben. Ze staan altijd klaar met def en clears. Als de ene R. straks weer een pc heeft zijn ze helemaal top. :D
 
Bovenaan