Top 25

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Van de huidige top 20 zal amper wat overblijven, voorlopig zijn Bik, Medio Gallo, Wizze, Vannie, thijs44 en Afkickverschijnselen. zijn stuk voor stuk toppers :)
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Wizze is ook noob, verder ben ik het met je eens.
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Jullie weten niet wat jullie zeggen, Find Anger is echt lekker bezig :p
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Ik ken Chazu van wereld 18 en vond hem altijd wel een aardige gozer, maar de tijd zal t uitwijzen.

Jullie weten niet wat jullie zeggen, Find Anger is echt lekker bezig :p

Ja, maar de vraag was niet of ze lekker bezig waren, ik denk dat het een goed team was, maar met R. erop, ik hoop dat ik het mis heb, maar denk dat t account een stuk minder is zonder hem.
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

wat bedoel je met W.O.?

leuk dat je bij mij zegt door farmen..
klopt heel goed, maar bik en rode trap heeft nog altijd dik meer gefarmt.

soms moet je ook geluk hebben met je ligging ;)
Oh man, geef toch toe dat je een zeer groot gebrek aan inzicht ontbreekt
ach, ondertussen is de kerk opgebouwd hoor, duurt alleen soms even als je de boer omhoog moet doen he ;)

en waarom zou je niet verder edelen?
we doen het gewoon rustig op het gemakje hoor.
Ja tuurlijk, als je in kazerne én stal(stal kan ik nog begrijpen) troepen gaat maken én alle gs naar dorp1 stuurt is het niet meer dan logisch dat je kerk eventjes achterwege blijft. Wie was degene weer die deze vorm van jullie manier van spelen tegensprak?
Ja idd B., vroeg ik me ook af, we staan 1 door farmen maar nr.2 heeft meer farmed :eek::eek:
Hoeveel troepen verloor je ookal weer op je eerste 3 targets ;)? Bijna niets, noppes, zero. Hoeveel troepen verloor Bertje al in totaal door tegenslag?
Dus Find Anger is noob :eek:
Inderdaad
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Medio Gallo erin gekocht? Wahahahahaha weet je wel wie dat is? :D:D:D
OD zegt nu trouwens echt helemaal niets. Als je twee identieke dorpen hebt pak je toch die waar je het minste verliezen op hebt of wat?

Ik vind OD in dit stadia wel iets zeggen, en nee, ik heb geen idee wie Medio Gallo is :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

ODA is totaal geen indicatie, als je 't slim speelt kun je tot de 10 dorpjes echt amper verliezen maken, je moet gewoon weten wie je moet edelen en wie je moet laten groeien. Als je kijkt naar de aanvaller van de dag, 5k+ verslagen eenheden, die kan echt niet meer normaal verder hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

ODA is totaal geen indicatie, als je 't slim speelt kun je tot de 10 dorpjes echt amper verliezen maken, je moet gewoon weten wie je moet edelen en wie je moet laten groeien. Als je kijkt naar de aanvaller van de dag, 5k+ verslagen eenheden, die kan echt niet meer normaal verder hoor :p

Die targets waren lukraak gekozen, voor 't zelfde geld stond er kapot veel deff in.
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Die targets waren lukraak gekozen, voor 't zelfde geld stond er kapot veel deff in.

Dat soort acties zijn gewoon te dom voor woorden, als een van die targets veel def had gehad had het hele account 2 weken achterstand op gelopen...
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Jullie weten niet wat jullie zeggen, Find Anger is echt lekker bezig :p

Ik weet weldegelijk waar ik over praat. Brutes is echt een noob van de ergste categorie. Surangma Satra is naar mijn mening ook niet meer dan middelmaat, en zo kan ik nog even doorgaan.

En hoewel ik met Robxskeepx niet altijd even goed over weg kan, was hij met voorsprong de beste speler van het account.
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Ik weet weldegelijk waar ik over praat. Brutes is echt een noob van de ergste categorie. Surangma Satra is naar mijn mening ook niet meer dan middelmaat, en zo kan ik nog even doorgaan.

En hoewel ik met Robxskeepx niet altijd even goed over weg kan, was hij met voorsprong de beste speler van het account.

Robskeexp*

En Sutra is de enigste speler op dat account waar ik respect voor heb, misschien lijkt hij voor de meesten een middenmotor. Maar hij kan zeker wel goed nadenken en staat ten minste open voor andere ideeën. brutes smeet alles meteen in de vuilbak.
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Robskeexp*

En Sutra is de enigste speler op dat account waar ik respect voor heb, misschien lijkt hij voor de meesten een middenmotor. Maar hij kan zeker wel goed nadenken en staat ten minste open voor andere ideeën. brutes smeet alles meteen in de vuilbak.

Mierenneuker, :)

Maareuh, ja misschien was ik te streng. Hij is bovengemiddeld, maar geen topspeler die solo Find Anger naar rang 1 zou knallen.
 

DeletedUser

Guest
Re: top 20

Ik vind OD in dit stadia wel iets zeggen, en nee, ik heb geen idee wie Medio Gallo is :eek:

Wat zegt het dan? Dat je voor targets gekozen hebt waar je grote kans op grote verliezen hebt? Het zegt niets in dit stadium, aangezien de ene nou net nu 2 dorpen gepakt kan hebben met weinig ODA te pakken, maar bij 't 3e en 4e dorp ineens kapotveel ODA scoort... Je hebt een te kleine aantal overnames om OD als factor hierin mee te nemen... Het gaat pas iets zeggen in het stadium waarin het je helpt de interners en BB-edelaars van de rest te onderscheiden en een verschil te kunnen zien tussen de oorlogsvoerders een het type "ik pak kleine spelers die ik eerst laat clearen door mijn moraalbreker"... Nu zegt 't echt niets. Ja, bij een enkeling zegt 't misschien dat die geluk heeft gehad en nu al een intern heeft gehad, maar dat is ook te verwaarlozen...

En als je weet wie Medio Gallo is, dan weet je ook dat die al een topper was ver voordat je bouwtijden kon halveren of GS-bonusjes kon kopen.
 
Bovenaan