Top 25 Waardig/Onwaardig

DeletedUser

Guest
Wat je zegt klopt mss voor Casi. Maar Fantazija zijn skills zijn ondermaats ;)
 
Reactiescore
57
@Lekkerfresh. : ben je daar zeker van ? :D

casimodo 6:
Fantazija 19:

Deze 2 accounts trek ik persoonlijk mijn twijfels bij ;)

Ach zoals ik al in een ander topic zei. Als je de ranglijst ziet als een volgorde van beste spelers verdien ik waarschijnlijk mijn rang niet. Ik zie de ranglijst zelf niet zo. Er zijn dan ook echt wel meer dan 4 teams beter op deze wereld dan ons team. Doe daarom mijn best om een puntenvoordeel te hebben zodat we wat overwicht hebben :D
 

DeletedUser73696

Guest
Ach zoals ik al in een ander topic zei. Als je de ranglijst ziet als een volgorde van beste spelers verdien ik waarschijnlijk mijn rang niet. Ik zie de ranglijst zelf niet zo. Er zijn dan ook echt wel meer dan 4 teams beter op deze wereld dan ons team. Doe daarom mijn best om een puntenvoordeel te hebben zodat we wat overwicht hebben :D

Dankje.
 

DeletedUser74452

Guest
Onwaardig omdat ze heel wat geinterd hebben? Je zou het kunnen opvatten als onwaardig.
Maar je kan niet zeggen hoe het had afgelopen als ze dat niet hadden gedaan. Ze hadden dan weliswaar wat lager gestaan, maar of ze geheel onwaardig in de top staan heb ik men twijfels bij.

Je wil gewoon jezelf goed praten omdat je niets anders doet dan internen.
 

DeletedUser68252

Guest
Onwaardig omdat ze heel wat geinterd hebben? Je zou het kunnen opvatten als onwaardig.
Maar je kan niet zeggen hoe het had afgelopen als ze dat niet hadden gedaan. Ze hadden dan weliswaar wat lager gestaan, maar of ze geheel onwaardig in de top staan heb ik men twijfels bij.

Fanta, account dat samen met tai-pan Zaletio had gestabt en daarmee tanken neerhaalde.
 

DeletedUser40442

Guest
Wat je zegt klopt mss voor Casi. Maar Fantazija zijn skills zijn ondermaats ;)

Ik ben wel erg benieuwd waarom jij dit vind. En waar het uit blijkt dat de skills van onze team ondermaats zijn?
Wij staan op iedere wereld in de Top 25 en niet alleen maar door te internen.

Een account dat niet online is kan je gemakkelijk edelen ja :D

Hij is niet alleen maar offline, als je wilt kan ik jou heel veel rapportjes bezorgen van zijn backtimen. En of aanvallen.
Natuurlijk is het makkelijker om iemand te edelen als hij offline is. Maar ga nu niet vertellen dat hij zijn dorpjes verloren is omdat hij offline is.

Fanta, account dat samen met tai-pan Zaletio had gestabt en daarmee tanken neerhaalde.

Jij bent een geweldige wereld 24 kenner buiten of het nu waar of niet waar is wat jij zegt.
Je haalt oude fabeltjes uit de sloot om te kijken of er op deze manier schade kan worden aangericht tegen ons team. Want in de wereld zelf lukt het niet dan maar via propaganda.

Gelukkig doe jij dat al beter dan diplomatische onderhandelen met andere stammen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Meen me wel te herinneren toen ik op Isidorus zat dat jij wel werkelijk Tanken hebt gestabd. De reden weet ik niet.
 

DeletedUser65748

Guest
Jij bent een geweldige wereld 24 kenner buiten of het nu waar of niet waar is wat jij zegt.
Je haalt oude fabeltjes uit de sloot om te kijken of er op deze manier schade kan worden aangericht tegen ons team. Want in de wereld zelf lukt het niet dan maar via propaganda.

Gelukkig doe jij dat al beter dan diplomatische onderhandelen met andere stammen.

Propaganda is nu eenmaal deel van het spel ;)
 

DeletedUser51467

Guest
Even een update vanaf mijn kant, de rest van de top 25 zal ik proberen morgen te bespreken.

1. TheUltimateFighter: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Waardig
Omdat: Top 10 waardig. Rang 1 is niet volledig verdiend naar mijn mening doordat hij zich amper heeft bewezen. Hij zal zich nog een tijdje amper moeten bewijzen doordat hij een gemakkelijke ligging heeft. Daarnaast heeft hij één van de beste farmclusters dus zijn plaats zal hij niet zo makkelijk afstaan, maar of het verdiend is, is een ander verhaal.

2. Kapseljd: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Waardig
Omdat: Hij verbaast mij nog steeds dat hij zo goed meedraait met de top. De reden is echter dat hij maar blijft internen. De vorige keer gaf ik hem het voordeel van de twijfel en vond ik hem nog een waardige top 25 speler, hij heeft echter nog steeds niet bewezen en zijn internt nu alleen maar. Moet echt wel saai zijn om zo te spelen.

3. Cenosillicafobie: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Niet in de top 25
Omdat: Wat een fantastische groei heeft deze speler meegemaakt, een speler met ook ervaring in vorige werelden en heeft zich ook al wat bewezen. De targets gaven al bij al snel op, maar toch verwacht ik nog veel van hen. Top 5-waardig.

4. casimodo: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Onwaardig
Omdat: Ik herzie mijn mening dus en vind hem momenteel een waardige top 25 speler. Hij heeft een mooie actie opgezet tegen Wind, voor de rest heeft hij bijna enkel maar gratis dorpjes ge-edeld. Desondanks geloof ik dat dit team wel nog heel wat zal bewijzen op deze wereld. Top-5 waardig.

5. .EstaTeroAmi Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Waardig
Omdat: Momenteel staan ze qua groei even stil en daardoor zijn ze even teruggezakt. Volgens mij zullen ze echter snel terug naar de top 3 groeien doordat ze nog steeds een schitterend farmcluster hebben. Ze hebben zich momenteel gemiddeld bewezen, nog niet zo super veel, maar wie wel van de top? Ook voor elk dorp bijna moeten vechten wat toch een zeldzaamheid is in de top.

6. Srekamjiaar: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Waardig
Omdat: Momenteel staan ze op een perfecte positie voor hen vind ik. Een goed team, zich al genoeg bewezen tegen andere stammen en amper interns. Meer kan ik hier niet over vertellen, een solide, onderschat team.

7. Magnus Principe. Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Onwaardig
Omdat: Heeft al enkele spelers weggewerkt, maar dat ligt volgens mij meer aan het niveau van die spelers, niet aan het goede werk van Magnus Principe. Heb het totaal niet voor de spelers, komen ook vreemd over op AF. Desondanks zou ik ze nog net in de top 25 plaatsen, misschien komt dat vooral doordat er veel andere spelers me teleurstellen en er daardoor wat plaats overblijft voor zo'n spelers.

8. The Night Pharmacy: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Onwaardig
Omdat: Gemakkelijke ligging en daarbij horend een groot farmcluster. Daarmee is het positieve ook verteld.
Deze quote zegt genoeg voor mij:
Ach meneer heeft wat edels gesniped.
Zo'n frustratie in een post. Komt bij mij over als een speler die voor het eerst een miljoen punten haalt en eens een tegenstander tegenkomt die zich wel verdedigt. Als ex-leider van Space valt hij ook opvallend veel leden van Space aan, waarbij ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze ex-Space zouden gerust laten.

9. pathos11: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Waardig
Omdat: Top 15 waardig. Zichzelf bewezen tegen CaNo en hebben een goede en solide groei. Naar mijn mening zo'n account dat tussen plaats 10 en 15 zal blijven hangen en daar ook perfect thuishoort.

10. Rawberry: Waardig/Onwaardig
Vorige keer: Waardig
Omdat: Goede start gemaakt en een mooi team. Nu kunnen ze enkel internen en kataclears sturen op Seau wat ook nog niets heeft opgeleverd. Had hoge verwachtingen bij dit account, maar zal gewoon langzaam van de wereld verdwijnen en niet meer van toegevoegde waarde betekenen naar mijn mening.
 

DeletedUser73696

Guest
Nice man, ziet er echt goed uit. Zal misschien binnenkort ook is doen!
 
Reactiescore
3.536
Leuk lijstje van de 10 top vetrix ik kan mij daar grotendeels in vinden, ik wacht op de overige 10!
 
Bovenaan