Top 25

Reactiescore
533
Tja, internen gebeurt altijd natuurlijk. Ze daar op afrekenen kan, maar je weet niet of iemand goed kan spelen a.d.h.v. het aantal geïnternde dorpen. Er zijn uiteraard uitschieters zoals de twee accounts die eerder genoemd zijn, maar in mijn ogen kan je een topaccount pas herkennen aan hoe er daadwerkelijk gespeeld wordt als het hard tegen hard gaat. Accounts die op de been blijven na een massa of die andere grote accounts kapotspelen horen in de top te staan. Of ze veel geïnternd hebben of niet maakt daarbij niet uit.
Soms vervaagt het hebben van een top-account wel eens tot het uitvoeren van een eenmalige goede actie.
Voor mij is een topaccount echter iets dat klasse uitstraalt, waar beginnende spelers naar opkijken en zeggen: Die is goed!

Als ik een account zie die 80% van zijn dorpen gratis heeft. Dan zijn dat niet de accounts waar je vol bewondering naar staat te kijken.
 

DeletedUser

Guest
Soms vervaagt het hebben van een top-account wel eens tot het uitvoeren van een eenmalige goede actie.
Voor mij is een topaccount echter iets dat klasse uitstraalt, waar beginnende spelers naar opkijken en zeggen: Die is goed!

Als ik een account zie die 80% van zijn dorpen gratis heeft. Dan zijn dat niet de accounts waar je vol bewondering naar staat te kijken.

Ja daar kan ik me wel in vinden, maar dat is een ideaalbeeld. Er zijn zeker van dat soort accounts op w31 maar om de hele top20 zo te willen hebben is iets te idealistisch denk ik ^^
 
Reactiescore
533
Ja daar kan ik me wel in vinden, maar dat is een ideaalbeeld. Er zijn zeker van dat soort accounts op w31 maar om de hele top20 zo te willen hebben is iets te idealistisch denk ik ^^
Ik heb je al gezegd T. dat ik een idealist ben :D.

Maar in mijn top 20 of top 25 horen die niet ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Hier 27%, met <25% ben ik meer dan tevreden. Denk niet dat <20% realistisch is, iedereen moet geloven aan barbaren edelen om beter front te krijgen en hier sterker te staan ivm korte looptijden en meer clears of def beschikbaar in een kortere tijd. Verder wissel je ook eens dorpen met stamgenoten en kan het zijn dat je wat dorpen krijgt door een uitvallende speler oid.

Bon.
 

DeletedUser69817

Guest
Soms vervaagt het hebben van een top-account wel eens tot het uitvoeren van een eenmalige goede actie.
Voor mij is een topaccount echter iets dat klasse uitstraalt, waar beginnende spelers naar opkijken en zeggen: Die is goed!

Als ik een account zie die 80% van zijn dorpen gratis heeft. Dan zijn dat niet de accounts waar je vol bewondering naar staat te kijken.

Ben het deels met je eens, maar als een nr 1 speler blijft groeien door interns en barbs en daarnaast op 4 onder vuur liggende accounts aan het deffen is, dan is het wel degelijk een topspeler alleen kan niet iedereen dat weten, dus om dat te voorkomen moet de nr1 speler geen vv's nemen? Je kan nu eenmaal niet alles tegelijk :)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat er de komende maanden niet heel veel zal veranderen in de Top 25, maar de top 25 dan zal toch enigszins wat anders zijn dan de huidige top 25

Rang 1: Crazybertje, dit team zal deze plek nog een hele lange tijd behouden of er moet iets drastisch gaan veranderen :eek:
Rang 2: MrandMrsbundy, Sterke rimmers en ze zullen de komende tijd op rang 2 blijven staan en wie weet kunnen ze ooit de rang 1 van crazybertje afpakken maar zie dit op korte termijn niet gebeuren.
Rang 3: Teammafkees, ook erg sterke rimmers maar als ik naar groeimogelijkheden kijk zie ik meer potentie in MrandMrsbundy dus vandaar de 3e plaats.
Rang 4: Mcburgers, Als ze hun huidige groei kunnen behouden dan is de 4e plaats een prima plek voor ze maar of ze ooit nog een plek in de top 3 kunnen bemachtigen weet ik niet.. in iedergeval op korte termijn niet meer
Rang 5: De buurman, goede spelers, zat groeimogelijkheden richting -ST- en zal mssh nog kans maken op de rang 4.
Rang 6: Vlemis, zelfde verhaal, alleen zijn hun groeimogelijkheden wat geringer dan de rang 4 & 5
Rang 7: Karak, Van de rang 4,5,6,7 is Karak de speler met de minste potentie dus vandaar de 7e plaats.
Rang 8: David B, heeft meer groeimogelijkheden dan Herrezen draak vandaar dus de 8e plek, de 7e plek zal hij op termijn niet bereiken aangezien de 'gap' tussen rang 7 en 8 veel te groot is.
Rang 9: Herrezen draak, stabiele spelers, geringe groeimogelijkheden maar ze zullen voorlopig nog rond de 9-10e plaats blijven hangen
Rang 10: Stargate, zat groeimogelijkheden door de val van slnc dus zie ze wel op korte termijn de rang 10 bemachtigen en behouden
Rang 11: Arnoniempje, kan richting de rim gaan edelen of het swiss proberen moeilijk te maken: Kortom zat edelruimte en zie hem wel rond de top 10 hangen
Rang 12: Xena rules, ook deze speler heeft nog wel wat groeimogelijkheden maar het zullen geen makelijke dorpen worden aangezien ze aan Swiss-spelers grenzen
Rang 13: Sir rocco, erg goede rimmer met een mooi farm-cluster de potentie om hoog aan de top te komen is er nu nog de vraag of de wil er is.
Rang 14: Jachthonden,... heeft meer groeimogelijkheden dan onderstaande spelers maar dan zullen ze die wel moeten benutten.
Rang 15: Cyndicate, Weinig groeimogelijkheden, zie ze voorlopig enkel dalen
Rang 16: Complex, zelfde verhaal
Rang 17: Nextdestination, kan deze plek bemachtigen en waarschijnlijk nog hoger ook als ze de stok aangaan met remain
Rang 18: Mvs255, zit lekker knus in het remain cluster naar mijn weten zullen ze de komende tijd alleen maar dalen.
Rang 19: Rolex, rimspeler met nog redelijk wat groeimogelijkheden, ik zie ze daarom nog wel een tijdje in de top 20 blijven hangen
Rang 20: JurjenNxs, bijna geen groeimogelijkheden maar als ze wat dorpen van slnc afsnoepen zullen ze ook nog wel in de top 20 blijven.
Rang 21: Gideonozz, ook deze speler ligt opgeslokt in het M M cluster, hij zal nog wel een plaatsje kunnen stijgen maar veel zie ik hem niet groeien op korte termijn.
Rang 22: Innovation, zal de komende tijd enkele plaatsen omhoog schuiven maar niet veel.
Rang 23: Mendeljev, genoeg om te edelen? als ik het goed heb zijn ze in fusie met indy74
Rang 24: stefpepertje, hij zal nu wel aan het einde van zijn edelmogelijkheden zitten en zal dus wat actie moeten ondernemen als die aan de top wilt blijven.
Rang 25: Poo., mits hij niet door ~WAO~ wordt aangepakt.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat je de ruimte die we hebben in M M enorm onderschat. Iedereen kan nog minimaal 6 maanden edelen zonder zich zorgen te hoeven maken om de ruimte van anderen. Dit valt enkel niet te zien op de kaart omdat ruimtes klein lijken.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat je de ruimte die we hebben in M M enorm onderschat. Iedereen kan nog minimaal 6 maanden edelen zonder zich zorgen te hoeven maken om de ruimte van anderen. Dit valt enkel niet te zien op de kaart omdat ruimtes klein lijken.

Ach ja, ik dacht die gaan toch geen barbaren edelen:confused: maar als ze dat wel doen dan kunnen jullie zeker nog even vooruit ja ;)
 

DeletedUser68464

Guest
Ik denk dat er de komende maanden niet heel veel zal veranderen in de Top 25, maar de top 25 dan zal toch enigszins wat anders zijn dan de huidige top 25

Rang 13: Sir rocco, erg goede rimmer met een mooi farm-cluster de potentie om hoog aan de top te komen is er nu nog de vraag of de wil er is.

Moet hij wel van de farms afblijven pfff :rolleyes:
 
Reactiescore
533
Hem eens een bezoekje brengen! :)
 

DeletedUser72763

Guest
Haha ja die Zwitsers hebben toch niets te doen? of is t druk in de bank? :D
 

DeletedUser63648

Guest
Tis me veels te druk. Gisteren besloot de Liechtensteinse overheid om de vermogensbelasting met 100 euro per miljoen eerlijk verdiend geld (RVG, Richtig verdientes Geld) te verhogen. Dit resulteerde in een hele boel overboekingen, die mijn team moest verwerken. Ik wordt er een beetje ziek van om eerlijk te zijn. Daarnaast waren er ook nog mensen die het Zwitserleven gevoel wilden hebben. Dat moest allemaal verzorgd worden.

Daarom hoop ik dat het nieuwste lid van het AF op w31 hier zijn lijstje post. Vooral omdat het niet veel veranderd is voor de meesten.
 
Bovenaan