Top 25

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Wat zegt het dan? Dat je voor targets gekozen hebt waar je grote kans op grote verliezen hebt? Het zegt niets in dit stadium, aangezien de ene nou net nu 2 dorpen gepakt kan hebben met weinig ODA te pakken, maar bij 't 3e en 4e dorp ineens kapotveel ODA scoort... Je hebt een te kleine aantal overnames om OD als factor hierin mee te nemen... Het gaat pas iets zeggen in het stadium waarin het je helpt de interners en BB-edelaars van de rest te onderscheiden en een verschil te kunnen zien tussen de oorlogsvoerders een het type "ik pak kleine spelers die ik eerst laat clearen door mijn moraalbreker"... Nu zegt 't echt niets. Ja, bij een enkeling zegt 't misschien dat die geluk heeft gehad en nu al een intern heeft gehad, maar dat is ook te verwaarlozen...

En als je weet wie Medio Gallo is, dan weet je ook dat die al een topper was ver voordat je bouwtijden kon halveren of GS-bonusjes kon kopen.

Als je beetje hoge ODA hebt, betekent dat dat je je omgeving domineert, je hebt genoeg mensen gecleard waardoor je beter de toekomst tegemoet kunt zien. Als je alleen mensen cleart die later wilt gaan edelen durf je echt geen troepen kwijt te raken.

Lol, sorry dat ik Medio Gallo niet ken :eek:, maakt ook zo veel uit, mijn lijstje zal wel super veel verschil maken.
 

DeletedUser3306

Guest
Re: top 20

Weer zo'n elkaar opgeil topic...

Als iemand in W.O. zit is ie opeens slecht?

Gewoon omdat jullie de naam van mensen niet kennen zijn ze opeens geen top20 waardig, lol.

Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntengemiddelde dorp
1 Find Anger Dunno 27.739 7 3963 Faalnoob, zal zich er wel ingekocht hebben.
2 bik en rode trap Dunno 20.563 6 3427 Faalnoob, zal zich er wel ingekocht hebben.
3 Crazybertje W.O 19.717 6 3286
4 mcburgers UA1. 19.250 5 3850 Meh.
5 Medio Gallo .Serve 18.669 5 3734 Faalnoob, zal zich er wel ingekocht hebben.
6 GottaCatchEmAll Dunno 16.405 3 5468 Ken ik niet igg.
7 wehavefun Team! 15.907 4 3977 Meh.
8 thijs44 -ST- 15.167 4 3792 Faalnoob, zal zich er wel ingekocht hebben.
9 LoG W.O 14.833 4 3708
10 hurmenaiter W.O 14.714 4 3679
11 Slnc Dunno 14.662 4 3666 Met z'n ligging overleven ?
12 wizze Dunno 14.469 4 3617
13 meteoriet Deadly 14.323 3 4796 Faalnoob, zal zich er wel ingekocht hebben.
14 Vanquisher. Team! 14.196 5 2839 Faalnoob, zal zich er wel ingekocht hebben.
15 sixclaw 14.176 4 3544 Meh.
16 klopklop Easy 14.140 4 3535 Meh.
17 breunis 1 *H*R* 13.796 4 3449 Meh.
18 vlemis 4ever 13.318 4 3330 Meh.
19 Stargate TX 13.188 4 3297 Meh.
20 liptonia #TALE 12.940 4 3235 Meh.

Ook maar even beoordeeld, puur objectief natuurlijk! :rolleyes:
 
Reactiescore
4
Re: top 20

ODA is totaal geen indicatie, als je 't slim speelt kun je tot de 10 dorpjes echt amper verliezen maken, je moet gewoon weten wie je moet edelen en wie je moet laten groeien. Als je kijkt naar de aanvaller van de dag, 5k+ verslagen eenheden, die kan echt niet meer normaal verder hoor :p

Eindelijk iemand die een beetje nadenkt..
Waarom een dorp van 4k edelen met bakke deff, of een 4k dorp met amper deff.
90% van hier zegt dat ze die met full deff zouden pakken terwijl als ze in die situatie zitten , ook gewoon lekker dat lege/amper deff dorpje pakken ;)

Als je beetje hoge ODA hebt, betekent dat dat je je omgeving domineert, je hebt genoeg mensen gecleard waardoor je beter de toekomst tegemoet kunt zien. Als je alleen mensen cleart die later wilt gaan edelen durf je echt geen troepen kwijt te raken.

Lol, sorry dat ik Medio Gallo niet ken :eek:, maakt ook zo veel uit, mijn lijstje zal wel super veel verschil maken.

Dus met een lagere ODA kan je de burt niet domineren volgends jou ?.
Nou, als jij ooit je omgeving domineert ben ik benieuwd op welke manier..
Denk dat je dan onnodig veel troepen gaat verliezen maarjoh, ODA telt op dit moment voor 10 was het toch :rolleyes:

Jij zou dus zoals ik als voorbeeld gaf dat dorpje van 4k met veel deff clearen en edelen omdat je in het begin stadium van de wereld al ODA geilt als een malle..

Je kent volgendsmij een kleine 75% van de top 20 niet gok ik zo en derest geef je ook een onzin mening over zonder ze te kennen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Dus met een lagere ODA kan je de burt niet domineren volgends jou ?.
Nou, als jij ooit je omgeving domineert ben ik benieuwd op welke manier..
Denk dat je dan onnodig veel troepen gaat verliezen maarjoh, ODA telt op dit moment voor 10 was het toch :rolleyes:

Jij zou dus zoals ik als voorbeeld gaf dat dorpje van 4k met veel deff clearen en edelen omdat je in het begin stadium van de wereld al ODA geilt als een malle..

Je kent volgendsmij een kleine 75% van de top 20 niet gok ik zo en derest geef je ook een onzin mening over zonder ze te kennen :eek:

Ofc zou ik dat dorpje kiezen waar amper def in staat, maar kom op, wanneer zou dit gaan gebeuren? :eek: Ik zeg niet dat je met een lage ODA je buurt niet kan domineren, maar het lijkt me wel dat hoe hoger je ODA is, hoe meer mensen je hebt gecleard?

Ik ken ongeveer 60% van de top 20, ik geef toe dat ik bij Medio Gallo mis zat, kende hem gewoon niet, maar als ik van iemand zie dat hij nog niet eens 10k dorpen heeft geplunderd, lijkt mij het dat hij gewoon 24/7 verhoogde gs productie gebruikt.
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Lol, oda is voor noobs, of je moet met een farm 30 cleartje komen, maar duurt wel erg lang
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Volledig eens met Raider X

Wat Crazybertje aangaat, ik ken hem al lang genoeg om te weten dat ie top is, gewoon wat pech, maar dat zal ie wel vlug weer recht zetten ^^
 
Reactiescore
4
Re: top 20

Ofc zou ik dat dorpje kiezen waar amper def in staat, maar kom op, wanneer zou dit gaan gebeuren? :eek: Ik zeg niet dat je met een lage ODA je buurt niet kan domineren, maar het lijkt me wel dat hoe hoger je ODA is, hoe meer mensen je hebt gecleard?

Ik ken ongeveer 60% van de top 20, ik geef toe dat ik bij Medio Gallo mis zat, kende hem gewoon niet, maar als ik van iemand zie dat hij nog niet eens 10k dorpen heeft geplunderd, lijkt mij het dat hij gewoon 24/7 verhoogde gs productie gebruikt.

Gebeurd vaak genoeg ;)
Daarbij keuren jullie iedereen af op lage ODA of omdat jullie ze niet kennen , wat voor bullshit redeneringen zijn dat ?

en je zei zelf hogere ODA meer dominering .
Maar dat is eerlijk gezegd ook bullshit met wat nadenken.

Je kan een lage(re) ODA hebben en een minder actieve buurt, wat dus spelers oplevert met weinig deff/troepen.
Je kan een hoge ODA hebben met een actievere buurt en wat dus betekend dat je actievere buren/omgeving hebt wat dus weer meer deff/troepen in hun dorpen betekend dat het dus meer ODA oplevert in het begin stadium van deze wereld , waar je nog geen zak aan hebt..
Daarbij oordeel je over de top20 nogal negatief en over sommigen zonder weet ..
Beetje moeilijk iemand je iemand een onbekend persoon voor jou beoordelen gaat als ahjoh WO is duidelijk..
geld trouwens niet alleen voor jou ;)
 
Reactiescore
4

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Gebeurd vaak genoeg ;)
Daarbij keuren jullie iedereen af op lage ODA of omdat jullie ze niet kennen , wat voor bullshit redeneringen zijn dat ?

en je zei zelf hogere ODA meer dominering .
Maar dat is eerlijk gezegd ook bullshit met wat nadenken.

Je kan een lage(re) ODA hebben en een minder actieve buurt, wat dus spelers oplevert met weinig deff/troepen.
Je kan een hoge ODA hebben met een actievere buurt en wat dus betekend dat je actievere buren/omgeving hebt wat dus weer meer deff/troepen in hun dorpen betekend dat het dus meer ODA oplevert in het begin stadium van deze wereld , waar je nog geen zak aan hebt..
Daarbij oordeel je over de top20 nogal negatief en over sommigen zonder weet ..
Beetje moeilijk iemand je iemand een onbekend persoon voor jou beoordelen gaat als ahjoh WO is duidelijk..
geld trouwens niet alleen voor jou ;)

Ik denk dat het bij deze discussie vooral om meningen gaat, ik denk ook dat er veel actieve spelers zijn in deze wereld.

Ik heb in mijn commentaar niks gezegd over WO, dus ik weet niet hoe je daar op komt?
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Als je beetje hoge ODA hebt, betekent dat dat je je omgeving domineert, je hebt genoeg mensen gecleard waardoor je beter de toekomst tegemoet kunt zien. Als je alleen mensen cleart die later wilt gaan edelen durf je echt geen troepen kwijt te raken.

Lol, sorry dat ik Medio Gallo niet ken :eek:, maakt ook zo veel uit, mijn lijstje zal wel super veel verschil maken.

Een hoge ODA betekend dat je onnodig troepen verlies lijd voor dat hele kleine beetje gs wat je extra krijgt. Helaas in mijn buurt zitten zo veel spelers die samen werken dat het voor mij zeker niet handig om alles en iedereen te clearen. Bovendien, als ik zou clearen werd dat dorpje door 5 man extra weer leeg gefarmt. Overigens houd ik wel van een lekker compact clustertje en laat ik iedereen gewoon langzaam groeien. Zal me geen rang 1 opleveren, wrs in de loop der tijd geen top 10 plek, maar is wel het beste wat ik kan doen. Maargoed, voorlopig de meefarmers edelen die wel die dorpjes clearen. :p
 
Reactiescore
4
Re: top 20

Een hoge ODA betekend dat je onnodig troepen verlies lijd voor dat hele kleine beetje gs wat je extra krijgt. Helaas in mijn buurt zitten zo veel spelers die samen werken dat het voor mij zeker niet handig om alles en iedereen te clearen. Bovendien, als ik zou clearen werd dat dorpje door 5 man extra weer leeg gefarmt. Overigens houd ik wel van een lekker compact clustertje en laat ik iedereen gewoon langzaam groeien. Zal me geen rang 1 opleveren, wrs in de loop der tijd geen top 10 plek, maar is wel het beste wat ik kan doen. Maargoed, voorlopig de meefarmers edelen die wel die dorpjes clearen. :p

Het niveau van denken stijgt ..
Word nog eng hier .
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Een hoge ODA betekend dat je onnodig troepen verlies lijd voor dat hele kleine beetje gs wat je extra krijgt. Helaas in mijn buurt zitten zo veel spelers die samen werken dat het voor mij zeker niet handig om alles en iedereen te clearen. Bovendien, als ik zou clearen werd dat dorpje door 5 man extra weer leeg gefarmt. Overigens houd ik wel van een lekker compact clustertje en laat ik iedereen gewoon langzaam groeien. Zal me geen rang 1 opleveren, wrs in de loop der tijd geen top 10 plek, maar is wel het beste wat ik kan doen. Maargoed, voorlopig de meefarmers edelen die wel die dorpjes clearen. :p

Agreed:)

En een goed cluster is beter dan een massive farm cluster in mijn ogen;)

Kijk pbn van w18 dat cluster was zo beroerd dat noobjes het gewoon konden nobelen;)
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Van de huidige top 20 zal amper wat overblijven, voorlopig zijn Bik, Medio Gallo, Wizze, Vannie, thijs44 en Afkickverschijnselen. zijn stuk voor stuk toppers :)

Toch bedankt, naja we doen ons best, account 8 dagen later gestart igg. :)
 

DeletedUser64517

Guest
Re: top 20

Een hoge ODA betekend dat je onnodig troepen verlies lijd voor dat hele kleine beetje gs wat je extra krijgt. Helaas in mijn buurt zitten zo veel spelers die samen werken dat het voor mij zeker niet handig om alles en iedereen te clearen. Bovendien, als ik zou clearen werd dat dorpje door 5 man extra weer leeg gefarmt. Overigens houd ik wel van een lekker compact clustertje en laat ik iedereen gewoon langzaam groeien. Zal me geen rang 1 opleveren, wrs in de loop der tijd geen top 10 plek, maar is wel het beste wat ik kan doen. Maargoed, voorlopig de meefarmers edelen die wel die dorpjes clearen. :p





Ben ik nou gek? Als je goed verdedigt. En je verdediger oda stijgt.. dan zegt dat wel wat over je?
Oda geeft nooit je eigen verliezen aan, alleen van je tegenstanders..
Dus hoe weten jullie nou allemaal zo zeker dat iedereen op oda zoveel verliezen maat?
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Ben ik nou gek? Als je goed verdedigt. En je verdediger oda stijgt.. dan zegt dat wel wat over je?
Oda geeft nooit je eigen verliezen aan, alleen van je tegenstanders..
Dus hoe weten jullie nou allemaal zo zeker dat iedereen op oda zoveel verliezen maat?

Meer ODA = meer gecleart = automatisch meer troepenverlies.
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

ben ik nou gek? Als je goed verdedigt. En je verdediger oda stijgt.. Dan zegt dat wel wat over je?
Oda geeft nooit je eigen verliezen aan, alleen van je tegenstanders..
Dus hoe weten jullie nou allemaal zo zeker dat iedereen op oda zoveel verliezen maat?

od ... D ?
 
Bovenaan