Top 25 waardig

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
En als jij nu eens van dit forum verdwijnt met je 'feiten' die van geen kant kloppen?

Het gemiddelde IQ op het forum is alweer naar beneden. FEESTJEEUH :rolleyes:

Hierboven is het mooi verwoord, feiten kan je controlleren. Als het niet klopt, is het geen feit. Dus een feit kan nooit 'verkeerd' zijn. " iets waarvan zeker is dat het gebeurd is of dat het waar is @google"

Aangezien de laatste keer dat er geteld is geweest, de interns ruim boven de 80 uitkwamen. En hij nu WEER aan het internen is... Komen we mooi uit om 100+. Wat mooi overeenkomt met 40%+ van zijn account.

Groot deel, toch? :D
 

DeletedUser57683

Guest
En als jij nu eens van dit forum verdwijnt met je 'feiten' die van geen kant kloppen?

Jouw bijdrage als ééndagsvlieg-posts zijn natuurlijk wel van nut.
Tevens om er op terug te komen, onze telling was gedaan, daarbij kwamen we op onze feiten.
Deze werden onjuist bestempeld, echter wachten wij nog steeds op uitleg.
Dus zolang een bewering niet weerlegt kan worden is die bewering dus een feit.
Dusssss, nu jij weer ;)
 

DeletedUser1206

Guest
Alles van missy C, Duckbang & bose zijn interns. De rest heb ik gewoon voor moeten vechten.
 

DeletedUser

Guest
Alles van missy C, Duckbang & bose zijn interns. De rest heb ik gewoon voor moeten vechten.

Mensen die niks terug doen, zijn zoals BB dorpen. Moet je ook clearen, als ze niet leeg staan. Naar mijn weten is een bb edelaar even erg dan een interner :p
 

DeletedUser1206

Guest
Mensen die niks terug doen, zijn zoals BB dorpen. Moet je ook clearen, als ze niet leeg staan. Naar mijn weten is een bb edelaar even erg dan een interner :p

zou je kunnen stoppen met dat slappe gelul van je ? probeer je nu Serve in een kwaad daglicht te zetten vanwege een oude vete op een andere wereld ofzo? want al je reacties tot nu toe raken kant noch wal..
 

DeletedUser40402

Guest
zou je kunnen stoppen met dat slappe gelul van je ? probeer je nu Serve in een kwaad daglicht te zetten vanwege een oude vete op een andere wereld ofzo? want al je reacties tot nu toe raken kant noch wal..

hihi grappig dit
 

DeletedUser

Guest
zou je kunnen stoppen met dat slappe gelul van je ? probeer je nu Serve in een kwaad daglicht te zetten vanwege een oude vete op een andere wereld ofzo? want al je reacties tot nu toe raken kant noch wal..

Oehh, onze sjakie wordt geraakt op een gevoelige snaar? Dat mijn reacties kant noch wal geraken bewijst maar weer hoe weinig zelfrespect Serve met zich meedraagt. Je trots baseren op de roots van een andere wereld, maar ze zelf maar half kennen. Zwakzinnig.

Serve W36 is een schande voor de naam, mag dan door één van de oprichters van W23 komen, om jouw woorden te gebruiken is Serve W36 maar slap gelul.
 

DeletedUser50691

Guest
daarom ben ik ook tegen goeie oudere stammen namen te gebruiken op nieuwere werelden ^^
 

DeletedUser1206

Guest
Oehh, onze sjakie wordt geraakt op een gevoelige snaar? Dat mijn reacties kant noch wal geraken bewijst maar weer hoe weinig zelfrespect Serve met zich meedraagt. Je trots baseren op de roots van een andere wereld, maar ze zelf maar half kennen. Zwakzinnig.

Serve W36 is een schande voor de naam, mag dan door één van de oprichters van W23 komen, om jouw woorden te gebruiken is Serve W36 maar slap gelul.

Volgens mij is dit het W36 topic en niet het W23 topic ofwel?
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is dit het W36 topic en niet het W23 topic ofwel?

Ahjaaa... Want sinds wanneer geef jij over OT?

Anyways, beslis eerst wat je wilt gaan uitkramen, en hou je dan aan dat standpunt. Eerst verander je je lijstje van MB's die je ooit gehad hebt, om de haverklap, en nu ook nog eens je standpunt waarmee je indruk probeert te maken.

Begint echt afgezaagt te worden hoor :eek: Maarja.. Er zal wel een reden zijn waarom jij op ieder lijstje als minst favo AF'er staat :D
 

DeletedUser

Guest
Ahjaaa... Want sinds wanneer geef jij over OT?

Anyways, beslis eerst wat je wilt gaan uitkramen, en hou je dan aan dat standpunt. Eerst verander je je lijstje van MB's die je ooit gehad hebt, om de haverklap, en nu ook nog eens je standpunt waarmee je indruk probeert te maken.

Begint echt afgezaagt te worden hoor :eek: Maarja.. Er zal wel een reden zijn waarom jij op ieder lijstje als minst favo AF'er staat :D

Weet je wat enorm afgezaagd begint te worden, dat het nu al verschillende pagina's gaat over welke mb's sjaakie nou wel of niet heeft gehad. Wat boeit het? Heb je nou echt helemaal niks beters te doen?
 

DeletedUser

Guest
Weet je wat enorm afgezaagd begint te worden, dat het nu al verschillende pagina's gaat over welke mb's sjaakie nou wel of niet heeft gehad. Wat boeit het? Heb je nou echt helemaal niks beters te doen?

Veel werk kost Bloody hell nu niet bepaald :D:D
 

DeletedUser57683

Guest
Weet je wat enorm afgezaagd begint te worden, dat het nu al verschillende pagina's gaat over welke mb's sjaakie nou wel of niet heeft gehad. Wat boeit het? Heb je nou echt helemaal niks beters te doen?

Als het er al verschillende pagina's over gaat, kun je nagaan hoe groot de verwarring is :p
 

DeletedUser

Guest
back on topic

spelers die in een stam zaten die een oorlog hebben verloren horen niet in de top 25 thuis dus oud Ordo en oud Serve mogen er uit
 
Bovenaan