Top 25 Waardig/Onwaardig

DeletedUser51467

Guest
Een topic die hier nog niet is geopend. Dus bij deze open ik het.

De bedoeling is simpel. Je beoordeelt de huidige top 25 of ze waardig of onwaardig zijn voor de top 25 van deze wereld met daarbij de reden waarom, en eventueel op welke rang ze wél zouden horen te staan naar jouw mening.

1. Kapseljd: Waardig/Onwaardig
Omdat: Top 5 waardig, eerste bij ODA en een mooie stabiele groei.

2. bassienw Waardig/Onwaardig
Omdat: Door de vele interns en pp-gebruik aan de top.

3. Savior Of The North: Waardig/Onwaardig
Omdat: Top 5 waardig, mooie ligging en cluster. Veel farmruimte en ik geloof in de nieuwe speler.

4. .EstaTeroAmi Waardig/Onwaardig
Omdat: Rang 1 waardig. Het beste team volgens mij op w42 en heel veel groeipotentieel.

5. Srekamjiaar: Waardig/Onwaardig
Omdat: Top 5 waardig. Ze blijven goed groeien, ondanks hun moeilijke ligging en blijven veel farmen. Daarnaast hebben ze winst geboekt op CaNo.

6. DikkeBilly Waardig/Onwaardig
Omdat: Top 15 waardig. Hebben al wat aanvallen geïncasseerd zo te zien aan hun odd. Mooi cluster en goede ligging.

7. Dont Ask Me: Waardig/Onwaardig
Omdat: Top 15 waardig. In het begin redelijk wat pp gebruikt, maar ze beginnen te tonen dat ze ook iets meer kunnen :p

8. Harrrry Waardig/Onwaardig
Omdat: Geen idee wie ze zijn, maar ik heb een slecht gevoel bij hen. Een heel lage oda en ook enkele interns, onwaardig voor mij.

9. Rawberry: Waardig/Onwaardig
Omdat: Top 5 waardig, na .Esta misschien het beste team op w42.

10. axfire: Waardig/Onwaardig
Omdat: Top 15 waardig. Ze staan nu meer een positie die voor hen perfect is. Veel pp gebruikt in de start, maar rang 10 is een mooie positie voor hen.

11. SIGBack: Waardig/Onwaardig
Omdat: Een beetje hetzelfde gevoel als bij Harry, denk dat ze langzaam aan uit de top 25 zullen verdwijnen.

12. PatatSpeciaal Waardig/Onwaardig
Omdat: Top 10 waardig. Volgens mij is het een onderschatte speler.

13. Valheru: Waardig/Onwaardig
Omdat: Denk dat een positie rond rang 30 hen beter ligt.

14. The Devils Eye: Waardig/Onwaardig
Omdat: Ik ken hen niet, maar op de een of andere manier heb ik er een goed gevoel bij. Hebben ook wat aanvallen geïncasseerd.

15. Industrial Sciences.: Waardig/Onwaardig
Omdat: Een account van goede speeders. Je kan nog een lesje internen naar de top van hen leren. Zeker geen slechte spelers, maar denk dat ze beter kunnen speeden :p

16. jacco d1: Waardig/Onwaardig
Omdat: Gemakkelijke ligging en amper iets bewezen momenteel op deze wereld. Misschien onderschat ik ze en kunnen ze het tegendeel bewijzen.

17. TheUltimateFighter: Waardig/Onwaardig
Omdat: Het account van Jokersbrain, top 25 waardig. Top 10 is een beetje hoog gegrepen volgens mij. Doen het momenteel goed, maar ze hebben ook niet echt tegenstand gehad.

18. OrangeOpen: Waardig/Onwaardig
Omdat: Ik dacht ook via pp naar de top geklommen. Wel al moeten vechten voor zijn dorpen. Ik geef hem het voordeel van de twijfel en nipt top 25 waardig.

19. pathos11: Waardig/Onwaardig
Omdat: Top 10 waardig. Ze hebben zich al heel goed bewezen tegen CaNo en zijn verdedigend en aanvallend super.

20. casimodo: Waardig/Onwaardig
Omdat: Ik twijfel. Hij heeft zich al bewezen op andere werelden en lijkt een goede speler. Echter overtuigt hij me nog niet op deze wereld, momenteel dus onwaardig.

21. brigitte1: Waardig/Onwaardig
Omdat: Mooie statistieken en ook spelers die zich al bewezen hebben op andere werelden. Top 10 waardig.

22. Digital Love.: Waardig/Onwaardig
Omdat: -

23. UnderPressure: Waardig/Onwaardig
Omdat: Heb de indruk dat hij al redelijk wat dorpen gratis heeft gekregen, maar dat is natuurlijk ook een kunst. Niet echt ervaring van deze jongens gevonden op twstats, ik neig dus naar onwaardig.

24. Fexeris: Waardig/Onwaardig
Omdat: Speler die zich al bewezen zowel hier als op vorige werelden.

25. Vinnib: Waardig/Onwaardig
Omdat: Niet echt super veel bewezen hier en op vorige werelden, rang 40 is beter voor hen.

Ik heb 9 spelers onwaardig gegeven, wie zou ik dan in de plaats waardig vinden:
- Vayne
- Dj Flüke
- zwaardvechter123
- Definition of Insanity
- Minato Namikaze.
- Kroet94
- .DeathStroke
- Artificial Intelligent
- Clueless Clowns
 
Reactiescore
3.536
Leuk idee en zal straks mss ook eens een poging wagen.

Wel 1 opmerking Dj Flüke is geen top 25 waardig.
 

DeletedUser75329

Guest
Lol Casimodo onwaardig? Denk persoonlijk dat deze spelers het tegendeel gaan bewijzen.

Ik zal ook nog wel een lijstje maken eerdaags ;)
Iig leuk topic vetrix!
 

DeletedUser51467

Guest
Leuk idee en zal straks mss ook eens een poging wagen.

Wel 1 opmerking Dj Flüke is geen top 25 waardig.

Waarom denk je dat? Ik heb het niet echt gevolgd en hij ligt aan de andere kant van de wereld. Ik ben dus wel benieuwd wat jij over hem zegt :p

Lol Casimodo onwaardig? Denk persoonlijk dat deze spelers het tegendeel gaan bewijzen.

Ik zal ook nog wel een lijstje maken eerdaags ;)
Iig leuk topic vetrix!

Bedankt en over Casimodo: lees mijn uitleg. Het zijn volgens mij goede spelers als ik kijk naar hun verleden. Echter hebben ze zich hier nog niet bewezen vind ik. Ook enkele interns enz. Momenteel zijn ze dus voor mij top 25 onwaardig (let op het woord momenteel). Hopelijk bewijzen ze inderdaad het tegendeel.
 

DeletedUser68252

Guest
Bedankt en over Casimodo: lees mijn uitleg. Het zijn volgens mij goede spelers als ik kijk naar hun verleden. Echter hebben ze zich hier nog niet bewezen vind ik. Ook enkele interns enz. Momenteel zijn ze dus voor mij top 25 onwaardig (let op het woord momenteel). Hopelijk bewijzen ze inderdaad het tegendeel.

Ik hoorde laatst iets van een 30% aftrek vanwege het inloggen op een ander account op een andere wereld. Geen idee of dit waar is?
 
Reactiescore
3.536
Waarom denk je dat? Ik heb het niet echt gevolgd en hij ligt aan de andere kant van de wereld. Ik ben dus wel benieuwd wat jij over hem zegt :p

Het is niet aan mij om zijn vuile was en 'skils' buiten te hangen neem maar van mij aan dat die zeker geen top 25 waardig is :p
Als je uberhoud al met hem praat via pm weet je al voldoende :rolleyes:

Ik hoorde laatst iets van een 30% aftrek vanwege het inloggen op een ander account op een andere wereld. Geen idee of dit waar is?

W42 en w37 zijn niet dezelfde bespelers.
Verder hebben ze hier een sterk acc en goede spelers dus zullen hun nog wel tonen.
 

DeletedUser75329

Guest
W37 zijn ze wel op begonnen maar spelen ze niet meer. Waren daar altijd fijne spelers en hebben toch het accje naar de top weten te brengen. Ben benieuwd hoe ze het er hier gaan doen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
206
Ik heb 9 spelers onwaardig gegeven, wie zou ik dan in de plaats waardig vinden:
- Vayne
- Dj Flüke
- zwaardvechter123
- Definition of Insanity
- Minato Namikaze.
- Kroet94
- .DeathStroke
- Artificial Intelligent
- Clueless Clowns

Over interners gesproken. Streep deze maar direct uit je waardigheids lijst :eek:
Dan nog niet eens gesproken te hebben over de manier waarop dit team hun intern dorpen wilt behouden.
Een NAP afspreken en zich vervolgens niet aan de voorwaarden houden die hiervoor gesteld zijn, maar waar wel mee akkoord gegaan is.

Zo onwaardig als maar zijn kan ;)

Leuk idee en zal straks mss ook eens een poging wagen.

Wel 1 opmerking Dj Flüke is geen top 25 waardig.

Precies dat dus.
 

DeletedUser3104

Guest
Ik heb nu ook een flinke intern achter de rug hoor, streep mij ook maar weg dan :p heb voor mijn andere dorpjes wel wat moeten doen, daar niet van :)

Met vriendelijke groet,

DikkeBilly
 
Bovenaan